♥ Hırsız ♥

5.6K 203 18
                                    

BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥

♥MULTİ= ??????♥

Hatırlatma

Özay' üç demesiyle telefonları uzatırken otoriter kalın bir sesin bana seslendiğini duyan Özay istemsizce o tarafa dönerken ben Özay' ın elinden telefonu alıp hemen videoyu sildim. Anlaşmayı bozduğumdan Özay' a acımasızca ve zafer kazanmış bir edayla baktığımda onun baktığı kişiye döndüm.

****

-Babaaa!!!

-Yolculukta bizimde olduğumuzu unuttun sanırım kızım. (Gerçekten unuttum yaaa off Özay pisliği yüzünden aklım başımdan gitti.)

-Napıyorsunuz Kızım!!! (sertçe)

-Şakalaşıyorduk babacım. (dedim o sırada babamda birşey demeden gitti. Koltuktan kalkıp kol çantamı aldım. Şu Özay' la da bi vedalaşalım.
Çok şey yaşadık sonuçta.

İç Ses: Ya ya çok şey yaşadınız.(alay ederek.)

Bende bu iç sese ne oldu öldü mü diyordum. Vedalaşmak amacıyla Özay' a pich smile yaparak elimi uzattım. Birden bana sarılıp kulağıma eğilip şunları fısıldamaya başladı.

-"Videonun bir kopyası e mail adresimde var. Seni ne kadar iyi tanımışım bunu yapacağını biliyordum Küçük Oyun Bozan." dedi ve pich smile yaparak arkasına bakmadan gitti. Oracıkta kala kaldım valla bu bana büyük kapak yaptı. İntikamını çok fena aldı yaaa ama iyi tarafından bakarsak onunla karşılaşmicam bir daha onu görmicem çünkü tesadüflere inanmam telefon numaramıda alamadı. Kötü tarafı ise video hâlâ onda ben bu korkuyla mı yaşicam belki de blöf yaptı.

-"Hadi kızım." Babamın bana seslenmesiyle kendime geldim. Uçaktan inip babamı takip ettim. Havaalanının çıkış kapısına geldiğimizde siyah jip bir arabanın önünde dayımgil ve annem bizi bekliyorlardı.

Yengem Sanem: "Ne kadar da büyümüşsün öyle."en içten şekilde bana sarılarak söyledi.

-Ne zamandır görmüyosun ondandır. (sessizce mırıldanarak)

Yengem Sanem "Efendim tatlım" (gülümseyerek).

Hızla geçiştirerek "Yok bir şey" dedim. Sonra amcam sarıldı bana nasılsın canım diyerek. Şoför jipin kapılarını açınca gözlerime inanamadım jipin içi çok güzel tasarlanmış.

İç Ses: Hiç mi görmedin böyle jipi. Aa pardon görseydin görgüsüzlük yapmazdın.

Yaa tamam benim babam da zengin biri jipi var ama böyle özel tasarım bir jip degil. Neyse ben eve gidene kadar yengemle amcamı kısaca anlatayım
Yengem Sanem çok iyi biri, amcam Tarık o da çok iyi biri. Yaaa ne diyorum ben onlar hakkında hiç birşey bilmiyorum. Zamanla tanicaz ama şunu biliyorum benim yaşımda çocukları yok varda benim yaşımda yok. Benim yaşımda kız kuzenim olsaydı çok iyi olurdu valla en azından yalnızlık çekmezdim. Bu yaz çok sıkıcı geçicek gibi görünüyor ama bu yazda ben varsam sıkıcı geçmezdi mümkün değil. Bir evin önünde durduk. Yol boyunca amcamlarla hahamların konuşmalarına dahil olmadım.
Yaaa şu eve bakın ne evi yalı yok yok villa hayır hayır saray, büyük bahçesi ve havuzu olan dört katlı bir evdi. Eve girdiğimizde anneme çok yorgun olduğumu söyledim.

Yengem Sanem "Tatlım o zaman sen odana çık bir dinlen." başımı evet anlamında

Yengem "Hatice sen Mira' ya odasını göster." hizmetçi olduğunu öğrendiğim kişiyi takip ettim. Ayy çık çık bitmiyor. Ayy taaa dördüncü kata çıktık. Ayaklarım koptu resmen merdivenler bittiğinde uzun bir koridora girdik. Bu katta sadece iki oda vardı. Ohh bu kat bana ait rahat edebilcem. Hatice bir kapının önünde durup kapıyı açtı. Oha oda şahane çok güzeldi. Hatice "akşam yemeği 19:00 da" deyip gitti. Durun ben size odamı anlatayım duvarların rengi beyaz iki kişilik olan yatağım ve gardrobumun rengi beyaz kısacası idam beyazlarla kaplı zaten ben pek renkli şeyler sevmem. Kendime ait bir banyom olmasına çok sevinmiştim. Ilık bir duş aldıktan sonra saçlarımı kurutup siyah short ve omzu düşük siyah bir t-shirt giyip aşağı indim.

Üvey KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin