Obed

188 13 0
                                    

Ideme s Joshom na obed do jedálne. Vidíme tu opäť veľa známych tvárí.

Jeden stôl je zaplnený futbalovými "hviezdami", ďalší zmachlenými blondínkami, za ďalším sú namyslené baby a ich zazobaní frajeri, potom Kate a Angie... 
Počkať.. Kate a Angie??

Toto bude masaker... Aj od Josha a ešte aj od Kate.. no fakt super... ach... tá Angela mi narobila starosti...

Pri ďalších stoloch sedia viac - menej normálni ľudia. A jeden je ešte voľný. Akurát pre nás ako vždy. Zoberieme si s Joshom tácky a pomaly sa posúvame ďalej a nakladáme si jedlo na taniere.
Polievka zeleninová. Celkom v pohode. Ideme ďalej. Dám si palacinky alebo langoš?
,, Josh? "
,, Áno? "
,, Čo si dávaš na druhé? "
,, Burger."
,, Ach... Také nezdravé jedlá... Budeš tučný." zasmejem sa.
,, Ako keby som už nebol. Hahaha. " začne sa nahlas smiať.
,, Ale nie netrep. Máš to ešte dobré. Ale treba s tým už niečo robiť. "
,, Jasné. Ale nechaj ma ešte dnes rozlúčiť sa s posledným hamburgerom."
,, Dobre. Veď je to tvoja vec."
,, Ďakujem. "
,, Aspoň mi poraď čo si mám dať ja? palacinky alebo langoš? "
,, Na čo máš chuť? "
,, Ani neviem. "
,, Radím ti palacinky. "
,, Prečo? "
,, Majú tu super šľahačky. " zasmeje sa.
,, Tak si dám len šľahačku. " začnem sa smiať.
,, Aj to je riešenie. "

Vezmeme si tácky a ideme k nášmu stolu, ktorý je vzdialený len dva stoly od Angie a Kate.
Snažím sa na nich nepozerať.

Aj Tí Najdrsnejší Machri Majú CityWhere stories live. Discover now