9

767 86 4
                                    

* Wolfy*

,, Nikdo tě nemá rád... nechtějí tě mezi sebou... jsi vyvrhel... jsi sama... pojď za námi... staň se jednou z nás... buď volná..." šeptá mi Puppet do ucha. Má pravdu...přeci jen, všichni odešli a mě tu nechali. I Freddy... a já si myslela, že mě má rád. ,, My tě máme rádi... já, Shadow Bonnie a Shadow Freddy, Angel. My tě máme rádi." Řekne mi v hlavě hlas. ,, Vy jste má rodina. Pojď SF. Jdeme domů..." šeptám si pro sebe a zpoza rohu se vynoří Shadow Bonnie, teda Toy Bonnie. ,, Čau králíku." Pozdravím ho a on se zasměje. ,, Ahoj Angel. Vítej v partě." Řekne a Toy Bonnie mi pomůže s tělem SFho. Dotáhneme ho až k Music boxu a SB se SFm proletí do Music boxu. Toy Bonnie zůstane omráčeně ležet na zemi. ,, Když se odpojíš Angel, můžeš jít za námi." Řekne SB a vystrčí hlavu z Music boxu. Já se rozhlédnu kolem sebe. Chci to udělat? Chci. Tak jo... soustřeď se. Nadechnu se a pak zařvu. Z mého hrdla vyletí černý stín. Nabírá tvar vlka.

* Angel*

Jsem volná... volná... VOLNÁ! Navždy... volná...volná... já-jsem-volná! Jo... jo. ,, Počkejte chvíli! Jen odvedu Wolfy." Řeknu a z krabice mi přikývne SB. Zvednu Wolfy ze země a vedu ji do Parts&Service. Cestou nikoho nepotkám. Jak jinak, všichni jsou buď u hlídače nebo na svých místech. Dojdu až k Parts&Service. Vedu Wolfy dovnitř a tam uvidím sedět Chicu, Bonnieho, Freddyho, Freda a Foxyho v kruhu. ,, Nevím, co mě to napadlo. Prostě jsem se otočil a odešel. " řekne Fred a Wolfy zamává. ,, Ahoj lidi." Řekne. ,, A-ahoj Wolfy." Vykoktají. ,, Jen jsem si přišla na chvíli zdřímnout. " řekne Wolfy. ,, Wolfy... chci se omluvit za to jak jsem se choval. " řekne Fred a já se zviditelním. Chytím ho pod krkem. ,, Ale pro to není omluva!" Zasyčím. ,, Angel." Šeptne Fred. ,, Jdu spát. Dobrou." Řekne Wolfy a sedne si do temného rohu. Pak jí zaklapnu víčka a zviditelním se. ,, Snad se ještě někdy potkáme! A nezapomeňte! Já nezapomínám!" Řeknu, ukloním se a zneviditelním se.

(341 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat