19

717 83 34
                                    

* Freddy*

,, Wolfy... " šeptnu Wolfy a ona mě obejme. Fred nám právě prozradil, že nás zradil. ,, Já. Ho. Zabiju. Zabiju je všechny!" Zařve naštvaně a já přikývnu. ,, Jo. My ti pomůžeme." Řekne Foxy a vstane. Natáhne hák směrem k Wolfy a ona se ho chytne. On ji vytáhne na nohy. Usměje se na ni a ona na něj. ,, Jo. Stojíme při tobě Wolfy." Řekne Toy Freddy a položí Wolfy ruku na rameno. Všichni jeho pohyb zopakujeme. ,, My je porazíme. Pomstíme SFho!" Zařvu a ostatní taky. ,, A já mám plán. BB, musíš..." řekne Wolfy a ostatní začnou přikyvovat. Ten plán se mi líbí!

* Foxy*

Podle plánu, jsem se postavil naproti hlídačově kanceláří a on vykřikl. ,, Foxy! Vypadni ty piráte!" ,, Ne!" Zařvu nazpět. ,, Vždyť tohle není podle plánu!" Zakřičí a posvítí na mě baterií. Jdu proti němu, ikdyž mě světlo pálí do oka. Kvůli Wolfy, jen kvůli ní. Dojdu až k němu a on mě praští telefonem. ,, AÚ!" Zavyju, kvůli bolesti i kvůli Freddymu. Ví, co dělat. Odběhnu pryč.

* Freddy*

,, AÚÚ!" Uslyším zavytí. Jako na povel se rozeběhnu k Music Boxu. Jdu za melodií, která je spíše agresivní než příjemná. Cestou uvidím bílé oči a kývnu na Chicu, stojící za rohem. Ta se rozeběhne naproti, kráká a skřehotá, mává rukama. ,, JÁ VĚŘÍM,ŽE POLETÍM!" Zařve a to upoutá Shadow Bonnieho pozornost. Já zmizím a Shadow Bonnie se odteleportuje.

* Mangle*

Vykouknu zpoza rohu, kde stojí BB a otravně se směje. Shadow Bonnie se za ním objeví aby ho praštil, ale já zaječím a začnu blikat baterkou. ,, Áá!" Vykřikne Shadow Bonnie, zakryje si oči a neznatelně zbledne. Pak se na něj otočí BB a praští ho cedulí do břicha. Začne se otravně smát a Shadow Bonnie hekne a předkloní se. Já začnu jako zběsilá blikat baterkou a BB bije Shadow Bonnieho cedulí. On se nakonec odteleportuje. Já zablikám na druhou stranu, kde vykoukne Toy Chica a ukáže zdvižený palec.

* Toy Chica*

Uvidím signál a dám znamení. Shadow Bonnie se nejspíš bude chtít dobít v nějakém temném místě. Rozeběhnu se a zastavím až u Bonnieho. ,, Teď." Řeknu a on zatáhne za páčku. Rozsvítí se světla a já uslyším bolestný Foxyho výkřik. Ten, ale ihned ustane. Pak to nahradí jekot Shadow Bonnieho. Teď je nařadě Toy Freddy.

* Toy Freddy*

Rozsvítí se světla. Já vyběhnu a minu Chicu, hrající si na vránu. Běžím dál a brzy doženu Freddyho. Pak vedle nás přiklusá Wolfy a utíkáme směr Music Box. Doběhneme k němu a tam nás přivítá Puppet a Shadow Bonnie.

* Wolfy*

,, Ahoj Angel." Promluví Puppet. ,, Marry." Pozdravím nazpět. ,, Grr. Tak se nejmenuji! Já jsem Marionette! " vykřikne Puppet. ,, Je to jedno. Loutko ohavná." Řeknu a založím ruce. Vedle Shdow Bonnieh se postaví Fred. Pohled upírá na nohy, což mě naštve. ,, Dívej se mi alespoň do očí ty zrádče." Řeknu a Fred zvedne hlavu. Jeho oči jsou ublížené a je celý od krve. ,, Co to..." nedokončí větu Freddy. ,, Zabil hlídače. Je to zamaskované jako sebevražda, nechci riskovat odhalení." Řekne Puppet a spojí ruce za zády. Všichni naráz zaječíme. ,, Tys zabil hlídače?!"

( 502 slov)

Wolfy- HraKde žijí příběhy. Začni objevovat