Dva pohľady

2.6K 185 9
                                    

Pohľad Mackenzie
Po zjedení všetkích možních koláčikov som bola úplne plná, nevošla by sa do mňa ani omrvinka.
Popri mojom jedení (skôr požieraní) som o Colinovi zistila dosť vecí, takže teraz už mi nie je tak cudzí.
1. Má 19 a býva sám
2. Nezadaný ( keď som to zistila tak mi poskočili srdce, ale nemyslím si,že má u neho taký podivín ako ja šancu )
3. Neznáša fialovú farbu

Na začiatok mi to stačí, hlavne bod dva. Ale ktoré dievča by ho nechcelo ? Veď spĺňa všetky požiadavky. Milý, jemne otravný, krásne oči, vysoký... ( nemôžem tu vymenovať všetko , pretože by som sa nedopísala).

,,Mack?" vytrhol ma zo zasnenia.
,,No?" zdvihla som zrak s predstieraným nezáujmom.
,,Musím ťa odviezť domov," povedal a mne zabehol čaj.Wtf! Robí si srandu? Domov sa nevrátim! Rodičom budem chýbať asi ako pleseň v chladničke.
,,Zabudni!"
,,A kde asi budeš spať?"
,,Na ulici," odpovedala som mu s kľudom angličana .
,,Tak na toto zabudni ty," ukázal na mňa výhražne prstom. Bože, aký bol zlatý.
,,A čo mám robiť Einstein?"
,,Budeš spať u mňa. Mám skladaciu posteľ,dám ti ju do obývačky."

Otvorila som ústa a zízala na neho. Práve mám šancu spať u najsexi chalana na svete. Uštipnite ma niekto prosím!

Vysadli sme pred štvorposchodovým činžiakom v centre mesta.

,,Na chalana to tu máš pekné," uznanlivo som mu kývla.
,,Diki madam."

Celý byt bol zariadený nábytkom z tmavého dreva. Tak tmavého ako jeho oči. Pozostával z kuchyne, kúpeľne, obývačky a spálne.
Dotrepal mi do obývačky skladaciu posteľ. Vždy lepšie ako lavička v parku.

,,Nech sa páči," hodil mi na ňu vankúš a paplón.
,,Ehm... Diki?" Stále mi bolo nejak trápne.

Predsa len prespávam u cudzieho chalana. Toto by mi nikto neschválil, nadávala som si v duchu. Čo ak je sériový vrah?
Okay. Som paranoidná, ale iba trošičku.

,,Čo keby si sa išla umyť?"
,,Ach jasné, ale nemám pyžamo," zahryzla som si do pery.

Pohľad Colina
Aká bola krásna, keď bola nervózna.
Čo mi šibe?! Určite má chalana.Ty si taký idiot Colin! I-D-I-O-T. Nie je možné, aby bola sama. Nad čím to vôbec uvažujem ? Teraz musím vyriešiť pyžamový problém.

,,Dám ti moje tričko," dobehol som do spálne. Vybral som moje obľúbené zelené tričko z nápisom i am fine.

Keď som prišiel do obývačky, už tam nikto nebol. Jediný zvuk, čo som počul, bola pustená voda. Hm... Niekto tu bol nedočkavý.

Musel som sa asi trikrát prefackať, aby som nešiel do kúpeľne že som si tam niečo
,,zabudol,,.

Spamätaj sa Colin ! Nepáčiš sa jej !
Ale tie jej oči a vlasy! A humor ! A tá drzosť!
Je pravda, že môžem mať ktorúkoľvek babu. Ale každá sa mi podlizuje sladkými rečami a ona... Dobreže mi nevynadá do všetkých volov, len za to, že sa na ňu pozriem. Nad touto predstavou som s zasmial.

,,Je ti niečo smiešne?" ozvalo sa za mnou a ja som skoro vyletel z kože.
Stála tam s uterákom, ktorý mala okolo seba obkrútený ako šaty. Z vlasov jej kvapkala voda na plecia...
Spamätaj sa!
,,Dal by si mi to tričko?"
,,J- jasné..." zakoktal som sa.

Otočila sa a zasa kráčala späť do kúpeľne.
Pri dverách som ju chytil za ruku a rýchlo zvrtol k sebe.
Dočerta aj zo zachovaním si chladnej hlavy! Pri nej sa to proste nedá!

Oprel som ju o kúpeľňové dvere a pobozkal som ju. Potom znova a znova. Všetky bozky mi opätovala. Chcel som ich viac a viac... Horúcou rukou mi zablúdila pod tričko a prechádzala mi ňou po chrbte.
Dievča si ty vôbec človek ?!

Potom ma od seba odstrčila. Nechápavo som som na ňu pozrel.
,,Musím sa prezliecť ," s úsmevom na opuchnutých perách zaliezla do kúpeľne.

Ja som ju pobozkal ! Skákal som od radosti po kuchyni.
Som ako malé decko. Ja som skôr také veľké decko.

Po nekonečných minútach sa otvorili dvere. Vyšla v mojom tričku, ktoré jej bolo po kolená ( nemohol som zobrať kratšie?).

Ahojteee!:) ďalšia kapitolka. Ďakujem za hviezdičky a komentáre:)
Do komentu napíšte, či chcete pokračovanie a či by som mala ďalej písať z obidvoch pohľadov. :)) na obrázku Colin. :)

KINGDOM COME Where stories live. Discover now