5

915 97 12
                                    

* Toy Freddy*

Kráčela po boku Bonnieho a smála se jakémusi vtipu. Byla opřená o Freddyho a ten si to viditelně užíval. ,, Myslím, že kdybych nebyla prodaná tak by to bylo jinak. " řekne a Chica se zachechtá. ,, No nevím. " řekne Bonnie. ,, Ty jsi nemehlo!" Vyjekne ta animatronička, když jí Bonnie podkopne nohy. Tím si, ale všimne mě. ,, Ahój!" Pozdraví mě s úsměvem na tváři. ,, Já jsem Wolfy the wolf nebo WolfTrap a ty?" Zeptá se a dojde ke mně. ,, J-já jsem Toy Freddy. " řeknu a ona se usměje. ,, To všichni mají Toy verze? Ale ty vaše jsou milé! Ta moje je na mě hnusná!" Postěžuje si.  Pak se ozve hukot a robotický hlas Mangle. ,, Ahoj Toy Freddy!" Pozdraví mě přeskakujícím hlasem. ,, Ahoj Mangle!" Pozdravím ji. ,, Ahoj!" Pozdraví i Wolfy a ostatní. ,, Ahoj." Pozdraví ostatní, ale Wolfy si Mangle jen prohlíží. ,, Ahoj! Ty jsi tady nová že? Toy Wolfy o tobě mluvila." Řekne Mangle.

,, Ehh

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Ehh... jo já jsem Wolfy." Řekne Wolfy. ,, Jo já jsem Mangle." Řekne Mangle. Mangle vždycky byla hodně společenská, přátelská. Obejme Wolfy aniž by slezla ze stropu. Byla taková ta atrakce ' postav si svého kamaráda'. Rozloučila se a odešla za hlídačem.

* Wolfy*

Mangle je přatelská a milá. Oblíbila jsem si ji. Jdeme s ostatními za všeobecného smíchu dál a dojdeme do jedné uličky kde mi zamrzne úsměv. Vidím tam Toy Wolfy sedící na Foxym.

Všechno vyplave na povrch

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všechno vyplave na povrch. Co jsem udělala špatně? Proč jsem mu nestačila? Všimnou si nás a já se rozuteču pryč. Proběhnu kolem Bonbona, který se mě marně pokusí zastavit. Táhne mě to k jakési melodii.

* Bonnie*

Celou noc se snažíme Wolfy rozveselit. Celou noc! Noc co jsme mohli jít na hlídače! A ten za- nebudu říkat jakej Foxy,  nám to pokazil s tou jeho Toy Wolfy. Wolfy se rozeběhla pryč a to nás naštvalo. ,, FOXY!!" Zařval Freddy. ,, Ano?" Zeptal se Foxy. Asi si Wolfy nevšiml. ,, Víš... hmm... celou debilní noc se snažíme Wolfy rozveselit. Pak se ale objevíš ty a zase! Když už nám nepomáháš tak se nám vyhýbej!" Zařvu. ,, Já se tu můžu pohybovat jak chci!" Zavrčí Foxy. ,, Jdu najít Wolfy. " řekne Freddy a odejde.

(368 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat