Obrázek absolutně nesouvisí s příběhem. Ale já ho sem musela dát : D
Třetí noc... začátek Hry.* Angel*
O
Skvěle! Hra začala. A zatím se nás nikdo nevydal hledat. Škoda! Ale zase, jejich problém. Oni zemřou. Pak se Mangle a Toy Chica pohnou a vydají se směrem do Parts&Service. Nejdu za nimi. To by pak nebyla zábava, kdybych věděla jejich taktiku. V překladu: zjistím jim to z hlavy. Čekáme ve stínu na chodbě. Naše 'těla' jsme pohodili do Mangleiny místnosti. Pak je možná využijeme. Nakonec se do Parts& Service vydá i Fritz.* Foxy*
Kromě hlídače jsme tu už všichni. ,, OK. Začněme s taktikou. " řekne Toy Chica a opře se o Bonnieho hruď. ,, Ehm... jakej má smysl dělat taktiku, když na chodbě jsou všichni tři Shadows?" Ozve se za námi hlídačův hlas. ,, Čekají až zaútočíme." Řekne zamyšleně Fred. Hlídač má na sobě tu Freddyho masku a ostatní nevypadají, že by o tom věděli. ,, Ahoj Freddy!"pozdraví Bonnie. ,, Ahoj Bonnie. " pozdraví vyděšeně. ( 5 AM at Freddy the Prequel, znáte to někdo? Kdyby ne, dávám vám sem anglické video)
,, Bonnie čum! Tohle je hlídač!" Zavrčím. ,, Ne. To je Freddy." Řekne Bonnie a já zavrčím. ,, Ne! Už zase dělá to s tou Freddyho maskou!" Vykřiknu. ,, BB? Mám pravdu, že jo?" Zeptám se Ballon boye. ,, Mně je to úplně jedno." Řekne BB a dál se věnuje otravování Mangle. ,, Hej! Notak nemůžou tu být dva Freddyové ne?" Řeknu. ,, Co?" Zeptá se Freddy. ,, Vidíš? Máme dva Freddye." Řeknu vítězně. ,, Super!" Řekne Toy Chica. ,, O co tady jde?" Zeptá se Freddy. ,, Já říkám, že je to Freddy a Foxy že je to hlídač." Řekne Bonnie. ,, Je to hlídač!" Zaječím hystericky. ,, Ne. To je Freddy." Řekne Freddy. ,, To si děláš prdel. Ty jsi Freddy!" Zařvu. Freddy vypne. ,, Ggrr." Zavrčím. ,, Dívej." Řeknu a sundám hlídači masku. ,, Jé ahoj hlídači." Řekne Bonnie a já zavrčím. ,, Tady je ti ta maska na nic. Nechceme tě zabít, když se nás snaží zabít Shadows." Řeknu a hlídač se posadí dost daleko ode mě. Vedle Toy Chici. ,, Ehm... takže... vraťme se k tématu." Řekne Freddy. ,, Jo, takže... jak porazit něco co se umí rozplynout a pak vás napadnout?" Položí otázku Chica. ,, To je nesmyslná Hra. Oni mají schopnost rozplývání, umí se vsáknout do zdi, jsou to tři stínovci!" Zavrčí Mangle. ,, Ne. I my máme schopnosti. Já se umím teleportovat, Foxy běhá zatraceně rychle..." řekne Bonnie. ,, Ale to je mi k ničemu. Oni dokážou číst myšlenky." Řeknu já. ,, To umím i já." Ozve se tichý hlas Freda. ,, Cože?" Vykulíme oči. ,, Tak jako Angel k Wolfy, ke mně byl připojený Shadow Freddy. Pak se ode mě odpojil aby mohl chránit Wolfy. Ale mě pár jeho schopností zůstalo. Třeba, že se umím na chvíli rozplynout nebo můžu číst myšlenky. " řekne a pak se rozplyne a ukáže se za Bonniem. ,, Páni. " vykulí oči Toy Chica. ,, Nejsme úplně neschopní. Stačí si věřit. " řekne Freddy. Všichni se zvedneme. ,, Řekněte vaši hlavní schopnost." Pobídne nás Freddy. ,, Já se umím teleportovat." Řekne Bonnie. ,, Vyčkávání." Řekne Chica. ,, Rychlost." Řeknu já. ,, Otravnost." Řekne BB. ,, Schopnost schovávat se v malých prostorech." Řekne Mangle. ,, Můj cupcake." Řekne Toy Chica. ,, Baterka." Řekne hlídač. ,, Síla." Řekne Freddy. ,, Vidíte? Dohromady jsme tým. My ty chaotický kupy tmy porazíme! My porazíme SHADOWS!" Řekne Freddy. ,, Mám nápad..." Šeptne Bonnie.
(538 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Hra
Fanfiction3. díl série Wolfy. Je logické poslechnout volání rodiny. Pomáhat jí. Nebo se snad přidat na stranu přátel, kteří mě nikdy neopustili? Nechápu to, jsem zmatená...a čas se mi rychle krátí...