i promise...

1.7K 127 3
                                    

Pohľad Colina:
,,Myslím, že áno," usmiala sa a zo mňa opadol všetok strach.

Díval som sa na ňu pohľadom plným lásky.
Vo vnútry môjho tela som cítil príjemné šteklenie.
Ten pocit sa nazýval radosť.

,,Mack..." pristúpil som k nej a usmial som sa.
,,Áno?"
,,Sľubujem, že sa budem správať už vážnejšie, nie ako malé dieťa."
,,Sľúbi sa sľubujú, blázni sa radujú, Colin," chytila ma za plecia.

S ňou som to myslel vážne a snažil som sa poučiť zo svojich chýb. Nebola to pochabá školská láska, kedy sa uzatvárajú stávky, dokedy vydrží.
Bolo to iné.
Krajšie.
Skutočnejšie.

Stáli sme oproti sebe. Len tak. V tichosti. Rozumeli sme si aj bez slov, stačil jediný pohľad do očí a všetko mi bolo jasné.
Odpustila mi.

Ticho prerušil niečí hlas.
,,No vidíte, ani to nebolelo," povedalo blonďavé dievča.
,,Ďakujem," kývol som jej.

Pohľad Mack :
,,Vanessa ? To ty si mu prehovárala do duše?" pousmiala som sa nad tou predstavou.
,,Presne tak a môžem ti povedať, že bez teba bol ako opustené šteňa," ukázala pohrdlivo prstom na Colina a ja som sa neubránila úsmevu.

Myslela som si, že už nikdy nebudem počuť jeho hlas, nikdy sa nedotknem jeho ruky a nikdy nebudem vidieť jeho tvár.

Ale človek je tvor, ktorý sa mýli. Neustále. A snaží sa svoje chyby napraviť, no aj tak sa niekedy zopakujú.
Ja už nechcem robiť chyby a nechcem, aby sa opakovali.

,,Tak už niekam choďte vy dve hrdličky. Úprimne, je mi z vás zle," strčila si dva prsty do krku.
,,Ideme," potiahla som Colina za rukáv a on ma ochotne následoval.
,,Ďakujem,"zašepkala som Vanesse, kým som ju krátko objala.

,,Kam pôjdeme?" spýtala som sa, keď sme nastupovali do jeho auta.
Medzi tým mi prišla sms od Andrewa:

Drew: vsetko v poriadku ? :)
Ja: v najlepsom, neboj :))

,,Poďme tam, kde to všetko začalo," pozrel sa na mňa Colin a ja som mala motýle v bruchu presne tak, ako keď sa na mňa pozrel prvýkrát.
,,Nie, načo opakovať, to čo sa stalo ? My nezačíname odznova, Colin. My pokračujeme.
Aj manželia sa pohadajú, to asi k tomu patrí. A preto pokračujeme presne tam, kde sme skončili. U teba doma."
,,Ako si praješ dobrá víla. Nevieš si predstaviť, ako mi chýbala tá tvoja tvrdohlavosť a zastaraný slovník."
,,Aký zastaraný slovník!? Ty magor !"
,,Bože, jak ja ťa milujem," zakrútil hlavou.

Vrútili sme sa do Colinovho bytu v pevnom objatí.
Ani jeden sme nemohli vydržať.

Pohľad Colina:
Jej vôňa, bozky, vlasy... Boli ako droga, ktorú som musel mať. Nemohol som sa na ňu vynadívať. Bez nej mi stále niečo chýbalo.
Potreboval som ju ochraňovať, bozkávať, objímať, rozprávať sa s ňou a milovať ju.

Obaja sme zabudli na všetky naše hádky. Mysleli sme len na to pekné, čo sa nám za ten krátky čas stalo.

Zhodil som zo seba kabát a zvliekol som aj jej.

Surovo odhodila svoju kabelku na zem a schytila ma okolo krku.

,,Prrr... Nemali by sme spomaliť ?" zažartoval som.
,,Choď do riti Colin," potiahla ma za vlasy a prilepila svoje pery na tie moje.

Ruky mala obmotané okolo môjho krku.
A ja som jej hladil boky.
Najprv jemne.
A potom... Do čerta aj z jenmosťou.

Tackali sme sa po obývačke pritisnutý na seba tak, že by sa medzi nás nezmestila ani stránka papiera.

Pritisol som ju pri stenu.
Lenže som sa prerátal a namiesto steny bola za ňou skrinka.

Bez problémov si na ňu vysadla.

Pohľad Mack:
Sedela som na skrinke a Colin mi svojim perami jazdil po krku a robil malé fliačiky.

,,Colin..." zašepkala som slasťou.

Vtisol mi dlhý vášnivý bozk na ústa a nakoniec ma uhryzol do sánky.

Áno, dala som ich dokopy !!! :)) Mala som síce viac možností, ako by to mali skončiť, ale predsa len pre takého romantika ako som ja, bola táto najlepšia. :)
P.S: čakajú nás ešte cca tri kapitoly a bude koniec :'(

KINGDOM COME Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang