Ja som z kúpeľne vyšla a on vošiel. Medzitým som ešte na neho hodila zahanbený pohľad . Zvalila som sa na moju pofidérnu posteľ a pozerala som do blba.
Nemohla som uveriť tomu, čo sa stalo. Uštipnite ma niekto !Zakryla som sa paplónom, ale vždy keď som zavrela oči, cítila som na svojich perách tie jeho. A jeho ruky na mojom páse.
Ústa mi stále horeli, kvôli tomu, že ma do nich jemne uhryzol.Nakoniec som zaspala.
Pohľad Colina:
Ako som vyšiel celý mokrý, len v pyžamových nohaviciach, videl som, ako spí schúlená v klbku.Prišiel som k nej bližšie. Usmievala sa zo spánku. Som si takmer istý, že myslí na to isté, čo ja.
Bolo mi jej na tej posteli ľúto. Zajtra bude celá polámaná.
,,Hej..." jemne som ňou zatriasol.
,,Mack... vstaň." Zodvihla hlavu a vyjavene na mňa pozrela.
,,Veď som si práve ľahla!" zašepkala naštvane.Aká bola zlatá, keď sa naštvala...
,,Vstaň." Pomohol som jej postaviť sa a viedol som ju do mojej izby. Medzitým sa úplne prebrala a v polke cesty zastala.
,,Čo robíš?!"
,,Nebudeš predsa spať na tej hroznej posteli. Ver tomu, že tá moja sa ti bude páčiť viac," usmial som sa a ona sa pohla z miesta.Pohľad Mack:
Ľahla som si na pravú stranu postele.
,,Hej! Tá je moja!" Ukázal na ňu a ľahol si pri mňa.
,,Práve preto som si ju vybrala, lebo je tvoja."
,,Hmmm..." Zakryl nás obidvoch prehozom. Prisunul sa k môjmu chrbty presne okopíroval polohu v akej som ležala ja. Keďže nemal tričko, hrial mi celý chrbát. Prehodil si svoju ruku cez moje plecia a tak ostal.,,Nie je ti divné, že ma ani trochu nepoznáš a ležíš so mnou v jednej posteli ?"
,,Len tu ležíme, nie je to protizákonné," namietol a dal mi do vlasov bozk.
,,Veď áno .",,Veríš na lásku na prvý pohľad?"
Spýtala som sa a on sa zachrípnuto zasmial.
,,Keby som ju nezažil pred asi piatimi hodinami, povedal by som ti, že nie." Toto ma úplne dostalo.
,,Ale aj tak mám na teba otázku . Nebudem sa ťa pýtať, prečo si dnes ráno chcela spraviť, to, čo si chcela..." Vydýchla som si, lebo by som mu to asi nedokázala povedať. Nie teraz.
,,Chcem vedieť, čo si si myslela, že bude potom. Potom, keď skočíš." Chvíľu bolo ticho a on si pritiahol bližšie . ,,Nemusíš o tom hovoriť. Prepáč. Úplne to chápem." Pobozkal ma na krk a ja som mala motýle v bruchu.,,Neospravedlňuj sa mi." Pohladkala som ho po ruke.
,,Myslela som si, že sa zbavím všetkých starostí. Nemyslela som si, že sa dostanem do neba, budem jazdiť na jednorožcoch, ktorý serú dúhu a jesť oblaky," povedala som prvú časť.
,,Moja stará mama mi vždy vravela, že kráľovstvo príde. Boli to jej posledné slová. Povedala mi, že sa tam mi dve stretneme a..." nezvládla som spomienku na moju starú mamu a rozplakala som sa. ,,Budeme zasa spolu. Kráľovstvo príde. Možno tým myslela nebeské kráľovstvo, alebo proste miesto kde sa stretneme. Spomínam si, že to mala dokonca vyšité aj na jednom vankúši. Kingdom come."
Slzy mi tiekli potokmi. A ja so ich rýchlo stierala rukou.,,To je v pohode...'' utešoval ma Colin. ,,Musela si ju mať rada."
Prikývla som na znak súhlasu.Pohľad Colina:
Bolo mi jej strašne ľúto. Zrejme nemala v živote na ružiach ustlané.
Dokonale som ju chápal, kvôli tomu, že ja som chcel svoje starosti riešiť rovnako. Keby som vtedy skočil, nikdy by som ju nepoznal.
Milujem život.Po jej peknej tvári jej stekali slzy.
Pobozkal som ju na horúci krk.
Zasmiala sa. ,,To šteklí!" Spravil som to znova. ,,Tak v tom prípade ťa chcem uštekliť k smrti."
,,Si šialený!"
,,Nie tak ako ty," znova som ju bozkával na krk.
Zhrnul som jej tričko z pleca a začal ju bozkávať aj tam.
Smiala sa a výskala.Aká len bola drobná bál som sa, že ju prilahnem a rozbijem. Bola ako porcelánová váza. Krehká a nádherná. Keď som ju chcel pobozkať musel som sa prikrčiť. Siahala mi totiž len po plecia.
,,Stačí, stačí!" smiala sa. ,,Nemôžem dýchať!"
,,Čože? A to som ti ešte nestihol spraviť ani cucflek." Zakrútil som hlavou.Štvrtá časť je na svete!:) budem rada ak mi niečo napíšete do komentáru, alebo mi dáte hviezdičku. Píšte, či by ste chceli pokračovanie. :))
VOCÊ ESTÁ LENDO
KINGDOM COME
Ficção AdolescenteMôj život bol katastrofa. A jediným riešením bol definitívny koniec. No niečo, alebo skôr niekto mi v tom zabránil. Je neuveriteľné, ako sú naše životy poprepletané. 29.12 2015 #2 v odporúčaných 13.3 2016 #13 v teen fiction 3.4. 2016 #4 v teen f...