' eh eh , ada pelacur menangis la ... Hhahaha !! '
' hahahah !! tu la , dkat lagi dngn joshua sunbaenim ... Padan muka . Setimpal dngn apa yg kau dh buat bodo ! '
' eh yeoja murah ... Malam ni datang sekolah tau sbb ada buat majlis tari menari ... So , bersiap sedia untuk dipermalukan .... Aahahahaha !! '
aku hanya memekakkan telinga menerima hamburan terkutuk dri mulut . Alah bisa tegal biasa .
>>>>>>><>>>>>
KRING !!
' sehun .... Jom baliK ... ' - kataku lembut dan tidak bermaya .
' dah susah baru awak datang cari saya kan ? rehat tadi awak pergi mana ? siap berpelukan dngn joshua bagai ... '
' bo ? aniyo .... Hal tu nnti saya story kat awak .....Dah , jom la balik '
' x nak ... Saya nak balik dngn member saya ... Bye ... '
' hmmmmmmmmm .... Bye '
Aku berjalan menyusuri laluan pejalan kaki di lorong rumahku . Sesekali terdengar hinaan dan gelak tawa dari belakang .
Hidupku langsung tidak tenteram setelah appa berkahwin dngn park hana , Musuh ketat omma .
Anaknya , kim jongin selalu menyeksa tubuh ini tak kira masa mahupun tmpat . Lambat sikit , kena . X sedap , kena . Merengek , lagi la kena .
' j-jisoo .... '
>>>>>>>>>>^^
' h-haneul dah balik ... '
WOI ! AKU DAH TUNGGU 4 JAM KAT SINI ! KAU PERGI MANA HAH ?! SINI KAU !
rambutku ditarik kasar . Tali lisut asyik hinggap di bahagian kaki . Sakit sungguh . Setiap hari aku akan mendapat luka baru .
' mianhae oppa ! tadi haneul ada class ! '
' KAU ADA CLASS DNGN CIKGU KE CLASS BERPELUK DNGN JOSHUA ?! AKU TAHU ESOK KAU DILARANG KERAS DATANG KE SEKOLAH !! '
' oppa sakit !! mianhae !! haneul janji x buat lagi !! '
' SEKARANG PERGI MASUK !! MASAKKAN MAKANAN UNTUK AKU !'
PAP !
' ahh !! '
Aku terduduk Menahn kesakitan di badan , kepala , pipi , kaki dan bibir . Air mata tidak henti henti mengalir . segera aq membuntuti kai dan mulakan tugas sebagai seorg adik yg terseksa .
<<<<<<<<<<
' kesian la aku tngok ... Guys , kita tak sepatutnya buat macam ni kat dia '
' setuju ... Kat kolej , haneul kena dngn kita ... Kat rumah , dngn abang dia .. Aku rasa bersalah la ' - jun
' joshua , asal kau senyap je ? ' - hoshi
' a ah la .. Selalunya kau yg happy gila tngok dia kena dera ... ' - DK
' aniyo .... Just , .... Hmmm .... cara hidup dia 100% sama macam laura . '
Joshua meninggalkan perkarangan rumah haneul disusuli member lain . Tangannya dimasukkan ke dalam poket seluar .
' i think ... You should apologize to her , shua . Maybe ... Haneul will become a girl that you miss before ? '
' hansol , don't you ever talk about laura is haneul ? no way ! haneul is a cheap girl . She is a bitch in my eyes ! '
hansol menepuk lembut bahu rakannya . tanpa joshua perasan , ada sesuatu yg tersembunyi di dalam diri hansol dan M****** berlandaskan kisah silam 5 tahun lepaS .
YOU ARE READING
Diamoniq Love
AcakHaneul , gadis bermata biru gelap dan mempunyai rambut panjang berikal merupakan seorang gadis yg sering dibuli oleh kingka sekolah . Siapa x kenal , hong ji soo atau lebih tepat dngn nama joshua . Bersifat dingin , kacak , bergaya dan tidak suka te...