♥VİCDANSIZ♥

3.3K 152 6
                                    

Beğenmeneniz Dileğiyle Keyifli Okumalar ... ♥

♥MULTİ= ÇAĞATAY ♥

Çağatay daha fazla beni dinlemeyip odama koşarak gitti bende peşinden gittim . Çağatay kapının açık olduğunu görüp içeri girdi .

Çağatay " Burda kimse yok aşağı mı gitti " Aşağı gitmeye yönelirken kolundan döndürdüm Çağatay' ı

" Yaaa nereye gidiyosun kör müsün karşında ya ? "

Çağatay " Hani nerde ? "

" Yere baksana " diyerek Çağatay' ın arkasına saklandım

Çağatay " Bu muydu alt tarafı zararsız bir örümcek "

" Tarantula bu kocaman benim fobim var "

Çağatay " Off yat uyu " diyerek yatağına geri döndü, ben de peşinden gittim .

" Bu kadar acımasız olamazsın kalksanaa " omuzuna vurarak

Çağatay " Git başımdan Miraa

" Hani benim kahramanımdın ? "

Çağatay " Vurup durma Mira ! " sırt üstü yatarak

" Ben örümcek varken hayatta o oda da yatmam "

Çağatay " Yaa git yat zararsız küçük birşey " uykulu uykulu

" Ne küçüğü elim kadar birşey " sert bir tepkiyle " zararsız da değil bi kere ,Hadi git al onu odamdan uykum geldi benim "

Çağatay " Banane "

" Sen benim kahramanım falan değilsin Vicdansız " Aklıma güzel bir fikir geldi eğer Çağatay karanlıkta uyuyorsa ışıkta uyuyamıyordur bu yüzden Çağatay uyumasın diye lambayı açtım .

Çağatay " Yaa kapat şu lambayı " bir elini gözüne diğer elini lambaya uzatarak

" Bana ne ben uyumassam sende uyumicaksın ! "

Çağatay " Yaa Off seni benim başıma kim verdi "

" söylenip durma ! Sen örümcekten korkmuyosun dimii ? "

Çağatay " Sorumu şimdi bu , eveeett  "

" İyi git o zaman sen beni yatağıma yat bende burda yatim "

Çağatay " Yok yaa başka emrin " dalga geçerek " var mı ? " sertçe

" Var bide benim yastığımı getir çünkü ben senin yatağında yatmam "

Çağatay " Yatağımda yatıyosunda yastığımla mı yatmıyorsun ? "

" Yaa Hadi bu iyiliği benim için yap "

Çağatay " Tamam " diyerek gidip benim yastığımı getirdi .

" Teşekkürler "

Çağatay " Bişey değil " diyerek yatağına geçti

" Yaa biz böyle anlaşmamıştık amaaa "

Çağatay " Gördüğün gibi yatak iki kişilik sen solda ben sağda yatabiliriz " Çağatay' ın beni örümcekten kurtaracağı yok yataktan kalkacağı da yok , Çağatay'ın bu iğrenç teklifini istemesemde kabul etmek zorundayım

" Tamam ama bir şartla "

" Sağ da ben yatarım "

" Karanlıkta uyumam "

" Bana asla ama asla dokun micaksın  hiç bir temas da bulun micaksın ! "

Çağatay " Hani bir şarttı o iki gereksiz şart nerden geldi "

" Aklımdan geldi "

Çağatay " Bak sana bir kez daha söylüyorum sakın bir daha espiri yapma ! "

" Tamam yaa , 1. şartım kesinlikle uygulanmalı asla solda yatamam "

Çağatay " Neden sağ tarafta benim kokum var diye mii ? , beni bu kadar çok sevdiğini bilmiyordum "

" Ne sevcem seni ya , 2. şartım ise kesinlikle uygulanmalı benim karanlık fobim var asla karanlıkta duramamam , 3 şartım ise kesinlikle ama kesinlikle uygulanmalı yoksa hayatta bu yatakta uyuyamam "

Çağatay " Hiç yorulmuyor musun ? "

" Neyden " şaşkın bakışlarla

Çağatay " Çenenden "

" Ayy espiri mi yaptın senn "

Çağatay " 2 şartında sağ tarafta sürekli yattığım için gece lambası var . 3 şartın da ise yalvarsanda dokunmam sana özellikle de bu halinle tipe bak ya T- short' unda ki Mıch House bana bakıyo , bu halinle seni küçük kız kardeşim olarak görüyorum .

" Yani başka birşey giyinseydim başka gözle mi bakardın ? "

Çağatay " Yaaaniii "

" Piss sapııkk iyiki Mıch House ' li pijamamı giymişim " diyerek yatağın sağ tarafında uyumaya başladım ama uykum gelmiyor ki yatakta bi o tarafa bi bu tarafa dönüp durdum .

Çağatay " Kıpırdanıp durma artık! uyuyamıyorum , valla atarım seni yatağımdan "

" Sen beni tehdit mi ediyosun "

Çağatay " Burda kuralları ben koyarım "

" Tamam uyu yaa "

                                                                                                                ❇❇❇

Umarım beğenmişsinizdir lütfen Vote verin , Yazım yanlışı varsa affedin lütfen ,Kitabımı lütfen tavsiye edin " Üvey Kuzen " Ailesi Çoğalsın , Vote vermeyi lütfen unutmayın, Kitabımı okumaktan asla vazgeçmeyin ,Sizi seviyorum...

                                             ♥Emeğe Saygı Gösterip Vote Verenlere  Yorum Yapanlara Şimdiden Çok Teşekkürler ♥

Üvey KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin