Po prečítaní začiatku tejto kapitoli si možno budete myslieť, ako som vám to mohla urobiť M+ C, ale prosím čítajte ju až do konca. Teraz sa to na 50% vyrieši... :)
Pustite si pesničku :))
Pohľad Mack:
Po troch pohároch piva a šiestich vodkách som sa cítila bezstarostne.
Ľudia, život je zábava!
Tancovala som vo vestibule chlapčenského internátu.Bol to najväčší priestor a zmestili sa tu najviac ľudí, preto sa to konalo tu.
,,Čauko Mack," započula som hlas za sebou a nejaké ruky ma oblapili okolo pásu.
,,Adreeeew!" tým, že som bola opitá, preťahovala som všetky hlásky viac akoby som mala.Chytil ma za ruku a pritiahol k sebe. V očiach mu bolo vidno, že tiež vypil viac, akoby mal.
Tancovali sme tesne pri sebe.
Hudba a ďalší alkohol udierali do hlavy.
Zmysli som mala otupené a preto som sa nechala ťahať Andrewom do jeho izby.
Ako za sebou zabuchol dvere, oprel ma o ne.
Začal ma hladne bozkávať na krku.
Potom na ústa a rukou ma tisol k sebe.
Všetko to bolo také nijaké.
Bez vášne.
Bez lásky.
Už som to zistila.
My dvaja sme si sadli ako kamaráti.
Iba kamaráti.
Vedela som to podľa toho, že v bruchu som nemala žiadne motýle, a ani moja koža sa neroztápala pod jeho dotykmi.Toto všetko dokázal iba Colin.
Ale Colin....
Bol preč.Pusť ho ! Toto nie je správne! A ty to vieš ! Snažil sa mi prihovoriť môj rozum spoza alkoholového oparu.
A mal pravdu.,,Andrew," jemne som sa odtiahla.
Pozrel sa na mňa plný očakávania.
,,Prepáč, ja nemôžem..." sklonila som hlavu.
,,Aha. No aj tak toto bola vec, ktorú som už dávno chcel urobiť. Teraz sa mi to splnilo. A neľutujem," nadvihol mi bradu.
,,Čo bolo, bolo... Nechcem ti povedať, aby si na toto zabudla, to nie. Ale obidvaja sme si niečo uvedomili."
,,Že nemáme piť?" zasmiala som sa, pretože mu nevadilo, čo som spravila.
,,Hahah... Nie, ale..."Takže fanúšikovia M+C môžu trošku dúfať, a fanúšikovia M+A ( aj taký boli ), prepáčte, ale Andrew má predsa len svoju frajerku a je to dobrý chlapec. :3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
KINGDOM COME
Подростковая литератураMôj život bol katastrofa. A jediným riešením bol definitívny koniec. No niečo, alebo skôr niekto mi v tom zabránil. Je neuveriteľné, ako sú naše životy poprepletané. 29.12 2015 #2 v odporúčaných 13.3 2016 #13 v teen fiction 3.4. 2016 #4 v teen f...