*Puppet*
,, TY NESCHOPNEJ, NEPOVEDENEJ EXPERIMENTE! TY FIALOVEJ SAJRAJTE! TY SVINĚ NESCHOPNÁ! " řvu na Fialku. Vlastně Shadow Freddyho. On se krčí v rohu. ,, Puppet nech ho. Prostě mu to jednou nevyšlo!" Zavrčí Angel. ,, Ale. Ono. Mu. To. Musí. Vyjít. Pokaždé! " zařvu. ,, Dneska v noci mi přineseš tři hlídačovi prsty. " řeknu. ,, Ne." Zavrtí hlavou. ,, Cože?!" Zavrčím. ,, Když mě porazili, nesmím se vrátit do arény, teda pizzerie. " řekne Shadow Freddy. ,, Takže už jsi mimo Hru?" Zeptám se překvapeně. ,, Jo." Řekne. ,, Takže vy dva. Leťte a vyřaďte je ze Hry. Chci vidět krev!" Zavrčím naštvaně a Angel s Shadow Bonniem se rozplynou.
* Angel*
Zaletím do rohu místnosti a pozoruju dveře. Nikdo, nikde. Nikdo,nikde... šeptne mi v hlavě SB. ,, Dobrá." Šeptnu taky. Slyšel to, tím jsem si jistá. Za chvíli ven někdo doopravdy vyjde. Je to Mangle. Jde a vypadá jako by její duše plakala. Proč? Odpověď přijde za chvíli, ze dveří se vyřítí Foxy. ,, Mangle! Mangle kam jdeš?" Zeptá se. ,, Když ty mě nemáš rád. " fňuká Mangle. ,, Mám tě rád, ale jen jako kamarádku." Šeptne Foxy.,, Dej mi alespoň šanci." Poprosí Mangle. ,, Nemůžu. Má láska patří jiné." Šeptne Foxy a Mangle odejde. Já zůstanu ve stínu. Pozoruju Foxyho, jak si sedl na zem a sledoval obrázky. Pak mě někdo chytil za nohu. Byla to Mangle. ,, Grr..." zařvu a pokusím se přemístit. Nejde to. Mangle má v rukou baterku! S ní mi svítí do nohy a to pekelně bolí. ,, Aúúú!" Zavyju a Foxy skočí a strhne mě dolů. ,, Wolfy?!" Zařve, když si všimne koho drží. ,, Foxy?" Zeptám se a ušklíbnu se. Mangle baterku přesouvá na mou hruď. ,, Mám to udělat?" Zeptá se Foxyho smutně. ,, Jo. Ona už není ta Wolfy do které jsem se zamiloval. Tohle je Angel, svině bez srdce a schopná mě zabít pro zábavu." Mangle se zhluboka nadechne a...
Pokračování příště! :D
(303 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Hra
Fiksi Penggemar3. díl série Wolfy. Je logické poslechnout volání rodiny. Pomáhat jí. Nebo se snad přidat na stranu přátel, kteří mě nikdy neopustili? Nechápu to, jsem zmatená...a čas se mi rychle krátí...