* Wolfy*
Konečně! Už vidím ty dveře. Plushie jde vedle mě, přeci jen už se dlouho neprošel. Uvidím dveře na kterých je napsáno Parts& Service. Protáhnu se mezerou a uvidím hodně temnou místnost. Mé oči jsou naprogramované i na noční vidění a tak všechno vidím jako za dne. První mě zaregistruje Foxy. ,, Toy Wolfy! Lásko ahoj!" Řekne a políbí mě. ,, Ráda tě po dlouhé době vidím Foxy. " řeknu a on vykulí oči. ,, W-Wolfy..." zašeptá a pak mě obejme.
,, Ty jsi tady... zpátky..." šeptá jako by tomu nemohl uvěřit. ,, Jo jsem Foxy." Řeknu a obejmu ho. ,, Foxy nedělej si z nás dobrý den vždyť -WOLFY!!" Zakřičí Chica. Vypadá strašně ostatně jako Foxy.
Obejme mě ikdyž to musí být těžké bez rukou. ,, Ty jsi se vrátila, Wolfy..." šeptá. ,, Co se to tady... O MŮJ BOŽE WOLFY!" Zařve Bonnie a pohled na něj mě rozesmutní. Chybí mu obličej.
Bez problému mě obejme. ,, Vy jste blbí Wolfy tady- NO TY VOLE WOLFY!" Začne řvát Freddy s Bonnieho ksichtem. Obejme mě takovou silou, že mám pocit že mě rozmačká.
Pak mě obejmou všichni najednou. ,, To je fakt blbej vtip- WOLFY?!" Zakřičí Fred jakmile mě uvidí. ,, Krásko! Ty vole co tady děláš?! Zeptá se. ,, Žiju?" Zeptám se. ,, Lásko? Haló? " ozve se hlas a Foxy ztuhne. ,, Foxy? Kdepak jsi?" Zeptá se hlas a brzy na to uvidím vlčici. Vypadá jako roztomilejší já. ,, Foxy kdepak- jé ahoj! Tebe neznám!" Řekne vlčice.
,, Já jsem Toy Wolfy." Řekne po chvíli a natáhne ke mně pracku. Podívám se na ni. Nelíbí se mi.,,WolfTrap. " řeknu. Když Toy Wolfy pochopí, že její ruku nepřijmu, spustí ji podél těla. Ostatní pochopí, že se schyluje k hádce a radši se stáhnou až na Foxyho. ,, Ehm... Foxy slíbil jsi mi, že se půjdeme projít." Řekne Toy Wolfy. ,, Ehm... ale teď se vrátila kamarádka a tak-" nedokončí větu Foxy, protože ho přeruším. ,, Kamarádka?! Snad holka ne?!" Zavrčím. ,, Ehm... já teď chodím s Toy Wolfy." Řekne a já vykulím oči. ,, Co prosím?!" Zeptám se v domění, že jsem špatně slyšela. ,, Chodím s Toy Wolfy." Řekne a já zavřu oči.
* Toy Wolfy*
,, Chodím s Toy Wolfy." Řekne Foxy a WolfTrap zavře oči. Když je otevře jsou celé černé. ,, Ty chodíš s Toy Wolfy?!" Zeptá se. ,, Jo." Odpoví Foxy se skloněnou hlavou. ,, Jak můžeš?!" Zaječí a pak se obrátí na mě. ,, Právě sis udělala nebezpečného nepřítele. " oznámí mi a odkráčí. Všimnu si, že na zádech jí sedí králíček a klape na mě zuby. ,, Co to bylo?" Zeptám se Foxyho. ,, Wolfy. Já- neřeš to. Pojď jdeme se projít. " řekne a bok po boku odejdeme z Parts&Service.
A z Foxyho je pěknej hajzl... nezapomeňte na vote a komenty!
ACF
(429 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Hra
Fanfiction3. díl série Wolfy. Je logické poslechnout volání rodiny. Pomáhat jí. Nebo se snad přidat na stranu přátel, kteří mě nikdy neopustili? Nechápu to, jsem zmatená...a čas se mi rychle krátí...