6

778 95 2
                                    

* Wolfy*
Doběhnu do místnosti, odkud se line ta příjemná melodie. Je tam ten box vypadající jako dárek. Když jsem ho naposledy viděla, nehrál. Jsou tam různé obrázky, včetně obrázku Rock! Eat! Party! Play! Pak i plyšáci, ještě z dob první pizzerie. Já nikdy neměla žádného plyšáka. Bylo mi to líto, ale už mi to nevadí. Ze zad vytáhnu plyšáky. Všechny položím na svá místa a pak do rukou vezmu lišku. Roztrhnu ho vejpůl. Všude se rozletí plyš a jako oblačky se snáší na zem. Já padnu a začnu trhat. Trhám plyšáka a tím dávám volný průchod pocitům. Křičím a rvu ho na kusy. ,, Wolfy..." chytí mi někdo na rameno. Otočím se. Je to Freddy. ,, Freddy... " zašeptám a on mě obejme. ,, Jen se vykřič Wolfy." Řekne a já jako na povel začnu řvát. Řvu a ječím a tím všechny negativní pocity zmizí. Nikdo za námi nepřijde což mě překvapí. ,, V poho?" Zeptá se Freddy po tom co přestanu řvát.  ,, J-jo." Vykoktám. ,, Neboj. Foxy je debil když nepochopil, co má." Řekne Freddy. ,, A ty by sis toho vážil?" Zeptám se. ,, Ano. " přikývne a já ztuhnu. ,, Nikdo si mě doopravdy neváží." Řeknu. ,, To neříkej. Já si tě vážím, Bonnie a Chica taky. " řekne Freddy a obejme mě kolem ramen. ,, Díky Freddy." Řeknu mu a políbím ho na tvář. Pak se vymaním z jeho náručí a odejdu.

* Freddy*

Vážně mi dala pusu? Vážně? O můj bože. O můj bože. ,, Nic se neděje." Řeknu si pro sebe a vydám se směrem k Parts&Service. Uslyším výkřik a oslepí mě světlo. ,, A ty si zase co?!" Křik. Podívám se a oslepí mě prudké světlo z baterky. ,, Aghr..." zavrčím a pak si všimnu, že ten chlap neukazoval na mě, ale na Wolfy, která si ho překvapeně prohlížela. ,, Wolfy." Odfrkne si a já zaskučím. Nemáme mluvit s lidmi! ,, T-ty jsi Wolfy?" Zeptá se chlap. ,, Jo. Ta Wolfy. Originál. Ne ta moje postižená verze. " řekne. ,, Mike... on o tobě mluvil. Mám tě prý pozdravovat." Řekne chlap a Wolfy zvedne hlavu. ,, Řekni mu, ať se za námi přijde podívat. Chybí nám tu. " řekne Wolfy. ,, Dneska tě nechám na pokoji Fritzi. Ale zítra už ne. " řekne a otočí se. Odejde pryč.
(365 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat