4

832 96 6
                                    

* Freddy*
Nemůžu tomu uvěřit! Wolfy je zpátky a k tomu všemu mě objala! Sama od sebe! Páni. Pak tam, ale přišla ta potvora Toy Wolfy. Nikdo, kromě Foxyho ji tu nemá rád. ,, Klid Wolfy." Řekne Chica rozrušené kamarádce a obejme ji. ,, Já-já jen... proč?" Zeptala se. Byl jsem si jistý, že v duchu pláče. ,, My tě máme rádi Wolfy." Řekne Bonnie. ,, Jestli chceš, zakážu Foxymu aby sem tu mrchu vodil jo?" Řeknu a přistoupím k Wolfy. ,, J-jo. " řekne. Obejme mě a mě zahřeje u srdce. Pořád jsem do Wolfy zamilovaný. Nakonec to skončí tak, že všichni usneme.

( představte si místo Foxyho Wolfy)* Foxy*

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( představte si místo Foxyho Wolfy)
* Foxy*

,, A to bys nevěřil! Ona dokonce..." začne mluvit Toy Wolfy a já autamaticky vypnu. Nezajímá mě to. Dojdeme až k Parts&Service a k mému překvapení jde Toy Wolfy se mnou dovnitř. ,, Ahoj! Jak se- oo. Ti jsou roztomilí!" Řekne Toy Wolfy a já si všimnu jak všichni spí u sebe. Wolfy dokonce spí hlavou na Freddym. To ve mně vzbudí vlnu žárlivosti. Ale proč? Vždyť chodím s Toy Wolfy. Hlas Toy Wolfy je probere. Wolfy mi věnuje naštvaný pohled, Bonnie a Chica se vydají pryč a Freddy se postaví naproti mně. ,, Foxy. Zakazuji ti sem vodit Toy Wolfy." Řekne. ,, Cože?!" Vykřiknu. ,, Všem nám tady vadí. Nikdo ji nemáme rádi a jestli sem někdy vstoupí, zařídím aby se odsud už nedostala. " řekne Freddy a Wolfy k němu přistoupí. ,, Jestli samozdřejmě odmítneš, vyženeme i tebe. " oznámí mi Bonnie a objeví se po boku Wolfy. ,, Ale- ale vždyť jsem neudělala nic špatného." Namítne Toy Wolfy. ,, Všechny nás, ale vytáčíš už svou přítomností. Doteď jsme to brali, ale Wolfy je naše rodina a všichni jsme se schodli, že už sem nesmíš." Řekne Freddy a já na něj jen zírám. ,, A-ale-" zakoktám se. Wolfy se na mě podívá. ,, Díky Freddy." Řekne a obejme ho. Pak odejde do tmy. Toy Wolfy sklopí hlavu a odejde. ,, Jsme rodina. A pro ni skrátka musíš něco obětovat. Ty sem ale můžeš." Řekne Bonnie a s Chicou po boku odejdou za Wolfy. Já tam zůstanu stát sám. Co se to právě stalo?

(351 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat