Na ďalší deň sme s Chrisom šli opäť spolu do školy. Mysleli sme si, že pôjde aj Is. Chvíľu sme ju čakali, no potom som si uvedomil, že to asi nemá zmysel, tak sme išli sami. Dnes som si do školy zobral aj skate, len škoda, že som ho po ceste do školy nemohol použiť.
Pred školou ma už čakali Rick a partia. Ako som sa približoval ku vchodu školy, mávli na mňa rukou na znak, aby som šiel k nim.
,,No nazdar kámo... To čo máš na sebe? Je to otrasné. To nič lepšie na seba nemáš?" vysypal zo seba Rick hneď ako som prišiel k nim.
,,Ahojte," znie moja odpoveď.
,,Čo sa ti na tom nepáči?" spýtam sa ho.
,,Vieš... Tieto jeansy a sveter po babičke už nie sú cool." žmurkne na mňa.
Sklopím pohľad na svoje oblečenie a v tom momente zazvoní.
,,Poobede ťa dáme dokopy." tľapne ma po pleci Rick a všetci bežíme dnu aby sme stihli prvú hodinu....
Tesne pred príchodom učiteľky prídeme do triedy a bleskovo si sadáme na svoje miesta. Chuck na mňa len prekvapene pozerá, že kedy som sa tu zjavil.
...
Keď hodina konečne skončí, Rick ma zavolá k svojej lavici. Keď tam prídem, chalan vedľa Mikea mi uvoľní svoje miesto, aby som si mohol sadnúť k nim.
,,Čo si myslíš, že robíš?" vybehne na mňa Rick.
,,Nechápem, čo tým myslíš..." hodím naňho zmätený pohľad.
,,Teraz, keď už patríš medzi nás, nemôžeš sa baviť s takými lúzrami ako je Chuck."
Len mlčím... Nemôžem sa im vzpierať... Je to ešte moc čerstvé...
Keď to dopovie, práve do triedy príde pekná vysoká blondínka a mieri k nášmu stolu.
,,Ahojte chlapci!" povie typickým zvodným hlasom.
,,Mercedes! Už som si myslel, že ani neprídeš!" povie s úškrnom Rick.
,,A kto je toto? Nejaký nový zajačik do party?" hodí na mňa pohľad Mercedes.
,,Som Dave, teší ma."...
Po škole sme s chalanmi išli do obchoďákov vybrať pre mňa (podľa nich) niečo lepšie na seba.
Skinny jeansy, Nike botasky, tričko s véčkovým výstrihom, košeľa na to a slnečné okuliare som niesol už v taške, keď ma Rick zatiahol do kaderníctva, že vraj potrebujem zmeniť vlasy.(Fotka Dave po nákupoch.)
...
Večer sme s chalanmi zašli do skate-parku, už v mojom novom oblečení. Išli sme sa tam odreagovať a pomohla nám k tomu aj nečakaná návšteva.
,,Chalani... Rada vás znovu vidím."
Otočil som sa a uvidel stále žiariacu Mercedes.
,,Dave?" zmätene na mňa hľadí.
,,Áno?" vrátim jej ten zmätený pohľad.
,,Waau... Vyzeráš inak..." povie zvodne.
Pozrel som si na svoje nové topánky a len som sa pousmial.
Táto zmena nebola až taká zlá ako som si myslel. Aj keď mám plán a svoje pravidlá, aj tie treba občas porušiť....
AKO PREŽIŤ V NOVOM MESTE
Bod 1.) Netváriť sa ako ľahká korisť √
Bod 2.) Byť drsný skejťák a zapadnúť medzi ostatných Skejťákov√
Bod 3.) Skamarátiť sa so správnymi ľuďmi - Tými vodcami √
Bod 4.) Nesrať až tak na školu (prospech je občas dôležitý)
bod 5.) Hlavne sa nezmeň na niekoho kým si nikdy nechcel byť (nedovoľ im zmeniť ťa) X
bod 5.) Nezmeň sa príliš....
Ráno som sa prebudil a zistil že brat už neleží v posteli, pozrel som sa na hodiny a zistil, že vôbec nestíham do školy. Rýchlo som sa osprchoval, obliekol a nageloval vlasy, zobral skate a rýchlo vyrazil do školy.
Do zvonenia to nestíham... Super.Vbehol som do školy, rýchlo som na skate vyrazil ku skrinke a vyberal si veci.
Keď som sa otočil, stála predo mnou Mercedes.
,,Nestíhaš čo ?" Povedala s úsmevom.
Len som rýchlo prikývol a chcel vyraziť do triedy, ale ona ma zastavila so slovami:
,,Už tam aj tak nemá zmysel chodiť..." Usmievala sa.
,,Nemôžem sa na to vykašľať, prepáč..."
Zatvárila sa zmätene, ale iba na chvíľu. Následne nahodila svoj zvodný pohľad typu : ,,Dnes budeš môj, chlapče..."
Položila si ruku na môj hrudník a jemne zatlačil ku skrinkám.
,,Mohli by sme robiť aj lepšie veci, Dave..." zašepkala mi tesne pri uchu.
Chvíľu som tam zmätene stál, ale rýchlo som sa spamätal ...
Je to Mercedes... Rob niečo Dave!
Aj ja som nahodil zvodný úsmev a otočil nás tak, aby bola ona pritlačená ku skrinkám a ja som jej blokoval cestu rukou ktorú som mal opretú vedľa jej hlavy.
,,Hmm... Aké napríklad?"
Ona sa víťazne usmiala a potiahla ma za tričko do upratovacej miestnosti...
Časť písaná spolu s katequeen0203 ♥ (hlavne posledné odseky...) Bolo to zdĺhavé a sporné písanie, ale je to best časť ♥
Špeciálna dvadsiata časť musel byť proste TOP. Touto časťou štartuje celý príbeh a dúfam, že sa vám páči nový Dave. Budeme rady za Vote a komentár. ♥
YOU ARE READING
Aj Tí Najdrsnejší Machri Majú City
Teen Fiction16 ročný David, milý a dobrý chalan, skater, si viedol bezstarostný život v meste Chicago, dokým sa veci výrazne nezmenili a nemuseli sa odsťahovať až do St Louis, kde si mohol svoju dobre vybudovanú a pestovanú obľúbenosť a popularitu tvoriť od za...