Multi : Uzay 😍
DEFNENİN AĞZIN DAN....
" Tık Tık Tık..." kapı alacaklı gibi çalarken hiç istifimi bozmadan " İrem kapıyı aç " dedim.
" Ellerim pis. Bir zahmet o kıymetlini kaldırıp kapıyı aç . " Oflayarak bilgisayarı kucağımdan indirip koltuğa koydum. Ben ne güzel TEEN WOLF 'u izliyordum yaaa......
Ayaklarımı süre süre kapıya doğru gittim. Elimi kapının kolunu koyup aşşağıya indirdim. Kapıyı açtığım da bir an donup kaldım. Tahminen bir - iki dakika sonra "Uzay ?!" diye bağırıp uzayın boynuna atladım. Uzay kollarını belime sarıp etrafında döndürdü. Uzay beni yere bıraktığın da ellerimi yüzüne koyup " İnanmıyorum uzay bu sensin değil mi ? " diye cırladım.
Uzay benim cırlamamla yüzünü buruşturup elini ağzıma kapadı .
" Evet , evet benim. Yalnız cırlamazsan sevinirim be , hırçın prenses. " deyip güldü.
He bu arada tabi siz uzayı tanımıyorsunuz . Hemen tanıtıyım. Uzay benim 3 sene önce amerikaya gitmiş kuzenim .
Uzay elini ağzımdan çekip içeri girdi. Uzayın arkasından kapıyı kapatıp salona koştum. Salona girdiğim de uzayla irem sarılıyordu.
**" Ya kızım şu unu uzatsana " .
"Ya tamam bekle bir unun ağzını açıyım. "Makasla unun ağzını kestim. Ama galiba biraz aşağıdan kesmişim çünkü keser kesmez paketten direk un boşaldı.
"Of defne . Vallaha sen evde kalıcan ya. Bir unu açmayı bile beceremiyorsun . " irem benle dalga geçerken bende tezgahın üstüne dökülen avuçlayıp ireme attım.
İrem bir anda susarken donup kaldı. Sonra kafasını yavaş yavaş döndürüp bana baktı. Eğer bir insan bir kişiyi gözleriyle öldürebilirse her halde ben kül olmuştum.
İrem işaret parmağını bittin sen seklinde sallayarak yanındaki sütü başım dan aşagiya boşalttı.
Kapını oradan uzayın sesi duyuldu.
"İyi ki bir kek is- " uzay lafını bitiremeden bizi gördü.
Gülmemek için kendini tutarken iremle ikimiz ona ölümcül bakışlar atıyorduk.
Uzay daha fazla dayanamayarak anırmaya başladı. Bakın gülmek demedim anırmak dedim.
Aklıma bir fikir gelirken ireme döndüm . O da ona baktıgımı anlamış olacak ki kafasını bana doğru çevirdi.
İremin bana dönmesiyle suratımdaki sinsi gülüşün iremde de olduğunu fark ettim.
Başını ileriye hadi şeklinde hareket ettirdiğim de irem tezgahın üstünde olan iki yumurtayı eline alıp yanıma geldi.
Birini bana verip diğerini de kendi aldı. İreme dönüp elimle
3..
2..
1..
Ve yumurtalar doğruca uzayın saçına boyladı. Biz uzayın haline bakıp gülerken uzayda bize homurdanarak elini saçına götürdü .***
" İrem sen flimi hazırla . Uzay sen de git marketten bir seyler al".Uzay " İyi de ben marketin nerde oldugunu bilmiyorum. " dedi sinsi sinsi gülerken .
Ben de ona yarım ağız gülerken
"Telefonunu çıkar ve bul, beni ilgilendirmez " deyip mutfağa geçtim.
Salondan bir of sesi geldi ve ardından kapı kapanma sesi. Zafer bu gibisinden saçma bir hareket yapıp mısır patlatmaya geri döndüm.
Şimdi siz ne yapıyorsunuz diyiceksiniz. Hemen söyliyeyim.İlk önce mutfağı pırıl pırıl yaptık. Sonra herkes kendi odasın da ki banyoyu - uzaya bir oda verildi ve orada kalıcak. Bu arada size bir şey soylemeyi unuttum biz artık iremle ev arkadaşı olduk.- kullandı.
Sonra da flim izlemeye karar verdik. Gerisini biliyorsunuz zaten.
Ben düşüncelere dalmışken arka bahçeden tıkırtalar gelmeye başladı. Arkama dönüp arka bahçeye açılan kapıya doğru temkinli hareketlerle ilerledim. Tam kapıyı açacakken kapının arkasından bir insan gölgesi gördüm.
İyice korkmaya başlarken arka kapıyı kilitleyip ön kapıya koştum. Onu da kilitledim. Pencereleri kontrol ettiğimde hepsi kapalıydı. Tabii ben bunları yaparken irem de neler oluyor diye bağırıyordu. İreme doğru yaklaşıp ağzıni elimle kapattım ve sessiz ol ısareti yaptım.
İremin susması için bir iki dakika bekledim. İremin sustuğunu anladığım da elimi ağızından çektim. Elimi kot pantolonumun cebine sokup telefonumu çıkardım. Uzayın numarasını tuşlarken içim de çok büyül bir korku vardı.
Uzayın telefonu
Çalıyor....
Çalıyor....
Çalıyor....Ama açmıyor. Of . acaba başına bir şey mi geldi. Elimi saçıma daldırip çektim.
Uzayı ı tekrar aradım ama yine kapalıydı. Ya başına bir sey gelmişse .
Niye bu kadar endeşelendim bilmiyorum ama içim de çok büyük bir korku var.
Evin için deki sesizlik zik sesiyle bölünürken kapıya doğru gittim.
Kapının deliğinden baktığım da hiç kimse yoktu.İçimde ki korku daha çok büyüdü. Mutfağa doğru yürürken irem önüme geçti.
" Neler oluyor" diye bağırdı irem.
Elimi ağzına kapatıp " Sessiz ol . anlatıcam ama bekle . şimdi sen mutfağa git. Bize tava ve oklava getir. " dedim
İrem " Hayır canım bana ne olduğunu anlatmadan şurdan şuray gitmiyicem. "
Gözlerimi devirip ireme baktım.
"İrem . İnat etme . Söz anlatıcam ama bekle. " dedim ireme gözlerimi büyüterek.Bu sefer göerini deviren taraf irem oldu. Kafasını aşağı yukarı sallayarak " Tamam da yalnız şu bakışları bir daha yapma maymuna benziyorsun "
İremin dediklerine aldırmadan devma ettim . " Şimdi mutafağa git ve bizi koruyacak şeyler getir. Koş "
İrem bana cevap verme tenezülüne girmeden mutfağa gitti. İrem mutfağa girer girmez kapıya koştum. Delikten bakınca yine kimse yoktu. Derken bir daha zil çaldı.
Arkadan kolumu biri tutunca çığlığı bastım.
İrem arkamdan "benim" diyince daha tuttuğumu bilmediğim nefesimi geri verdim.
Arkamı dönüp "Allah belanı vermesin. Niye arkamdan sinsi sinsi yaklaşıyorsun " dedim.
İrem omuz silkip elindeki - daha yeni farkettiğim- tavayı elime verdi.
İreme arkamı dönüp kapının kulpunu kavradım. Kapıyı yavaş yavaş açarken içimdeki korku daha çok büyüyordu.
Kapıyı sonuna kadar açıp etrafa baktım. Hiç kimse yoktu . Dısarı cıkıp etrafa baktım ama kimse yoktu. Tam eve girecekken iremin elindeki zarf dikkatimi çekti.
İremin yanına yaklaşıp " O ne ? " dedim.
İrem tepki vermeden tahminen zarfın içinden çıkardığı kağıta bakıyordu.
İremin elinden kağıtı çektim. Ama yine tepki vermedi sanki donup kalmıştı.
Kağıdı okuduğum da az kalsın küçük dilimi yutucaktım . B-bu nasıl o-olabilirki.
Notta :
Merhaba sevgilim,
Sence ilk önce yağız denen piçimi öldürsem yoksa o öpüp koklaştığın uzayı mı ? He nedersin.
Sevgilin 😉********
Arkadaşlar üzgünüm . Kaç aydrı yazmıyorum.. Ama teog vardı sonra 3 sınavlar vardı. O yüzden vakit bulamadım . Gerçekten çok üzgünüm. Özür dilerim.
Umarım beğenmişsinizdir. 😊
Artık her hafta bölüm gelicek. Biliyorum biraz kısa oldu ama....
Neyse tekrar özür dilerim.