Ráno vstanem, osprchujem sa a idem dole na raňajky.
,,Dobré ráno rodinka." poprajem. ,,Aj tebe dobré Dave." povie mamka.
,,Sú už raňajky?" Spýtam sa.
,,Áno za chvíľu budú."
,, A čo je?"
,, Praženica."
,, Hmm... výborne." usmejem sa.,, Chris! " kričí mama na poschodie.
,, Už idem. " povie.Ja už sedím za stolom a čakám na jedlo.
Jedlo je na stole. Posadali sme si okolo stola a začali jesť.
Ja: Mami, kedy otca pustia z nemocnice?
M: Hádam už v utorok. Prečo?
Ja: Len tak... dosť mi chýba.
M: Veď aj mne...
.....
M: Tak čo Chris, čo bude dnes v škole?
Ch: Neviem, ale bude to hádam O.K.
Ja: Chris dnes sa prosím vyhýbaj bitkám.
Ch: Budem sa snažiť.
M: Len dnes?
Ja: Jasné... opravujem sa. Vždy. - nenápadne žmurknem na brata.
Ch: - šibalsky sa usmial a povedal: Jasné. Vždy.Mama je na nás hrdá ako spolu super vychádzame. Len sa nad nami usmieva.
Ja som už dojedol, poďakukem za vynikajúce raňajky a pomaly sa poberiem do svojej izby.
Zbalím si posledné knihy do ruksaku, ktorý nosím do školy, a pomaly idem ku vchodovým dverám. Obúvam si moje skvelé sivobiele topánky značky Adidas.
Chris sa už tiež obúva a vyráža. Rýchlo vezmem skate spopod lavice a idem za ním.
V rýchlosti sa ešte mame pozdravím a dám jej pusu na líce.,,Chris počkaj ma!"
Počkal ma a dobehol som ho.
,,Takže ja si to dnes s nimi vybavím. OK? "
,,Ok... ale čo mama? Ona to pôjde potom riešiť. "
,, Zajtra keď sa vrátiš zo školy a bude sa ťa pýtať, že ako bolo, tak povieš že super, že už ti dali pokoj. Čo ty na to?"
,, Myslím že fajn. "
,, Super tak ja idem napred. Maj sa. "
,, Ahoj. "Skočím na skate a vychutnávam si to až ku škole.
Prídem ku škole a čo nevidím... Jamie's band stojí hneď pri vchode do školy.
Myšlienky: prídem za nimi a dám každému po papuli nech sa spamätajú že čo to hovoria na môjho otca a psychicky tým týrajú môjho malého brata.
Skutky: ,,Zdravím vás chlapci. "
,, Čo tu chceš? Daj si odchod. " povie jeden z nich.
,, A my si tykáme?"
,, Hej veď počuješ, nie?
,, Nie si ty nejaký moc drzý, sopliačik?"
,, Čo od nás chceš? spýta sa Jamie.
,, No počul som čo robíte môjmu bratovi. "
,, Čo presne si počul? "
,, Aha takže toho je viac??!"
,, Nie len chcem vedieť čo ti ten čurák vykecal. "
Tak po prvé - nie je to čurák ale môj brat, a po druhé - že vraj ho psychicky šikanujete tým, že mu stále hovoríte že mu zomrie otec a že bude sirota. Je to pravda?!",, Áno je to pravda. Ale nemyslím si že je to šikana. "
,, Hmm aha tak ty si to nemyslíš... Tak čo ak by tvoj otec mal rakovinu alebo nejakú smrteľnú chorobu, ktorá by ho mohla zabiť a v škole by sa ti z toho vysmievali (aj keď nechápem čo je na tom smiešne..) a pripomínali ti každý deň že čoskoro možno nebudeš mať otca. Nebolo by to pre teba psychicky náročné?!"
,, No... Aj Áno... "
,, Tak vidíš... Prečo to vlastne robíte? ",,Máme pod palcom celú školu. " ozve sa jeden z nich.
,, Ja mám pod palcom celú štvrť. A nechovám sa k nim ako k handrám. Potom by ma nikto nemal rád a išli by po mne. "
,, Ale my sme viacerí. Nás tak ľahko nezhodia z prvej priečky. "
,, Aha... takže teraz celej základke velí skupinka ôsmakov? "
,, Presne tak. "
,, Aha.. a slovo demokracia vám nič nehovorí? "
,, Ale áno hovorí.. ale diktatúra sa nám páči viac. "
,, Na strednej kde chodím ja sú tí najšťastnejší študenti. Žiadne šikany ani fyzické útoky. A všetci sa máme fajn. Čo keby sa takto fajn mali aj žiaci na základke?"
,,Ako nás chceš donútiť? "
,,Veľmi ľahko. Chris to pokojne všetkým povie. Aj riaditeľovi. Toto je fakt vrchol. A vieš čo sa stane potom? Vás tu všetkých vyhodia zo školy a do spisu napíšu že ste šikanovali. A verte mi že si tým poseriete život. Tak vám radím aby ste s tým prestali a nič sa nestane. Ak o vás budem ešte počuť tak to bude pre vás dosť zlé. A nejde len o môjho brata.
A teraz ma prosím ospravedlňte, musím ísť do školy. "Moja škola je len neďaleko od tej Chrisovej. Na skate to stihnem. Ale musím sa aj tak ponáhľať.
YOU ARE READING
Aj Tí Najdrsnejší Machri Majú City
Teen Fiction16 ročný David, milý a dobrý chalan, skater, si viedol bezstarostný život v meste Chicago, dokým sa veci výrazne nezmenili a nemuseli sa odsťahovať až do St Louis, kde si mohol svoju dobre vybudovanú a pestovanú obľúbenosť a popularitu tvoriť od za...