13

745 83 7
                                    

* Fitz*

Přežil jsem už třetí noc! Oujé! Ten fialovej hajzl- a nemyslím tím Bonnieho, odešel. A já jsem volný. Něco mi, ale říká, že se sem vrátím. Vydám se pryč a cestou potkám majitele. Usmívá se na mě a já mu úsměv oplácím. Něco mě napadne. Zapnu si mobil a naklikám tam jméno- Mike Schmidt. ,, Haló? Haló? Co je Fritzi? Co zas potřebuješ ty sajrajte, že mě budíš v šest ráno?" Ozve se naštvaný a rozespalý hlas z telefonu. ,, Nechceš si zajít na oběd? Potřebuju něco důležitého probrat." Řeknu s úsměvem. ,, Asi tě zabiju. OK přijď do Freddyho pizzerky v jednu odpoledne." Řekne a típne hovor. Jupí. Hezky si s ním popovídám.

,, Čau Mikey." Řeknu chlapovi. Ten jenom založí ruce a protočí oči. ,, Co zas potřebuješ Fritzi?" Zeptá se mně. ,, Jen tak si popovídat." Řeknu a zazubím se. Vejdeme dovnitř a obklopí nás křik, zpěv a jekot. A vůně pizzy. Sedneme si k jednomu stolu do rohu. ,, Takže... tys mi neplánoval říct, že se mě ty potvory pokusí zabít, co?"zeptám se a Mike odtrhne pohled od animatroniků. ,, Já- já... promiň Fritzi, myslel jsem si, že už nebudou ožívat." Omluví se. ,, Ha-ha. Hele a tys věděl, že ty svině Stínový budou chtít hrát Hru?" Zeptám se. ,, Hru? Co je to?" Zeptá se Mike a zamračí se. ,, Hra? Oni ji s tebou nehráli? Poraž nebo zemři?" Zeptám se a pozvednu obočí. Přijde servírka a zeptá se. ,, Co to bude pánové?" ,, Colu." Odpoví Mike. ,, Já si nedám nic. Chci mluvit s majitelem. Jsem Fritz a pracuju tu na noční. Chci se podívat do Parts&Service." Řeknu já a servírka se usměje. Pak odejde. ,, Kam že?" Zeptá se Mike. ,, Parts&Service. Tam jsou OLDi. S něma by se přes den mělo dát mluvit. " řeknu. Za chvíli se k nám přiblíží majitel. ,, Fritzi! Miku tebe jsem celkem dlouho neviděl. Vy chcete do Service jo? Tak pojďte." Řekne majitel a my se za ním vydáme. Jdeme chodbou a pak uvidíme kovové dveře. ,, OK. Máte hoďku. '" řekne majitel a pustí nás dovnitř. ,, No teda. Co to s nima udělali?" Zeptá se Mike a vykulí oči při pohledu na OLDy. ,, Hej animatronici! Fritz je tu! " nic. Žádná odezva ani náznak toho, že by mě slyšeli. ,, Stínovci!" Zakřičím a v tu chvíli se proberou. ,, Fritzi ty debile!" Zařve Foxy. ,, Čau lišáku. Taky tě rád vidím." Řeknu a zašklebím se. ,, Miku! Dlouho jsme se neviděli chlape!" Řekne Freddy a poplácá Mikea po zádech div mu nevyrazí dech. ,, Ahoj Freddy, Chico, Bonnie, Foxy, FredBeare. Já doufal, že vás animatronici ještě dlouho neuvidím." Řekne Mike. ,, Co tu dělá? On chce taky hrát Hru?" Zeptá se Bonnie a ukáže na Mikea jedinou rukou. ,, Ne. Myslím?" Zeptám se a podívám se na Mikea. ,, Ne. To je vaše věc. Já řešil šílenou Wolfy a vy Stínovce. " řekne a ukáže dlaně ve znamení míru. ,, OK. Ale řekni nám, co víš a Shadowsech?" Zeptám se. ,, Ten pojem Shadows slyším poprvé dneska. Nevím o nich vůbec nic." Řekne Mike. ,, Celí černí, bílý oči, nesnáší světlo." Poradím mu a on zavrtí hlavou. ,, Vůbec nic. Neznám je. S tím si poraďte sami." Řekne Mike a odejde. Já se rozloučím s animatroniky a odejdu taky. Sednu si ke stolu naproti Mikeovi a on si usrkne Coly. ,, Pojď. Myslím, že mě Stínovci sledujou. Hlavě ten fialovej sajrajt. Možná je uvidíme." Řeknu a vstanu. Mike protočí oči, ale vstane taky. Šli jsme kolem Music Boxu a tam nikdo. Žádné dítě, nic. Jen ta hudba... uvidím hlavu se zářivě bílýma očima. ,, Ahoj fialovej sajrajte." Zamávám mu a on vyletí z krabice. Ukáže se mi v celé své kráse. Vypadá jak Freddy za dob první pizzerky. Mike zalapá po dechu. ,, Ty-ty-ty! S tebou si to vyřeším." Řekne fialovej sajrajt a zaletí zpátky do krabice. ,, Co to?! To byl Stínovec?! " vykulí oči Mike. ,, Jo. To byl fialovej sajrajt. Pak je černej sajrajt a Angel. " řeknu. ,, Zastavíš ss večer?" Zeptám se. ,, Ne díky." Řekne Mike a ušklíbne se. Pak mě poplácá po zádech. ,, Já si maléru užil víc než dost. " řekne a odejde pryč.

(673 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat