Remember ( Last )

83 5 3
                                    

' dengar lagu ikon apologi and ulangbanyak kali smpai hbis chapter ni ^^ '

Joshua termenung jauh melihat kerlipan bintang yg bersinar menghiasi langit .

' tiga hari kau x datang ... Macam macam yg berlaku kat sekolah ... And bila kau datang ... Terus masuk hospital ? '

' teruk sangat ke aku ni ? '

Rantai diamond biru ditatap lama . Perasaannya kusut ! bercampur baur!

Joshua mendagu malas . Satu keluhan besar di lepaskan .

Tiupan bayu malam membuatkan dirinya tenang walaupun sejuk membeku . Heater yg berada di sebelah tidak cukup buat menghangatkan tubuh sasa itu .

' should I apologize for my mistakes ?'

' am they are right ? '

' my god .. Duwajuseyo ... '

>>>>>

' so , you are confusing about my question , huh ? '

' don't find us if we are true , jisoo ! '

' I doesn't need a friend whom hurt his friends just about a girl !! '

' haneul is laura !! a girl that you're search ever ! trust us , fool !

>>>>

' mianhae hansol ... Mianhae minghao... please forgive me ... '

insan itu menunduk lemah .

Kini , dia yg terasa kehilangan Insan tersayang .

perbuatan buruk pasti dibalas bukan?

Frame gambar yg terletak kemas di atas meja berukir crystal dipandang lama .

Dia rindu . Rindu untuk berjumpa kmbali dngn insan tersebut selaku rakan rakannya yg berbangsa kacukan inggeris dan cina .

Apakah mereka masih marahkan diri itu ?

' aku janji .... Aku tak akan ikut ego aku lagi .... But please .... Comeback '

perlahan lahan joshua menapak masuk ke dalam bilik . Frame gambar dan rantai diamond masih kekal di genggaman .

haneul ...

Ya ! dia perlu melawat haneul ! kebelakangan ini , sering saja dia kehospital semata mata untuk melihat keadaan yeoja malang itu .

Jacket kulit coklat disandang atas bahu Dan mengatur langkah ke kereta .

>>>>>>>>>

Kai berhempas pulas mengemas kesemua pakaiannya untuk pejalanan hari ini .

Bagasi bertemakan galaxy ditolak rapat ke dinding .

' penatnya ..... '

Keluhan kecil dilepaskan satu per satu. Mata hitam bersinar meliar keadaan sekeliling . Perfect !

CARELESS , CARELESS , SHOOT ANNONYMOUS , ANNONYMOUS .

HEARTLESS , MINDLESS ,
NO ONE CARE ABOUT ME ...

' yeobosaeyo ? eo , doktor ... Wae irae? '

' pihak kami telah Hmpir sampai di hospital besar beijing . tetapi , haneul tidak menunjukkan apa apa perkembangan . '

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 Diamoniq Love Where stories live. Discover now