7

830 92 2
                                    

* Puppet*
,,Wolfy... Wolfy... pojď sem. Nikdo tě nemá rád, nikdo tě nechce. Všichni nás jen využívají... pojď ke mně..." šeptám Wolfy. Ona spí a moc nereaguje. ,, Wolfy... pojď za mnou. Volám tě Angel. Angel..." volám ji dál a ona konečně otevře oči. Podívá se do tmy a mě si nevšimne. Jak jinak. ,, Angel... místnost s melodií. " šeptnu jí a ona se vydá pryč jako náměsíčná. Je další noc. Minule mi to nevyšlo, protože tam přišel ten medvěd. Wolfy ke mně konečně dojde a dívá se na krabici. ,, Otevři to." Řeknu už normálním hlasem. Ona se natáhne, že krabici otevře, ale zastaví ji cosi, co s ní trhne na stranu. ,, Pravidlo číslo dva! NIKDY NECHOĎ NA DRUHOU STRANU!" Zakřičí a já ten hlas poznám. Je to Shadow Freddy. ,, SF? Co se to děje?" Zeptá se Wolfy, která se prudkým trhnutím probudila. ,, Nic zajímavého, jen jsi chtěla probudit Puppet!" Zavrčí Shadow Freddy. ,, Nepamatuju si to. " řekne Wolfy. ,, Utíkej! Brzo vypustí Shadow Bonnieho!" Vykřikne Shadow Freddy a Wolfy s ním se rozutečou pryč. Wolfy má jednu nevýhodu. Angel se od ní neodpojila, takže se nemůže rozplynout.

*Shadow Freddy*

Z mého spánku mě probudil hlas Puppet. ,, Wolfy pojď za mnou... volám tě Angel. " šeptá Puppet Angel do hlavy. Jaktože to slyším já? I když jsem na Angel naštvaný, že se neodpojila od Wolfy, tak ji porád miluji a musím ji chránit. Tak jsem se na ni napojil a protože má kvůli Wolfy Angel oslabené schopnosti, nevšimla si toho. Co říct, měl jsem nejlepšího učitele. Ji samotnou. Naskočí mi vzpomínka.

,, Ne! Ne, SF děláš to špatně! Ukaž mi to! Nesmíš tak hrubě." Řekne Angel se smíchem a sama v rukách vytvoří dokonale hladkou kouli. ,, Nikdy mi to nepůjde!" Vztekám se a Angel nade mnou protočí oči. ,, Ne. Nemáš trpělivost. Musíš na to jemněji." Poručí mi a já v rukou vytvořím zlatou kouli. Celá se třepe a rozšiřuje a zase scvrkává. ,, A teď to zahlaď." Řekne Angel a jakmile začnu pohybovat rukama, koule zmizí. ,, Vidíš?! Nejde mi to!" Zavrčím. ,, Dívej." Řekne a v rukách se jí objeví fialová koule. Koule dělá přesně to co ta moje. Angel se na tváři objeví úsměv a začne kouli zahlazovat. Za chvíli má dokonalou kouli která ji levituje těsně nad rukou.  ,, Vidíš? Nic těžkého." Řekne. ,, Možná tak pro tebe." Odfrknu si. ,, Tak jo. Pro dnešek toho necháme. Až se naučíš zahlazovat kouli, dej mi vědět." Řekne, luskne prsty a rozplyne se.

Tak jsem se ponořil do vzpomínek, že si všimnu, že náměsíčná Wolfy stojí u Puppet a chce otevřít dárek. ,, Pravidlo číslo dva! NIKDY NECHOĎ NA DRUHOU STRANU!" Zakřičím a prudce škubnu s tělem Wolfy. ,, SF? Co se stalo?" Zeptá se už konečně probuzená Wolfy. ,, Nic zajímavého. Jen jsi chtěla otevřít Puppet!" Zakřičím. Uslyším sykot a steny. ,, Utíkej! Brzo vypustí Shadow Bonnieho!" Vykřiknu a oba se rozeběhneme pryč. Otočím se a uvidím jak se za námi tvoří temný stín. Nabere podobu králíka a vrhne se za námi.

(489 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat