12

695 91 5
                                    

* Toy Chica*

,, Hej! Bonnie co to děláš!" Zakřičím na Bonnieho, který líbá Mangle. ,, T-T-Toy Chico! Počkej, já ti to vysvětlím!" Vykřikne Bonnie, ale já se jen napřáhnu a vrazím mu facku. Pak se otočím a odejdu. Všimnu si dvou zářících ocí v rohu místnosti, které okamžitě zmizí.

* Foxy*

Toy Chica kolem mě projde a kývne na mě. Já vykouknu z poza rohu a uvidím bílé oči. Okamžitě zmizí. Sledují nás. Rozeběhnu se směrem Freddy a proběhnu kolem něj. ,, Sledují nás." Šeptnu mu a nezastavím. Je dost možné, že mají štěnici na každém z nás. Doběhnu k hlídači a srazím ho k zemi. ,, Grr!" Zavrčím a začnu do něj mlátit. Nebolí ho to. Má na sobě část Wolfyina kostýmu, břicho. Takže, nic moc necítí. Může ho to sice tlačit, ale lepší než zemřít ne? On skučí hranou bolestí a pak očima nenápadně ukáže vedle sebe. Podívám se do stínu koutkem oka a uvidím dvě zářící oči. Dívají se na mě a já uvidím náznaky vlčích uší- Angel. Zavrčí a zmizí. ,, Baterkou, bojí se světla jsou to Stínovci. " šeptnu k němu a on padne k zemi. Vážně, bezvědomí hraje dobře. Já se zvednu a zavrčm. To dá znamení Chice, která se rozeběhne pryč. Já odejdu pryč.

* Shadow Freddy*

Proč ten liščí sajrajt mlátí hlídače? Ne nic, usnadnil nám práci. Angel mi v myškenkách poslala přesné místo a já se tam přemístil. Uvidím hlídače jak leží na zemi, asi omráčený. Ještě vidím jak ten liščí sajrajt říkající si pirát mizí za rohem. Slétnu k hlídači a popadnu ho do rukou. Otevřu tlamu a vydám zvuk ( jako Mangle, když je v jakékoliv místnosti. Snad víte jaký myslím) a pak se najednou rozsvítí světlo. ,, Agr!" Zařvu a podívám se na zdroj. Baterka. Baterka... ten hajzl vůbec nebyl omráčenej! A já jsem slabý, moc slabý... pak se najednou ozve veselý hlas hlídače. ,, Víš co bych nechtěl Stínáči? Být slabej a prohrát!" Řekne a já si uvědomím, že je šest hodin. Zmizím a s ostatními se objevíme v Music Boxu. ,, Vy jste tak neschopní!" Zavrčí Puppet.

(342 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat