Pohľad Mack :
Zatiahol ma do najväčšej zašivárne mesta.Bola to- vlastne ani neviem ako to nazvať- malá miestnosť z pultom, štyrmi drevennìmi stolmi a plastovími farebními stoličkami.
,,Bola si už tu?"
,,Nie, nevieš, čo by som tu robila ?"
,,Dobrá otázka. Ty by si sa skôr hodila do nejakého lesa z jazierkom a s vencom na hlave."
,,Tak to ti pekne ďakujem," zasmiala som sa.Sadli sme si do rohu miestnosti.
Podoprela som si hlavu rukami.
Drew si vytiahol červené Malborky.
,,Ty fajčíš?" vypúlila som na neho oči.
,,Hmmm..." pokyvkal cigaretou v ústach a zaškúlil na ňu.
,,Nie, teda hej. Strašný zlozvyk."
,,Odkedy ?"
,,Odkedy ty nemáš modré vlasy ?"
,,To je iné. Bola to voľba."
,,Veď aj toto," pripálil si ju.Nadýchol sa a potom z úst vypustil hustý biely dym.
,,Povedz mi niečo o tebe."
,,O mne ?"
,,No nie, o tej čo sedí vedľa teba... Jasné, že o tebe," šťuchol ma lakťom do rebier.
,,Nič ma nenapadá."
,,Myslel som si, že si múdrejšia, ale..." naoko sa tváril, že je sklamaný.
,,Nie, len dnes som mala ťažký deň."
,,Aha, tak ťažký deň... Oplatí sa mi vôbec pýtať, čo sa stalo?"
,,Lepšia otázka je, či to chceš počuť."
,,Samozrejme, som robot, prahnem po informáciách," zasmiali sme sa. On uhasil cigaretu a ďalšiu vyťahoval z krabičky.Položila som mu svoju ruku na tú jeho.
,,Poviem ti to, jedine ak si nezapáliš."
,,Tak dúfam, že sa to oplatí," schoval krabičku späť do vrecka a ja som stiahla svoje ruky zo stolu.,,Povedzme, že jedna osoba, ma mala rada. Bolo to úžasné," zasnívala som sa a na krku som si predstavovala jemné dotyky Colinových pier.
,,Lenže tá osoba mi niečo tajila, a ja ako najzvedavejší človek na modrej planéte, som to z nej musela vytiahnuť tak, aby sa to nedozvedela. Ale karma je sviňa a hrá karty s osudom, takže sa to osôbka dozvedela a teraz si o mne myslí, že o všetkom klamem. A som detinská... a neviem čo ešte."Pozeral sa na mňa s úškrnom a nakoniec to zakončil vetou :,, Ne-
chceš o tom napísať knihu ?"
,,Nie."
,,Fakt to stálo zato, a teraz si môžem zapáliť?"
,,Nie," odsekla som.
,,Ty ma mučiiiiiš, vieš o tom?"
,,Teraz už áno."Pohľad Colina:
Chodil som po byte, ako zviera v klietke. Nechcelo sa mi nič robiť.,,Som debil! Argh!!" treskol som knihu o stenu.
,,Prečo?!" buchol som sa do hrude.
Ja ju mám rád ! Teda, mám ju viac ako rád !
Nemal som to robiť. Musím to napraviť.Schmatol som bundu a vyšiel z domu.
Trebalo mi trochu prevetrať hlavu. Blúdili v nej len samé dotieravé a nepríjemné myšlienky.,,Dajte mi pokoj!" zrúkol som na celú ulicu, kde sa môj hlas ozýval niekoľkokrát. Pár ľudí sa na mňa podozrievavo pozrelo.
Nech si myslia, čo chcú. O ničom, čo sa deje nevedia.
Pohľad Mack :
,,Sorry, honey, ale zlozvyk je sviňa" vytiahol si cigaretu z vrecka a zapálil si ju.
,,Chápem," načiahla som sa za tou dymiacou vecou, ,,môžem?"
,,Jasné," podal mi ju a vytiahol si ďalšiu, ktorú si pripálil o tú moju.
,,Diki," vydýchla som obláčik, ktorý za chvíľu zmizol.Je tu nová kapitolka, skôr ako som sľúbila. :)
Tešia všetky vaše votes a komentáre. Ste moje zlatíčka. :)P.S: začala s písať nový príbeh, volá sa Life in letters. Dúfam že sa bude páčiť. :))
CZYTASZ
KINGDOM COME
Dla nastolatkówMôj život bol katastrofa. A jediným riešením bol definitívny koniec. No niečo, alebo skôr niekto mi v tom zabránil. Je neuveriteľné, ako sú naše životy poprepletané. 29.12 2015 #2 v odporúčaných 13.3 2016 #13 v teen fiction 3.4. 2016 #4 v teen f...