Neomu Saranghae ...

58 4 0
                                    

' haneul , kuatkan diri kamu ... Masih ramai lagi org di luar sana yg sayangkan kamu ... '

' kuat kan diri haneul untuk omma ya? jangan mudah berputus asa ... Ingt , omma selalu ada untuk kamu , sayg '

' jngn ikut omma ... Percayalah , nanti akan ada satu keajaiban yg tidak pernah kamu duga '

' bangun lah sayang ... '

' omma ada disini untuk kamu '

-----

' omma ? omma ?! omma eodiga ?! omma !! jngn tinggalkan hanul sorg sorg kat tmpat gelap ni!! haneul takut !! yah , omma !! '

Jeritku panik dalam ketakutan yg gelap .

>>>>>

' haneul mengalami pendarahan di bahagian kepalanya . Buat masa ni , mungkin dia tidak akan sedarkan diri...Kita hanya boleh tunggu saja . '

' apa apa pun , boleh saya tahu sesuatu ? knpa ada scar ungu kat bahu and parut kat dahi dia ? '

' dulu , dia excident ... And had an amnesia ... ' - rae ni bersuara lemah

' ouh ... Kalau boleh , saya sarankan supaya jangan bagi dia banyak bergerak ... Fikiran dia masih belum pulih sepenuhnya ... Jadi , cuma takut kalau dia bertindak di luar jangkaan '

' a-arasseo ' - sehun

' minta diri '

Kelibat doktor hyoyeon semakin hilang dari pandangan meninggalkan rae ni dan yg lain di dalam wad ICU itu .

' s-scar ungu ? p-parut ? ' - joshua

' kau dah f-faham sekarang , shua ? ' - seungkwan

' jadi ....nope ! i don't believe it ! she's not laura !  ' - joshua membantah keras .

Masih juga tidak mahu menerima kenyataan

Rae ni memandang sayu ke arah sekujur tubuh bersertakan wayar wayar putih yg berselarit di tubuh .

Wajah yg pucat , kepala , leher , tangan , kaki dan bahu yg dibalut , cecair merah di dahi dan alat bantuan pernafasan membuatkan mereka sebak .

' m-mianhae ... ' - jun menunduk kesal.

' f-for what ? ' - rae ni memandang jun sayu .

Langsung tidak diduga bahawa hanya disebabkan satu paksaan , hingga boleh merenggut nyawa insan tersayang .

' s-sbab aku , benda ni jadi ... Kalau aq x paksa dia ... Semua ni x kan berlaku... '

' g-gwenchanna ... Kau pun jngn salahkan diri sendiri . Maybe dia stress dngn masalah skarang , Mana tahu ? ' - sungcheol

' tapi , aq paksa dia untuk ingat semua benda ... '

' tapi niat hyung baik kan ? it's okay .. Just forget it ' - dino

' aku keluar dulu ... ' - pinta joshua . Terpancar sedikit riak gementar jejaka itu .

' kau nak prgi mna ? ' - jeonghan

 Diamoniq Love Where stories live. Discover now