Mi-am îmbrăcat sacoul și am ieșit din cameră. Am intrat în camera lui Maddy și Edward se trezise deja, stând liniștit în pat.— Fiule, te-ai trezit?
Bătu din palme zgmotos și începu să râdă asemenea lui. Nu știu cu cine semăna de râdea tot timpul.
— Shh, o să o trezești pe mami, vino la tati să te pup!
Edward e pentru mine ceva ce nu aș putea explica. Până acum nu mă gândisem la ideea unui copil. Dar de când a apărut în viața mea, simt că am așezat piesele puzzle -ului meu. Nu îmi dădusem seama până acum rostul vieții mele.
Până să o întâlnesc pe Maddy, eram străin. Străin de mine, de ceea ce simt. Ea m-a învățat ce e iubirea, căldura. M-a învățat să îmi pese, să nu mai fiu egoist. Dăruindu-mi-l pe Edward a fost cea mai mare dovadă de iubire. Rodul iubirii noastre.
— Davis?
Vocea ei răgușită mă trezi din gânduri. Era așa frumoasă dimineața cu părul ei ciufulit și negru ca abanosul.
— Bună dimineața! Te-am trezit?
— L-am auzit pe Edward râzând.
— Am venit să îl pup, trebuie să plec la birou. Dormi în continuare, o să vorbesc cu Tina să aibă grijă de Edward.
— Bine. Vi târziu?
— La patru promit că sunt acasă.
Am sărutat-o pe frunte și am închis ochii, dorindu-mi să rămân acolo mereu. Îmi era dor de ea. Să o țin în brațe, să o iubesc, să fie a mea.
— Ai grijă de tine, iubito! I-am șoptit.
L-am mai sărutat o dată pe Edward și am ieșit din casă, nu înainte de a-i spune Tinei să aibă grijă de Edward ca pe ochii din cap. M-am urcat în mașină, spunându-i șoferului să mă lase la firmă.
Știu că acum un an când am văzut-o prima dată pe Maddy, eu eram cel care conducea și stăteam intr-un apartament, dar apariția lui Edward m-a făcut să schimb situația în altă parte. Voiam să îi ofer un mediu ambiant și spațios în care să crească. Așa că am cumpărat această casă care mi s-a părut perfectă pentru noi.
Paul parcă în fața firmei și m-am dat jos din mașină aranjându-mi cravata și sacoul. Am salutat angajații printr-o înclinație a capului și am luat liftul până în biroul meu. Am intrat în biroul meu cu un zâmbet mare pe față. Nu erau multe zile când eram cu zâmbetul pe buze.
— Bună dimineața, Davis!
Gale intră în biroul meu cu două dosare în mână și îmbrăcat adecvat ca de obicei. La dracu'! Uitasem de el.
Cum naiba fac acum?
— Dacă nu te-aș cunoaște, aș spune că ești îndrăgostit după zâmbetul tău!
Mi-am ridicat o sprânceană la el și m-am așezat mai confortabil pe scaun.
— Deci, ești îndrăgostit!
— Ce te face să crezi asta?
— Davis, de câte ori ai intrat tu pe ușa asta cu zâmbetul până la urechi?
— Și dacă aș fi?
— Hm! Cine e duduia care i-a furat inima marelui și râvnitului burlac, Davis Brown?
— Ști foarte bine cine!
— Am impresia că te droghezi, sincer. Ai efecte întârziate? Uite aici dosarele pe care trebuie să le verifici.
CITEȘTI
Atracție fatală
RomanceSărăcia și traiul greu o împing pe Maddy Marvel să își părăsească orașul natal și să se mute în New York, împreună cu prietenul ei din copilărie, Gale. Profitând de frumusețea ei, Maddy alege sa devină damă de companie pentru bărbații bogați. Davi...