Večer

358 18 4
                                    

Josh odišiel za svojou láskou a ja som naopak ostal so svojou láskou. ♥ Moja láska má trošku menšie rozmery.. asi tak 80 x 20 cm. Áno uhádli ste, je to skateboard. Jazdím na ňom už od deviatich rokov kedy sa mi to zapáčilo a začal som tvrdo makať aby som to dotiahol na profesionála čo si myslím že sa mi podarilo. Robil som to hlavne z dobrého pocitu, ale čoskoro to začalo byť cool a všetci sa okolo mňa zhrňovali a chceli byť ako ja.. Ja vlastne ani neviem ako som sa dostal na dosť vysokú priečku popularity..

Len si tak sedím hore na rampe skoro nehybne odkedy Josh odišiel, pozerám na západ slnka, keď vtom zrazu..
,,Ahoj."
,,Ahoj, čo ty tu?" spýtam sa kamošky Katherin.
,,Len som šla okolo a videla že tu tak nejak smutne sedíš, tak ťa prídem aspoň pozdraviť."
,,Hmm.. tak ďakujem to je od teba veľmi milé.. a nie som smutný. Len pozerám náhodou veľmi pekný západ slnka.

,,Aha." povie a zasmeje sa. ,,A kde máš Josha?"
,,Šiel na rande. Vďaka mne."
,,Čo? Ty si mu dohodol rande?"
,,Nie. Dohodol si ho sám, ale bezo mňa by naňho zabudol. Čo aj zabudol."
,,Hahahahah to je ten náš Josh..."
,,A ty? Nemala by si byť tiež na rande alebo niekde von?"

,,Hmm.. Tak na rande už nie je s kým a von som bola..
,,Aha... Čo sa stalo?"

,,Vraj už to nie je ako kedysi a musí sa teraz viac venovať futbalu, takže by na mňa nemal čas..."

,,To je škoda... vyzeralo to, že vám to s tým Petrom dlho vydrží..
,,Sedem mesiacov je na neho náhodou dosť..."

,,No to je tiež fakt... A s kým si bola von?"

,,Sama... teda s pani hudbou.. väčšinou liek na zlomené srdce."
,,Aha.. No to hej.. A kedy ti dal kopačky?"

,,Pred troma dňami.."
,,A už je lepšie?"
,,Ešte žijem.."
,,To je dobré znamenie."
,,Niekedy rozmýšľam či dobré alebo zlé..."
,,Ale čo to hovoríš??! Ty budeš mať toho najlepšieho chlapa na svete. Najlepšieho pre teba."

,,Hmm.. tak v to dúfam. Je pekné počuť to. A obzvlášť od teba."
,,Prečo obzvlášť odo mňa? Som nejaký výnimočný?"

,,Áno aj nie." zasmeje sa
Nechápavo na ňu pozerám.

,,Takéto slová väčšinou počuje dievča od dievčaťa. Nie od chalana.. A máš výnimočné dobré srdce, aj keď si dosť populárny nehráš sa na niekoho kto nie si. To na tebe zbožňujem."

,,Aha.. tak to je super, že máš na mňa takýto pekný názor," usmejem sa. 
,,A keď sme už pri tom.. Čo ty a dievčatá? Máš niekoho?" spýta sa ma zvedavo.

,,Nie nemám..."
,,Ako je to možné? Neverím, že by ťa žiadna nechcela."

,,Nie je to o tom že by ma nikto nechcel... ide o to že ja nikoho nechcem..."

,,Prezradíš mi dôvod?"
,,Som gay."
Nechápavo na mňa pozerá.

,,Sranda." začnem sa smiať.

Aj ona sa začne smiať.
Hovorím: ,,Proste nikoho nechcem lebo do nikoho nie som zamilovaný, a keď to príde tak potom o ňu budem bojovať.. ale tu je väčšina takých falošných dievčat že sa až čudujem že sa ešte máš s kým kamarátiť..."
,,Chápem ťa... ty si asi najúžasnejší chalan akého poznám."

,,Tak to ich asi veľa nepoznáš."

,,Ale nie myslím to vážne."

,,Veľmi ti ďakujem za komplimenty ktorými ma tu obhadzuješ už dobrých 10 minút." zasmial som sa. ,,Idem už asi domov a ty?" spýtal som sa jej.
,,Pôjdem tiež."

,,Tak ťa odprevadím."
,,To by bolo fajn, ďakujem."
,,Jasné veď to máme po ceste."

Postavil som sa, podal Katherin ruku a pomohol jej vstať, nohou som udrel do skatu, on vyskočil ja som som ho vo vzduchu schmatol a ďalej len niesol v ruke. S Katherin sme prešli 5 ulíc až k jej domu. Ja síce bývam bližšie, ale veď som gentelman a odprevadil som ju. Už bola tma.

Zastali sme pred jej domom že sa rozlúčime.

Podišla ku mne a objala ma. Potom mi dala pusu na líce so slovami: ,,Si môj najlepší kamarát. A som hrdá že si to práve ty."
Ja som ju chytil okolo pliec a dal jej pusu na čelo, a k tomu som dodal: ,,Je mi potešením. Keď budeš potrebovať zavolaj. Opatruj sa. Ahoj."
,,Budem. Dobrú noc."

Hádam sa Páči. 😊😉
Nezabudnite na ★ & ⓚⓞⓜⓔⓝⓣ

Aj Tí Najdrsnejší Machri Majú CityDonde viven las historias. Descúbrelo ahora