♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥
♥MULTİ= KUZEN♥
Burnuma hastane kokusu geliyordu gözlerimi açmaya çalısıyordum fakat o kadar yorgun ve bitkindim ki zorlukla gözlerimi arladığım da annem sağ koltukta oturuyordu . Benim gözlerimi açtığımı görünce hemen yanıma geldi ağlamaktan gözleri kızarmıştı .
- İyi misin tatlım ( başımı okşayarak )
- Ne oldu bana ( çok zorlukla konuştum )
( O esnada odaya babam girdi )
Babam - Kızım iyi misin , dün ne oldu ( Endişeli ve korkmuş bir şekilde )
Annem babama kaş göz işareti yaptı soru sormaması için
Babam - Ben doktora uyandığını söyliyim ( diyip odadan çıktı )
Dünkü korkunç olay gözlerimin önüne geliyorda ne olmuştu o çocuğa yoksa ... Hayır hayır olamaz ,böyle şeyler düşünmemeliyim insanın korktuğu başına gelirmiş. Ne kadar düşünmemeye çalışsam da elimde değildi düşünmeden yapamıyorum
- Anne o çocuğa ne oldu
Annem - Sen şimdi düşünme bunları
( Babamla doktor içeri girdi . Yakışıklı doktoruma bakın siz )
Doktor - Kendini nasıl hissediyorsun küçük hanım
(Bana küçük dedi yani şunu demek istiyor bence "benim kriterlerimden değilsin" ayy çokta meraklıydım sanki sana)
- Dizim ağrıyor
Doktor - Merdivenlerden düşmüssün ama ufak atlatmışsın sadece ayak bileğin burkulmuş. Bir de dizlerine saplanan vazo kırıkları yüzünden dizlerin çok kötü zedelenmiş. Ağrılarının olması normal bu yuzden ağrı kesici ve kremde yazdım. Dizlerine düzenli pansuman yapmalısın yaralarının mikrop kapmaması lazım. Bir süre ayağını zorlama ve üstüne basma çabuk iyileşirsin istediğin zaman taburcu olabilirsin geçmiş olsun.
- Teşekkür ederim doktor bey
Babam - "Ben taburcu işlerini halledim o zaman" dedi ve doktorla birlikte odadan çıktılar.
-Anne amcamlar nerde?
-Gece gelmişlerdi yanına ama sonra kuzeninin yanına gittiler. Başına çok kötü darbe almış röntgen falan çektiler ama önemli bir şeyi yokmuş. Sadece sabaha kadar müşade altında tuttular ve taburcu ettiler.
-NEEE!!! Ne kuzeni hanı o Amerikadaydı, hangi ara geldi benden dayak yedi!
İç Ses: Salak Mira amcanın ayda yılda bir oğlu oldu tabi evlatlık Sende onu hastanelik ettin.
Sen bi sus iç sesmisin nesin yaa zaten derdim büyük.
-Kızım hadi üzerini değiştirelim baban şimdi gelir.
Üzerimi değiştirdikten sonra eve gelmiştik. Annem zili çaldığında yengem kapıyı açtı. Tabi ben ayağımın üzerine basamadığım için babamın kucağındaydım, sağolsun beni odama kadar taşıyıp yatağıma yatırdı.
Sanem yengem "Mira nasılsın kızım"
-"İyiyim yenge ben çok özür dilerim. Be...ben...bi bilmiyordum kuzenim olduğunu hiç düşünmedim. Onun Amerikadaydı olduğunu biliyordum. Geceydi ve karanlıktı hırsız zannettim. Ve sonra.................." dudaklarımın arasından bir hıçkırık kaçtı. Gözyaşlarım ve hıçkırıklarımın arasında zar zor anlatabilmiştim yengeme. Gözyaşlarım ve hıçkırıklarım odada yankılanıyordu. Sonra kadifemsi ve bir o kadar da erkeksi bir ses konuştu.
-"Ağlayıp üzülme artık geçti.". Yaşlı gözlerle gelen sese baktım tam kapının orda yaslanmış gözlerimin içine bakıyordu. O arada annem ve yengem odadan çıktılar.
-"Ama se...sen kanlar içinde yerdeydin, be...ben se...senin öld.........". Bir anda dudaklarımın arasından bir hıçkırık kaçtı. Gözyaşlarım istemsizce yine yanaklarımı ıslatırken bir çift kol beni sardı. Yüzümü boyun girintisine koyup ağlamamak devam ettim. Bir eli belimi sararken diğer eli saçlarımın arasındaydı.
-"Şişt şişt üzülme artık." hıçkırıklarımın arasından kesik kesik konuşmaya başladım.
-"Çok korktum........be...ben.......senin..........öldüğünü......... zannettim....... çünkü yerde.......çok ama ......çok kan....vardı.
-"Şişt şişt herşey geçti ağlayıp durma artık.". dedi ve uzanmama yardım edip üzerimi örttü. O yorgunlukla "Özür dilerim" diye mırıldandım. Kapının kapanma sesini duyduğumda kendimi uykunun şefkatli kollarına bıraktım.
♥UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM...♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzen
Teen FictionYazın gelişi; yeni insanların, yeni yerlerin, yeni olayların bazen de yeni bir kuzenin habercisi olabiliyor. İşte benim hikayem de bir yazın gelişiyle başlıyor. Ama bu yazın bana neler getireceğini bilmiyorum sadece yaşayıp görücem.