,, Takže, každý z nás si vybere jednoho Toy a toho bude ovládat. Pak si s ostatními a hlídačem zahrajeme Hru. " zopakuje po Puppet SB. Já a SF přikývneme. Vyletíme z krabice, zneviditelníme se a rozletíme se všemi směry. Já si hledám Toy Wolfy, SF Toy Freddyho a SB Toy Bonnieho. Létám a pak ji konečně uvidím. Sedí zády ke mně, to je dokonalá příležitost. Tu mi, ale pokazí Foxy který do místnosti přijde. ,, Ahoj Toy Wolfy." Pozdraví. ,, Ahoj Foxy." Odpoví Toy Wolfy a pokusí se Foxyho políbit. Ten ale uhne hlavou. ,, Toy Wolfy chtěl bych si s tebou promluvit. " řekne Foxy. ,, Víš... já... chci se s tebou rozejít. " šeotne Foxy a sklopí uši. ,, Cože? A-ale co jsem udělala špatně?" Zeptá se Toy Wolfy. ,, Nic. Ale... já tě nemiluju." Šeptne. ,, Ech? Ale já to nechápu." Šeptne Toy Wolfy. Já zůstanu ve stínu. ,, Toy Wolfy. Připomínáš mi Wolfy proto jsem s tebou chodil. Wolfy mi chyběla a tys mi jí nahrazovala. Ale... promiň já dál nemůžu předstírat, že tě miluju. Protože je to lež." Šeptne a pak odejde. Toy Wolfy se za ním dívá. Pak se rozvzlyká. Bože... odrazím se od zdi a vletím do Toy Wolfy. Splynu s ní a stanu se jejím stínem. Uvidím všechno Toy Wolfyinýma očima. Zavyju a odpovědí mi jsou dva výkřiky. Super. Jdeme k hlídačovi. Setkáme se v hlavní chodbě a bok po boku kráčíme až k hlídačovi. ,, Ne! Jděte pryč!" Vykřikne hlídač a nasadí si tu trapnou Freddyho masku. Bože. Tak blbí mi zase nejsme. Nene. Jdeme až k němu a já mu jedním pohybem masku sundám. ,, Uáá!" Zařve. ,, Když budeš ječet, tak se ke slovu nedostanem." Řekne SF alá Toy Freddy. ,, Co chcete?" Zeptá se Fritz a třese se. ,, Zahrát si Hru. " řeknu.
* Fritz*
Vážně právě Toy Wolfy řekla HRU? To nebude asi žádná deskovka. ,, Hra spočívá v tom abyste nás porazili. Mě, Toy Freddyho a Toy Bonnieho. Máte na to tři noci. Pak automaticky prohrajete. Pokud vyhrajete, přežijete. Pokud ne... stane se pravý opak. " řekne Toy Wolfy. ,, Čas se odpočítává. Máte tři noci. 18 hodin. Tak vyhrajte." Řekne Toy Wolfy. Kdo my? Jak my?! Já a animatronici?!
* Freddy*
,, Hra spočívá v tom abyste nás porazili. Mě, Toy Freddyho a Toy Bonnieho. Máte na to tři noci. Pak automaticky prohrajete. Pokud vyhrajete, přežijete. Pokud ne... stane se pravý opak. Čas se odpočítává. Máte tři noci. 18 hodin. Tak vyhrajte." Ozívá se hlas celou pizzerii. Je to hlas, něco mezi Toy Wolfy, Wolfy a Angel. Pak odbije šestá a my padneme k zemi.
(421 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Hra
Fanfiction3. díl série Wolfy. Je logické poslechnout volání rodiny. Pomáhat jí. Nebo se snad přidat na stranu přátel, kteří mě nikdy neopustili? Nechápu to, jsem zmatená...a čas se mi rychle krátí...