O tri roky neskôr
Pohľad Mack:
Bolo to ráno ako každé iné, vstala som z postele, dala Colinovy pusu na čelo a išla do kúpeľne.
Až na to, že dnes som mala narodeniny !
Nemusela by som síce oslavovať, že sa viac blížim k vraskavému čelu, alebo dioptrickým okuliarom, no aj tak...Pozrela som sa do zrkadla a uvidela tam dospelú ženu.
Nie to malé modrovlasé čudo, čo robí bangeejumping z mosta.
Áno, teraz sa na to už dívam ako na nezmyselnú situáciu, ktorá skončila veľmi, veľmi šťastne.,,Všetko najlepšie Mack. Už máš 20," šepkala som môjmu odrazu v zrkadle.
Natočila som si na prst svoje hnedé vlasy. A znova sa obzrela v zrkadle.
Hmmm... Žiadne extra zmeny.Zohla som sa pod umývadlo, aby som si vybrala zubnú kefku.
No v tom ma niečie teplé ruky oblapili za pás a ja som si od ľaku treskla hlavu o umývadlo.Vidno, že k tej dvadsiatke mi žiadna šikovnosť nepribudla.
,,Si v poriadku?" zasmial sa Colin a dal mi bozk na cestičku vlasov.
,,Všetko je okay, neboj," ubezpečila som ho, pošúchala si hlavu a začala si umývať zuby.Stále ma držal okolo pásu a hlavu si položil na moje rameno.
Obaja sme sa na seba dívali v zrkadle.,,Všetko najlepšie, láska-kráska," zašepkal mi do ucha.
,,Ďakujem," usmiala som sa.
,,Mám pre teba prekvapenie."
,,Naozaj?" zažiarili mi oči, pretože Colinove prekvapenia vždy stáli za to.Prišli sme do tej malej kaviarničky, kam ma Colin vzal, keď sme sa za tích najdivnejších okolností spoznali.
Obaja sme si sadli a Colin objednal dva extra veľké zmrzlinové poháre. Pre mňa melónový a pre neho vanilkový.
,,Tak Mack, páči sa ti moje malé prekvapenie ?" chytil ma cez stôl za ruku.
,,Samozrejme!" nadšene som vykríkla, nahla sa a dala mu rýchlu pusu.
,,No toto," ukázal okolo seba, ,,ešte nie je všetko."
,,Od teba som mohla čakať, že máš ešte nejaké eso v rukáve," zakrútila som neveriacky hlavou.
,,Fajn, tak je čas, aby som ti ho ukázal," postavil sa a ja som sa divila kam pôjde, keďže nám ešte nedoniesli ani zmrzlinu.Vstal si predo mňa. Pozrel sa mi do očí a kľakol si pred moje kolená.
Najprv mi vôbec nič nedocvakávalo, ale potom...
...som sa začala radostne smiať a začali mi tiecť slzy šťastia.,,Mack, láska moja. Zamiloval som sa do teba v prvý moment, keď som ťa uvidel. Bola si iná ako ostatné dievčatá, ktoré sa na mňa lepili a hovorili mi sladké reči. Ty si bola odvážna a dobre, že si mi nevinadala len za to, že som sa na teba pozrel," zasmial sa a ja som bola v nemom ohromení.
,,Milujem tvoje vlasy, oči, tvoj smiech. Teba. Preto by som chcel, aby si ty bola osoba, ktorá bude so mnou celý život. A keďže chcem vykonať spravodlivosť, pýtam sa ťa: ukradol som ti polovičku tvojho srdca, chcela by si polovičku môjho mena ? Budeš mojou kráľovnou v našom malom kráľovstve?" dopovedal a z vrecka vytiahol malú krabičku.V bruchu mi lietali motýle a explodovali ohňostroje. Nemohla som tomu uveriť. Tak som ho milovala... Plakala som od radosti a smiala sa.
Celá kaviareň sa na nás pozerala a tlieskala.,,A- áno!! Samozrejme!!" vykríkla som a Colin mi pomaly nasadil malý prstienok.
Ako sa snažil postaviť, tak som na neho skočila a pobozkala ho.
,,Milujem ťa Colin!" zvýskla som a on ma zatočil vo vzduchu.Keď ma dal dole, tak sme si znova sadli k nášmu stolu, ale teraz som mi sedela na kolenách a objímala ho okolo krku.
,,Páčil sa ti môj darček?" usmial sa tým najšťastnejším úsmevom.
,,Že sa vôbec pýtaš. Toto bol najlepší darček storočia," pozrela som sa na malý zlatý prsteň so zirkónovým srdiečkom.
,,Do svadby ti našetrím aj na diamantový."
,,Nemusíš, mne by od teba stačil aj plastový zo strelnice a aj tak by som ho strážila ako klenot."
Oprela som si hlavu o jeho hruď a započúvala sa do tlkotu jeho srdca.Moja stará mama mala pravdu.
Colin je môj kráľ a ja som jeho kráľovná.
Presne ako povedala: kráľovstvo príde.Kingdom come
Ľudia moji musím vám povedať veľké ĎAKUJEM. Minule sa mi ukázalo neuveriteľné číslo 5K !!!!! Chcete, aby som odpadla ?? :))
Takže tu je nová kapitola.:) Dúfam, že sa páči. :3
Čaká nás ešte epilóg, pre tých, čo sú ako ja a chcú vedieť všetko až dokonca a nemajú radi otvorené konce.Takže v epilógu sa dozviete ako skončili VŠETKY postavy :))
YOU ARE READING
KINGDOM COME
Teen FictionMôj život bol katastrofa. A jediným riešením bol definitívny koniec. No niečo, alebo skôr niekto mi v tom zabránil. Je neuveriteľné, ako sú naše životy poprepletané. 29.12 2015 #2 v odporúčaných 13.3 2016 #13 v teen fiction 3.4. 2016 #4 v teen f...