* Chica*
Ječí. Ječí už hrozně dlouho a dává do toho všechny své pocity. Foxy zvrátí hlavu a zavyje. Pak se i Bonnie rozeřve, Freddy a Fred se přidají. Pak já. Všichni sedíme a ječíme, dáváme do toho všechny emoce, všechnu nahromaděnou bolest. Dáváme najevo, že i my pociťujeme bolest. Pak se ze tmy vynoří Plushie ( popravdě já si na něj vzpomněla až teď :D). Dívá se na nás a pak zařve. Řve s námi. Sedne si do klína Wolfy s ječí. Všichni ječíme. Ani nevím jak dlouho, ale brzo na to přijde Toy Chica, Mangle, Toy Freddy a Fritz. ,, Co se to tu děje?!" Zavrčí Fritz. ,, On zemřel... ZEMŘEL!!" Zaječí Wolfy a schoulí se do klubka. Foxy k ní chce přejít, ale Freddy ho zastaví. ,, Wolfy... Wolfy." Řekne a chytí jí na rameno. ,, Zemřel. Je pryč. Už se nevrátí. Zemřel. " šeptá si a kolébá se tam a zpátky. ,, Zemřel šťastný. Zemřel pro to, aby zachránil svou lásku." Řekne jí a obejme. Ona se otočí a objetí mu vrátí. ,, Já ho pomstím. " řekne. ,, Jak? Vždyť zemřel kvůli tobě." Řekne Fred. Wolfy propukne ve vzlykot a my Freda spražíme nehezkým pohledem. ,, Co je? Říkám pravdu." Řekne Fred. Foxy vstane a udeří Freda hákem do hlavy. ,, Přávě. Jí. Umřel. Přítel. Kterého. Měla. Ráda. A. Ty. To. Ještě. Zhoršuješ. Jako. Vážně?!" Zařve Foxy a já sebou trhnu. Dolní čelist se zahoupe. ,, Ale já jen mluvím pravdu." Zaprotestuje Fred a založí ruce. ,, Poslední dobou jsi nějaký divný. Co to s tebou je?!" Zavrčí Bonnie. ,, Nic! Nic se mnou není!" Řekne Fred až moc rychle. ,, Proč to zapíráš?" Zeptám se. ,, Nic se mnou není!" Zařve Fred. ,, Jo něco s ním je." Řekne Foxy a přitiskne mu hák na krk. ,, Ona... ona se mnou mluvila. Říkala, že mě nechá být, když jí budu dodávat informace... " šeptne vyděšeně Fred. Foxy se od něj znechuceně odtáhne. ,, Tys nás zradil kvůli vlastnímu štěstí?" Řekne Mangle a vykulí oči. Mě se udělá špatně od žaludku. Fred se mi už dlouhou dobu líbil a tohle bych od něj nečekala. ,, Ale, ale proč?" Zeptá se Wolfy sklesle. ,, Miloval jsem tě Wolfy, ty jsi mou lásku neopětovala. " šeptne a pak se odteleportuje pryč. ,, FredBeare! Zrádče! Zaječí Wolfy do ticha.
( 366 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Hra
Fanfiction3. díl série Wolfy. Je logické poslechnout volání rodiny. Pomáhat jí. Nebo se snad přidat na stranu přátel, kteří mě nikdy neopustili? Nechápu to, jsem zmatená...a čas se mi rychle krátí...