Herkese merhaba.
Yeni bölüm geldi.
Baya bekledim belki sınır geçer diye ama geçmedi . Bende dedim ki var olan okuyucalırımı neden bekletiyim dedim ve bölüm yazdım.
Beni yanlız bırakmayan okuyucularıma burdan öpücüklerimi yolluyorum.İyi okumalar !!
"Başınız sağolsun "
"Dostlar sağolsun"Sabahtan beri bu iğrenç kelimeleri duyuyordum.
Herkesin gitmesini bekledikten sonra -ailesi hariç - yere çömelip elimi mezar taşına koydum.
Yağız Aksoy .
1999-2016.
Ruhuna el Fatiha .Benden bir yaş büyükmüş.
İç sesim gözlerini devirip bana acıyan gözlerle baktıCiddi misin ? Yağız senin yüzünden öldü ve senin düşündüğün şey onun senden bir yaş büyük olmasımı.
O psikopat onu öldürmüştü , benim yüzümden .
Şu bir kaç gündür bu cümle hiç aklımdan çıkmıyordu.
O psikopat onu öldürmüştü, benim yüzümden....
Aslında bu üzüntüm sadece birisinin benim yüzümden ölmesi değil. O birinin yağız olmasıydı.
Ne kadar ondan nefret ettiğimi söylesemde şimdi anlıyordum , ondan hoşlandığımı .
Ama sadece hoşlantıydı.
Aklıma gelen bir anıyla yüzümde acı bir tebessüm oldu.
••••••
Okulun kapısından yağızla yan yana içeri girdik. Bahçede yürürken yağız birden beni durdurup ona dönmemi sağladı. Ben ona döndüğüm de "Sana bir şey sorucam" dedi."Tabi sor " dediğimde "Kankayız değil mi ?" dedi. bende o anda bir kahkaha patlattım. Bakın dikkatinizi çekerim patlattım dedim. Tamam be sustum.
Ona dönüp "Kankayız " dedim hala gülerken. " Hayırdır komik bir şey mi sordum ?"
"Yok hani genelde arkadaşmıyız derlerde sen de kankamıyız deyince... şey oldum ben. "dedim hala gülerken .
"O zaman şöyle bir açıklama yapıyım " dedi ve yakasını düzeltti. "Şöyleki biz zaten seninle tanışırken arkadaş olduk. Ama kanka arkadaşdan daha yakın olduğu için öyle bir soru şey ettim. Şey ettim ne ya ? Bak iyice sana benzedim. " dedi ve güldü.
"Sen daha beni şurada yaklaşık 5 saattir tanıyorsun benim şey dediğimi nereden biliyorsun." dedim. Tek kaşımı kaldırıp hesap sorarmış gibi .
O da gözlerini devirip "Az önce dedin." dedi. Bende "Ha doğru " dedim ve güldüm.
••••••
Dudaklarımdaki acı tebessüm daha da büyürken ağzımdan bir hıçkırık kaçtı , bir tane daha ve bir tane daha....
Hıçkırıklarımı göz yaşlarım takip ederken arkamdan bir bağırış koptu.
Arkamı döndüğüm de sinirli ve gözleri şimiş bir mert gördüm.
- merti hatırlamayanlar için 9 . Bölüme bir göz atsınlar .-Ayağı kalkıp merte doğru yürüdüm. Mert elini dur işareti yaptı ve durmamı sağladı.
Ben şaşkın şaşkın ona bakarken o işaret parmağını bana doğru sallayıp
" Senin yüzünden , yağız senin yüzünden öldü. Bunun hesabını vereceksin duydun mu !? Vereceksin ?!" Dedi ve kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı .