♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥
MULTİ = GÜNEY
Çağatay " Uykucu hadi kalk geldik "
" Geldik mi ? Tamam sen git koşunu yap bende uykuma devam edeyim "
Çağatay " Hayır öyle birşey olmicak ! " diyerek kolumdan tutup arabadan indirdi.
" Tamam o zaman ilk önce kahvaltı yapalım "
Çağatay " Hayır olmaz önce koşu sonra kahvaltı "
" Amaaaa " diyerek olduğum yerde durdum
Çağatay " Haadiiii " Çağatay' ın bıkarcasına hadi demesiyle acıyıp söylenmeyi kestim. Ona yetişip uzun bir koridora girdik.
Çağatay " Burası çok güzel özel yürüş yerleri... "
" Yani koşmak yerine yürüyüş yapıcaz dimi " sözünü keserek, Çağatay' ın korkutucu bakışlarını görünce susmayı tercih ettim.
Çağatay " Ormanlık alanda çok güzel küçük 2-3 dükkânlar kafeler var Küçük bir kasaba gibi tek fark burda kimse yaşamaz ama çok fazla kişi yürüyüşe gelir. " uzun bir koridordan geçince söyledi. Sonunda şu uzun koridordan çıkmıştık koşulacak yerlere gelmiştik ormanlık alandı.
" Bana ayak uydur " diyerek koşusuna başladı.bende son dediklerini tekrarladım
" BONO OYOK OYDOOOORRR " Çağatay çok hızlı koşuyor bâyâ mesafeyi aşmış yetişmeye çalışıyorum ama bu imkânsız. Çağatay' ın dedikleri doğruymuş baya insan koşuya geliyormuş, Bizim gibi bu saatte koşuya gelende varmış. Çağatay bâyâ uzaklaşmıştı hatta onu şuan göremiyorum. " SABAHIN KÖRÜNDE NE KOŞUSU YAA !!! "
" Biz bu saate koşu saati diyoruz " yanımda olan her kimse son söylediğimi duymuş olmalı sanırım sesli söylemiştim. Benimle konuşan kişiye döndüm Yaaa çok tatlı bir meteor Eee tabi Çağatay kadar olmasa da. Heeeeyyyyy yanlış anlamayın sakın! Çağatay'a aşık falan değilim!!!! Konuşmam gerektiğini anlayıp söze giriştim.
" Alışkın değilim kuzenimin ısrarıyla geldim " yürüyerek konuşuyoruz.
" Kuzenin nerde ? "
" Alışkın olduğu için son hız koşusuna başladı sorun onda değil ben çok yavaşım "
" Ben Güney " elini uzatarak.
" Bende Mira " elini sıkarak
Güney " Tanıştığıma sevindim "
" Bende " diyerek elimi çektim. Güney yürümeye devam ederken, karşımıza iki yol çıktığı için ben durdum. Acaba Çağatay hangi yoldan gitmiştir???
Güney " Gelmiyor musun? "
" Kuzenimin hangi yoldan gittiğini bilmiyorum sen yoluna devam et umarım tekrardan karşılaşırız "
Güney " Kaderin bizi karşılaştırmasını mı beklicez telefon numaranı vererek arkadaş olabiliriz mesela " Ya of niye öyle birşey dedim ki Güney meteor ama onun nasıl bir insan olduğunu bilmiyorum onu tanımıyorum bile nasıl numaramı veririm ama vermezsem ayıp olur ne yapıcam ben yaaa Offf maalesef ki vermek zorundayım.
" Sen numaranı söyle yazayım " numarasını söyledi bende yazdım kaydettikten sonra Güney' i aradım böylece Güney' de de kayıtlı olmuş oldu.
Sonra da Çağatay' ı aradım hangi yoldan gittiğini sormak için." Nerdesin sen ? "
Çağatay " Yoruldum bi bankta oturuyorum "
" Karşına çıkan ilk ayrı yoldan sağdan mı yoksa soldan mı gittin ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzen
Teen FictionYazın gelişi; yeni insanların, yeni yerlerin, yeni olayların bazen de yeni bir kuzenin habercisi olabiliyor. İşte benim hikayem de bir yazın gelişiyle başlıyor. Ama bu yazın bana neler getireceğini bilmiyorum sadece yaşayıp görücem.