17

648 102 11
                                    

* Wolfy*

Otevřu oči. První co vidím je deformovaný SF.

Pak Chica, Bonnie, Freddy, Fred a Foxy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak Chica, Bonnie, Freddy, Fred a Foxy. Všichni na mě koukají jako bych vstala z mrtvých. ,, SF! SF?! Co se ti to stalo?" Zeptám se a rozeběhnu se k SFmu. Dopadne to tak, že se rozplácnu o zem. Jako by mě neposlouchali nohy. Doplazím se k SFmu a prohlédnu si ho. ,, Angel..." zachraptí. ,, SF... SF." Říkám. ,, Umírám..." šeptne. ,, Ne,ne jsi v pořádku, jsi naprosto zdravý. Můžeš tu být se mnou, můj kamarád. " šeptnu mu. Moc dobře vím, že umírá. Že brzo vyhasne. Ostatní jen sedí a nemluví. ,, Máš mě ráda?" Zeptá se mě s vypětím sil. ,, Jo, jo mám tě ráda." Řeknu a přikývnu. Sedím u něj a držím ho za bradu. ,, Políbíš mě?" Zeptá se a já vykulím oči. Pak je, ale zavřu a políbím ho. Je tak slabý, že mi polibek nemůže opětovat. Odtáhnu se od něj a podívám se mu do černých očí. ,, Zemřu šťastný... zachránil jsem život mé lásce... a ona mě políbila." Řekne SF a usměje se. Pak se rozplyne. Já každou chvíli očekávám, že se zase objeví a řekne, že je to jen vtip, ale nic. Jen ticho. Pak se nadechnu a zaječím.
Tuhle kapitolu jsem udělala takhle krátkou, protože mi bylo SFho strašně líto. Zemřel pro lásku... snad se vám kapitola líbila a ohodnotíte ji!
ACF

( 225 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat