♥ÖZEL GÜN♥

3.1K 133 2
                                    

♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥

♥MULTİ = MİRA ♥

Çağatay " Bu ne ? " bir tane kurabiyeyi eline alıp göstererek.

" Ne varmış " sırıtarak

Çağatay " Bu kurabiyenin üzerinde niye PİSLİK ÇAĞATAY yazıyor ! ! !

" Yaa öyle mi yazıyor ? Niye konuyu değiştiriyorsun ! Ben 16 olabilirim ama çok az kaldı 17 olmama sanki aramızda 10 sene varmış gibi alt tarafı 2-3 ay falan var pis yalancı rezil ettin çocuğa beni "

Çağatay " Sonuçta 16' sın dimi sonuç değişmiyor ! Asıl konumuza dönelim bu kurabiyeler de niye PİSLİK ÇAĞATAY yazıyor ? Keşke yaparken bende yanında olsaydım ÇATLAK MİRA yazardım ! "

" Sensin ÇATLAK !  Hadi yesene çok güzel olmuş. " kurabiye yiyerek.

Çağatay " Üzerinde PİSLİK ÇAĞATAY yazan kurabiyeyi asla yemem ! Utanmaz şeklini de kalpli yapmış beni seviyor ya ondan ama yazısını yanlış yapmış PİSLİK ÇAĞATAY da ne hiç olmamış ! Hııı şimdi anladım ben anlamiyim diye bu yazıyı yazmışsın  ama becerememişsin bu kalp şeklinde yine kendini ele verdin Mira ! "

" Sana Aşık falan değilim Çağatay ! ! ! "

Çağatay " Yaa tabi tabi öyledir kesin yani "

" Öyle zaten hadi şu çiçekleri bahçeye götür de bahçıvan diksin "

Çağatay " Ben mi taşiyim tek başıma ! "

" İstersen yardım edeyim " dolaptan limonata çıkartıp böreklerle birlikte yiyerek

Çağatay " Aslında çok iyi olur hepsini ben taşırsam kaslarına yazık olur "

" HEPSİNİ SEN TAŞİCAKSIN ! ! ! "

Çağatay " Ama niye yaa ? "

" Ben kızım ama niye taşiyim gücüm yetmezzz "

Çağatay " İşinize gelmeyince ben kızım diyosunuz İşinize gelince de erkek gibisiniz valla! Senin beni dövecek kadar gücün var ama şunları taşıyacak kadar yok heee güldürme beni Mira ! "

" Benim mi gücüm var birkere benim kasım bile yok senin var hemde 1 değil 8 tane oha yani Sen taşırsın kolayca "

Çağatay " Yaa gel ben sana yardımcı olurum sen bi tarafından ben bi tarafından taşırız sonrada Ali abi diker "

" Ali abi kim ? "

Çağatay " Bizim bahçıvan, Gün Kahretsin Yaa Off ! "

" Ne oldu ? "

Çağatay " Şeeeyyy "

" Neeeyyy ? "

Çağatay "Şey kızmak yok ama "

" Şimdiden kızmaya başladım. "

Çağatay " Bizim bahçıvan varya ? "

" Evet var  ne olmuş "

Çağatay " İşte o bahçıvan yok artık "

" Sakın bahçıvanı da göndermiştim deme ! "

Çağatay " Göndermiştim "

" ALLAH SENİN BELANI VER..."

Çağatay " Bela okuma ! O bela dönüp dolaşır sana geri gelir yani sahibine ! "

" Tövbe Tövbe, nasıl gönderirsin şimdi o bahçıvan her sabah gelip o çiçekleri sulamıyor muydu ? Hepsini sen dikeceksin "

Çağatay " Ne oldu yüzün HAYVANAT BAHÇESİNDEKİ TOĞLETİ GELEN MAYMUNLARA BENZEDİ "

" Ben zehirlendim galiba kendimi hiç iyi hissetmiyorum ! "

Çağatay " İyi misin ? "

" İyi değilim dedim ya " sinirlice

" Of karnımmm "

Çağatay " O kadar şey yersen böyle olur ! "

" Ben kuscam galiba "

Çağatay " Bana kusma da gün boyu sözel olarak kustuğun yetmiyormuş gibi birde gerçeğine hiç gerek yok ! "

" SUS Yaaa " diyerek ağzımı elimle kapatıp banyoma gittim.

" Öhü öhü ohü ıyyyyy " klozete kusuyorum.

Çağatay " O kadar şey yersen böyle olur ! " kapının ardından seslenerek.

" Git yaa kim sana odama girme izni verdi ? "

Çağatay " Sen benim odama girince izin alıyor musun ? "

" O başka bu başka "

Çağatay " İkisi de aynı şey ! Şu anda ben ne yapıyorum biliyor musun ? "

" Ben ne yapıyorum biliyor musun ? "

Çağatay " ıyyy hiç bilmek istemem ! "

" KUSUYORUM "

" Çağataaayyy "

Çağatay " Efendim ? "

" Sen gitsene "

Çağatay " Niye

" git işte "

Çağatay " Gitmiyorum "

" Yaa git kahvaltı falan hazırla ben gelicem "

Çağatay " ÖZEL GÜNÜN DE OLDUĞUNU MU ANLADIN ? "

" Şom ağızlı terbiyesiz şey defol git ! "

Çağatay " Sana demiştim ! Benim gibi süper zekalar herşeyi anlarlar Mira "

" Başlicam senin süper zekana yürü git yaaa ! ŞOM AĞIZLI PİSLİK YARATIK ! ALLAH SENİN BELANI VERSİN ! "

Çağatay " Vermesin de Miraaaa " dalga geçercesine

" Oğlum yürü git ! ! ! "

♥UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM...♥

♥YORUM YAPAN VOTE VEREN TÜM OKUYUCULARIMA SONSUZ TEŞEKKÜRLER SİZİ SEVİYORUM TATLI OKUYUCULARIM ...:-) :-) :-) ♥












Üvey KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin