1

1.3K 107 12
                                    

* Fritz*

Tu práci jsem nechtěl vzít. Ale musel jsem. Neměl jsem peníze a jinde mě nepřijmuli. Musel jsem vzít práci ve Freddy faezbear pizza. A to byla osudová chyba. Po tom co se tam stalo s Mikeem- mimochodem mým přítelem- jsem tam prostě musel. Jinak bych skončil na ulici jako bezdomovec. A to nechci. Pracuju jako noční hlídač. To Mike pracoval taky... já, ale narozdíl od něj nemám rodinu. Podívám se na sebe do zrcadla. Silnější postava, pihy, zrzavé vlasy, kulaté brýle. Obleču se do uniformy a na hlavu nasadím černou čepici s názvem - Security. ,, Takže Fritzi, první noc! Jupí! Nic se nestane. Nemáš se čeho bát." Řeknu si pro sebe a vydám se pryč z podkrovního bytu. Bydlím tady v podnájmu, ale ten chlap co mi to tu pronajímá, už mě chce vyhodit. Neplatím. Vydám se pryč z bytu a nezapomenu zamknout. Vyjdu na chladnou ulici a jdu směrem pizzerie. ,, Ahoj Fritzi!" Ozve se za mnou hlas Mikea. ,, Mikeu! Rád tě vidím!" Mike na tváři úsměv, ten ale zmzí jakmile si všimne m uniformy. ,, Ty si vzal tu práci ve Freddyho pizzerce." Řekne. ,, Fritzi, musíš dát výpověď." Řekne po chvíli a já se rozesměju. ,, Mikeu já nechci. Musím si sehnat peníze! Nechci skončit na ulici. " řeknu. ,, Je mi tě líto. Co chceš mít na náhrobku?" Zeptá se vážně. ,, Nic. A o čem to mluvíš?!" Zavrcím už podrážděně. ,, No, když te nemůžu přesvědčit, tak tě nechám jít. Ale udělej pro mě něco. Pozdravuj ode mě Wolfy a Foxyho." Řekne, poplácá mě po zádech a odejde. Nechá mě tam zmateného stát a přemýšlet, zda bych fakt neměl podat výpověď. Nakonec se podívám na hodinky. 11:45. To abych zrychlil. Vydám se k pizzerii a přijdu tam ve dvanáct přesně. ,, Tak se mějte!" Zavolá za mnou majitel a já projdu kolem animatroniců. Toy Freddyho, Toy Bonnieho a Toy Chici. Všichni jsou hrozně roztomilí.

Pak do mé kanceláře

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak do mé kanceláře. Chci vidět toho debila kterej to navrhl. Velká díra přede mnou, dvě otevřené ventileční šachty z každé strany. A k čemu je tady ten větrák? (to nechápu ani já, ale ten větrák jaksi patří k té hře asi tak jako animatronici. :D) podívám se na stůl. Spousta zmuchlaných papírů, pití, telefon! Kdo používá takovej telefon proboha?! ( nemůžu mu přijít na jméno :D) a baterka. A ten větrák kterej mi už teď leze na nervy. Je tam ticho a já se začínám bát. Když se najednou rozezvoní telefon, málem dostanu infarkt.
,, Haló? Haló! Ehh...ahoj, vítám tě ve tvé nové práci v nově předělané pizzerii Freddyho faezbeara. Chci si s tebou promluvit o věcech co tě tady čekají tento týden. Eee... rád bych ti ujasnil co máš dělat v téhle kariéře. Co chci od tebe je to, abys zapomněl na cokoliv co si slyšel o naší restauraci. Jak jsem říkal, na naší restauraci,či společnost mají stále spadeno. Jo, stará restaurace, byla nějakou dobu ponechaná hnilobě, ale hlavně tě chci ujistit, že naše společnost Faezbear se stará hlavně o rodinnou zábavu a to nejhlavnější, je bezpečnost. Noví animatronici jsou lepší než ti staří. Umí rozpoznávat obličeje, normálně se pohybují takže je nechávají chodit normálně po restauraci přes den. Není to super?Eeem... ale to nejdůležitější, tvůrci nových animatroniců zabudovali jakousi kriminálnickou databázy takže dokáží predátora vyčmuchat na míle daleko. Měli bysme jim platit... eee aby oni hlídali tebe. Už jsme probrali tohle, každý systém má své mouchy. Nepracuješ, ale sám jako hlídač, ten druhej má denní šichtu. Byl noční hlídač minulý týden a stěžoval si na... ee... na podmínky. Ale, jdeme k hlavní věci. Dali jsme mu teda denní šichtu. Dobrý pro tebe že jo? Říkal nám něco o tom, že se mu animatronici snažili dostat do kanceláře. Chodili si volně po restauraci a to v noci. My ale víme svý, nemělo by se nic takovýho stát. Naše pizzerie je nejbezpečnější místo na celém světě. Zatím co naši technici nemají pro toto vysvětlení, jsme vymysleli teorii. Že našim robotům nebyl nikdy daný ideální noční mód. Takže když je ticho, tak si myslí, že jsou ve špatné místnosti a jdou najít místnost, kde jsou nějací lidi. V tvém případě je to... tvá kancelář. Takže tak. Eee...dobře a tak toto máme řešení na kameře u Pirate Cove, jsme umístili hrací skříňku. Dá se nahrávat na dálku, takže být tebou, jednou za čas bych šel na tu skříňku a nahrál bych ten Music Box. Nefunguje to na všechny animatronici, ale funguje to na jednoho. Eem... a na ostatní mám lepší a lehčí řešení. Víš, tito roboti mají chybu v systému, že tě vidí jako endoskeletona bez kostýmu a budou tě chtít nacpat do kostýmu. Takže jsme to vyřešili. Pod stolem máš masku Freddyho faezbeara. Problém vyřešen! Můžeš to mít na sobě jak dlouho chceš, tím pádem se vše co se dostane dovnitř se dostane zase ven. Další věc, co chci zmínit je moderní vzhled budovy. Ee... možná sis už všiml, že tam nemáš dveře na uzavření. Cha... ale máš tam tlačítka na rozsvícení světel. Baterka na kameře se vybít může. Ale budova ne. Takže se neboj, že by to zhaslo. To je asi vše! Měl by si být v pohodě! Skontroluj si světla, máš Freddyho masku, hrací skříňka. Jednoduchý! Dobrou noc!"

Domluví. Já se otřesu. ,, Co to říkal o animatronicích? Že se budou hýbat a snažit se mě zabít?!" Zeptám se sám sebe. Pak se kouknu na hodiny. 2:00. Dvě ráno?! Ten chlápek kecal dvě hodiny?! No páni. Podívám se pod stůl a tam je opravdu Freddyho maska! Dám si ji na stůl a zapnu tablet. Okamžitě mi tam vyskočí kamery. Podívám se na STAGE. Toy Bonnie chybí! Podívám se na Cam 4. Stojí tam a kouká do kamery. Bože můj?! Ten chlápek si nedělal srandu?!

(951 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat