Multide mert var iyi okumalar .
Karşımdaki manzarayla gözlerim büyüdü ve ağzım 'o' şeklini aldı
Karşımda bir adet kaşının kenarında yara bandı , dudağının kenarı patlamış ve gözünde morluk olan bir yağız duruyordu.
" Yağız....... Ne oldu sana böyle " dedim .
Yağız " İçeri girip de anlatsam malum hava soğuk da üşüdüm ." dedi.
Ah...Aptal kafam çocuğu içeri davet etmeyi unuttum . Ama napıyım yağızı öyle görünce içime tabiri caizse bir öküz oturdu.
Tam kapının önünden çıkıyordum ki irem benden önce davranıp beni kapının önünden çekti. Yağıza dönüp
" İçeri girmez misin ?"dedi tatlı bir gülümsemeyle.
Bir dakika ya irem burdamıydı ki . Neyse .
Yağız da ireme içten bir tebessüm gönder di . Noluyor lan bunlar niye birbirine bakıp gülümsüyorlar.
Yağız eve girip ceketini çıkardı.
Hemen irem den önce lafa atlayıp
" Ceketini alıyım " dedim.Yağız ceketini bana uzatıp "Teşekkür ederim "dedi.
"He bu arada kaçtığını zannetme . Bana bu yüzüne ne olduğunu anlatıcaksın " dedim. Kararlı bir sesle .
Yağız yanıma gelip beni kolunun altına aldı. Kendine çekip saçlarımı karıştırdı.
"Emredersin sümüklü "dedi alaylı bir sesle.Yağızın kolunun altından çıkıp onu ittim.
İşaret parmağı ona sallayıp" 1- Bana bir daha sümüklü deme.-"
Bir elimle saçımı gösterip " - Ben bu saçı yapmak için ne kadar zaman harcadım haberin var mı " dedim dudağımı büzüp.Yağız yanıma doğru gelip ellerini saçlarıma götürdü. Elleriyle saçlarımı düzeltirken göz temasından da kaçmıyordu. Tam gözümün içine bakıp "Sen benim için süslendin mi ?" Dedi.
Bende tam onun gözlerinin içine bakıyordum . Gözlerinde heyecan ve mutluluk görüyordum.
Zaten bu soruyu sorduğunda da sesinde heyecan vardı.Ne diyeceğimi bilmiyordum. Aslında ben bize bir misafir gelse ya da arkadaşlarım gelse saçımla hiç uğraşmazdım . Yukardan bir topuz pantolon ve t-short giyerdim.
Elerimi saçlarım da olan yağızın ellerine götürüp saçımdan ellerini çektim.
Yağız benle göz temasını bırakıp kafasını aşağıya eğdi. Bende onun gibi kafamı aşağıya eğdim de ellerimizi birleşmiş olarak gördüm.Hemen ellerimi çektim.
" Iııı..... şey... hadi oturalım . Burda böyle kapının ağzında kaldık." dedim kekeleyerek.Yağız bu halime gülümsedi ve içeriye geçti . Bende derin bir nefes aldım ve saçımı düzelttim.
Salona doğru yürüdüm. İrem tekli koltukda, yağız ise ikili koltukda oturuyordu. Bende yağızın yanına geçip oturdum.
Aramızda bir sesizlik oluştu . Bu sesizlikten hiç hoşlanmadığım için sessizliği bozmaya karar verdim.
Yağıza dönüp "Eeee ... arkadaşın nerde ?"
"Mert mi ? Bilmem gelir birazdan. Ayrıca gelirken biriyle didiştim . " Dedi.
Ona anlamayan gözlerle baktığımı anlamış olucak ki yüzünü gösterip " sormustun ya " dedi tatlı tatlı gülümsemeyle .
Ama bu böyle yaparsa tatlı tatlı gülümserse ona kızamam ki.......
Neyse topla kendini kızım defne ona yenik düşmemen lazım.