Deň sa ešte neskončil...

104 8 0
                                    

Ako som prišiel zo školy a zvalil sa na postel v mojej polke izby, pozrel sa do mobilu a zistil som, že je stále len 15:10 popoludní...

AKO PREŽIŤ V NOVOM MESTE
Bod 1.) Netváriť sa ako ľahká korisť √
Bod 2.) Byť drsný skejťák a zapadnúť medzi ostatných Skejťákov
Bod 3.) Skamarátiť sa so správnymi ľuďmi - Tými vodcami
Bod 4.) Nesrať až tak na školu (prospech je občas dôležitý)
bod 5.) Hlavne sa nezmeň na niekoho kým si nikdy nechcel byť (nedovoľ im zmeniť ťa)

Ako vždy... vybral som si môj plán na zistenie toho, ako na tom som. Je to trocha rozhádzané, ale každopádne viem, kam teraz smerujú moje kroky. Jednoznačne nesmiem ostať doma. To by som sa tu asi zbláznil...

,,Mami idem si prehliadnuť mesto," oznámim.
,,A kedy sa vrátiš?" spýta sa zodpovedne.
,,Doba neurčitá," poviem a zabuchnem za sebou dvere. 

V ruke mám aj môjho verného priateľa - Skate. Vykročím na ulicu a štartujem. Cieľ je jasný. nájsť nejaký skate-park. Zdá sa mi, že keď sme šli do školy, nejaký som niekde na blízku zbadal. Ide sa tam!

Nie je to tak blízko ako som si myslel, takže mám dosť času na premyslenie môjho prístupu k nim. Ale keď štartujem, všimnem si Isin dom a pripomeniem si, čo sa to dnes vlastne stalo... Je to super baba... Ale asi ju chcem mať vo friendzone... teraz si nemôžem prekaziť plány... Viem... Stáva sa zo mňa necitlivý človek. Ale to len z vonku. Z vnútra je to stále ten istý David Willson. Ale ako jej to vysvetliť?? V tomto moc dobrý nie som... Radšej to nechám tak... nejak sa to už vyvinie aj samo...
Celú cestu som sa zaoberal len s Is... No keď som zbadal ten skate-park, do ktorého mierim, až ma skoro prešiel zrak. Boli tam okrem iných aj Rick, Michael a Trevis. Na jednej strane je to katastrofa, ale na druhej zas dobrá príležitosť. Hádam mi nebude treba zas prvú pomoc, lebo Is teraz určite nepríde. Je to vlastne dobré, že aj oni sú skate-eri. Možno sa prelomia ľady...

Idem teda tam a budem sa tváriť, že som si nevšimol, že sú tam aj tí traja. Okrem nich troch tam sú ešte ďalší štyria skate-eri, ktorí práve sedia na betóne vedľa seba a kecajú. Sú dosť ďaleko od Rickovej partie. Asi sa moc v láske nemajú...
idem okolo a urobím trik na tyčke. Hneď som stredobodom pozornosti všetkých prítomných. Idem ďalej a urobím kick flip. Tá normálna partia na mňa začne pokrikovať a priateľsky sa na mňa usmeje. Keď idem okolo, zastavia ma a začnú sa pýtať:

,,Čau, ty si tu nový?" spýtajú sa dvaja naraz.
,,Ahojte, áno... som tu nový... mám všetkého plné zuby, tak som sa tu prišiel odreagovať." poviem pravdivo.
,,Si celkom dobrý," povie mi jeden z nich.
,,Je FAKT dobrý!" pridá sa druhý.
,,Tak díky moc."
,,Ja som Marty, toto je Peter, Chip a Collin." začne ich predstavovať Marty.
,,Ja som David." predstavím sa na oplátku.
,,Mám pocit, že som ťa už niekde videl," povie Chip.
,,Pravdepodobne to bolo v škole, že?" spýtam sa.
,,Chodíš tu na strednú?" spýta sa Marty.
,,Jasné... A kde inde?" zasmejem sa.
,,No to je fakt," povie a zasmeje sa Collin.

Rick po nás krivo pozerá a kútikom oka zbadám, že sa k nám pravdepodobne blížia.

,,Prišiel si sa predvádzať?" spýta sa podráždene Rick.
,,Máš taký pocit?" odpoviem mu otázkou.
,,Tak načo si tu?" pýta sa ďalej.
,,No neviem ako ty, ale ja som si prišiel za-skate-ovať."
,,Tak prečo si ho nemal v škole?" zrejme ho nič nezastaví.
,,V prvý deň som ho proste nebral..."
,,Však mu dajte pokoj!" povie zvýšeným hlasom Collin.
,,Collin ty radšej drž hubu aby si náhodou nemal problémy.
,,Collin nechaj to tak prosím..." poviem. ,,To si vybavím sám."
,,Poďme niekde, kde je menej zvedavých ksichtov," povie Rick a ukazuje mi, že mám ísť za nimi. Vzdialime sa od chalanov asi dvadsať metrov a pokračujeme v debate.
,,Aký máte so mnou vlastne problém?" spýtam sa otázku, ktorá je isto lepšia ako všetky tie ich.
,,Vlastne žiaden," povie Rick zahľadený do diaľky.
,,Tak prečo ste ku mne takí? To nemôžte byť ako všetci normálni ľudia?" tie slová mi idú rovno zo srdca.
,,Ako myslíš normálni?" spýta sa vražedným pohľadom.
,,Normálni ľudia, ktorí sú milí k tým ostatným ľuďom a nikoho nešikanujú," odpoviem.
,,Lebo byť normálnym je nuda," povie Trevis a Rick len prikývne.
Nemám k tomu už čo povedať... Ako môžu existovať takí hlúpi ľudia?
,,Počuj, ty nie si taký hlúpy ako vyzeráš," podotkne Rick.
,,Mám to brať ako kompliment?" spýtam sa a zasmejem sa.
,,Ber to ako chceš, ale mám pre teba návrh," povie.
,,Počúvam." odpoviem s napätím.
,,Chceš byť členom našej partie?" Fakt som nečakal, že sa to naozaj stane. 
,,A čo z toho budem mať?" pýtam sa, aby som hneď nemusel povedať "Áno!" ako keď ženu niekto žiada o ruku.
,,Chodíme na najlepšie párty, máme prístupné baby na jednú noc, máme rešpekt a kontakty na všetko." Mohol by som ich odmietnuť a MOŽNO by som si vybudoval rešpekt aj sám, ale tá ponuka znie naozaj lákavo. A občas sa musia urobiť aj veci, ktoré nie sú správne, ale zábava je istá! Takže... Idem do toho.
,,Fajn teda... Ale Ja nikoho šikanovať nebudem. Aby bolo jasné."
,,Aby bolo jasné... Ty si nebudeš určovať pravidlá. Si teraz jedným z nás, takže budeš robiť to, čo my. A užívaj si to. Si prijatý.


Aj Tí Najdrsnejší Machri Majú CityDonde viven las historias. Descúbrelo ahora