Hate

43 4 0
                                    

' wh-who is him ? '

air mata bergenang dalam tubir . Perasaan sebak mula terbit dlm diri tatkala melihat sekujur tubuh insan yg sedang baring tidak menyedarkan diri di atas katil ...

Aku menyeka air mata menggunakan lengan baju . Entah knpa .. Aku rasa , seperti ada yg lain ketika bersama ...

Dia .

' haneul ? '

Pandanganku beralih ke dedaun pintu .

' rae ni ... Sehun ... '

Mereka mula mengatur langkah ke arahku .

tubuhku dipeluk kejap oleh rae ni .

' r-rae ni ... ' - ujar ku lemah

' uljima , chingu - ah ... ' - perlahan lahan tangan kecilnya menyentuh lembut belakangku .

' m-macam mana .... Diorg tahu .... Sejarah hidup aku ...... ? '

' rileks , haneul .... Uljima .... Stop it '

>>>>>>>>>>

jun hanya berdiam diri di penjuru bilik . Diikuti dngn rakan rakannya yg memaparkn riak risau di setiap wajah .

' haneul ... ' - jun mendekatiku .

' go away ! i hate you ! kalau kau nk buli aku .... Silakan !! aku sanggup mati !! buli la !! ' - aku mengamuk . Tubuhku dipeluk dari belakang .

' stop it , kim haneul .... ' - sehun menguncup dahiku bertujuan menenangkan tubuh yg dilanda kesuraman ini .

' k-kenapa ? kenapa dia tahu semua pasal aku ? kenapa ?! knpa korg tau kisah silam aku ?!! '

' JAWAB LAH !! '

>>>>>>

' joshua la namja yg kau cari selama ni ... '

Aku memandang jeonghan tajam .
What the fuck , guys ?

' bo ? so , you want to say that he are same with jisoo ?! no and exactly not ! he is an evil who are always bullyed me ! how dare you said that he are my namchin !! '

' trust me , kim haneul ! joshua is jisoo !! i know everything about you , himself and your life ! ' - jeonghan membentak kasar .

' rae ni ! Please ... Say to them that joshua is not my namchin ... Sehun ! '

aku panik .

jujur , aku tidak mahu menerima kenyataan yg dibualkan .

' they are correct ... ' - rae ni dan sehun berkata serentak membuatkan diriku dilanda kegusaran yg mendalam .

' wh-what did you guys mean ? he is my namchin ?! no way !! oh god ... Yah ! am you all are trying to fooling me with your fucking jokes ? '

Aku bengang . Mataku sembab dibanjiri dngn cecair jernih .

' haneul ... please ... Trust us ... We all know the truth ... ' - sungcheol

' what ? we all ? know ? truth ? ' - aku menolak kasar bahu sungcheol menyebabkan dia terdorong kebelakang .

' just tell me the truth , dude ! ' - haneul

mereka menunduk memandang lantai .

perlahan lahan aku memalingkan tubuh seraya menapak ke arah katil . Pandanganku beralih geram dan marah tehadap sekujur tubuh di hadapan .

' so , this is your reason , huh ? where's my diamond necklace ? give it to me back !!! '

Aku berlari menuju ke joshua smbil memegang gunting yg berada di atas almari bilik rawatan tersebut .

 Diamoniq Love Where stories live. Discover now