2

903 92 1
                                    

*Toy Chica*

Probralo mě dupání Toy Bonnieho nohou. ,, Sorry Cece! ( Sisi). Zavolal Bonbon a odešel. Já protočila očima, ale nakonec jsem na pódiu nechala stát jen Toy Freddyho. Sundala jsem si zobák a ukázala tak endoskeletoní zuby. Stála jsem na Cam 7 a pak se rozsvítilo červené světýlko. Hlídač posvítil. Pak zase odešel. Šla jsem dál a pak jsem uslyšela vrčení. ,, Notak! Notak vstávej. Hop!" Robotický hlas. Šla jsem za ním až jsem došla do místnosti kde se na zemi povala spousta animatroniců. Jediná sedící byla animatronička vlčice. ,, Toy Wolfy?"zamrkám překvapeně. Vlčice zvedne hlavu a nevypadá vůbec jako Toy Wolfy. Předně má chlupy a ne hladnou pleť jako my.

 ,, Co jsi zač?!" Zavrčí nepříjemně a chytne se za nohu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Co jsi zač?!" Zavrčí nepříjemně a chytne se za nohu. Vypadá hrozně. ,, Toy Chica." Řeknu. ,, Wolfy the wolf nebo WolfTrap. Jak chceš. " řekne a pokrčí nohou. Trhne sebou. ,, Co se ti stalo?" Zeptám se a kleknu si k ní. ,, Neřeš to." Šeptne. ,, Aha promiň. Chceš pomoct?" Zeptám se a kleknu si k ní. ,, Ée... budeš tak hodná?" Zeptá se Wolfy. Já přikývnu a chytím ji pod paží. Zvednu jí na nohy a ona se opře o zeď. Pak si začne šahat do zad. ,, PlushTrape! Dělej." Vrčí a pak se zazubí. Ze zad vytáhne žlutého králíčka.

Je roztomilý

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je roztomilý. ,, No konečně!" Zavrčí. Pak se na mě usměje. ,, Kde to jsme?" Zeptá se a zahýbe ušima. Jedno má jen endoskeletí. ,, Ve Freddyho pizzerii. " oznámím jí a ona vykulí oči. ,, Kde je Freddy? Bonnie? Foxy? Chica?" Vyptává se. ,, Ti? OLDi? V Parts& Serviced. " řeknu. Aha. ,, Plushie! Uvidíš Chicu!" Řekne a zatřese s králíčkem. ,, Chicu!" Řekne králíček. ,, Já jdu. Uvidíme se WolfTrap!" Zavolám a zamávám jí. Ona mi zamává a pak se vydá opačným směrem. ,, Ti to trvalo." Řekne Bonbon s já se zasměju. ,, Sorry. " řeknu a postavím se. Bonbon odejde.

(299 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat