♥Sunitenefüs♥

3.1K 146 2
                                    

♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥

" ÇAAAAATAAAAAYYYY " iki dk sonra Çağatay telaşlı bir şekilde yanıma geldi.

Çağatay " Ne oldu ? " endişeli bir biçimde.

" Çağatay bu ne ? " sinirli bir biçimde, örümceği işaret ederek.

Çağatay " Örümcek Mira unuttun mu? "

" Bunun üzerinde niye MADE İN CHINA üç yaş altı çocuklara vermeyin yazıyor. "

Çağatay " Öyle mi yazıyor " sırıtarak

" Bu oyuncağı sen koydun dimi buraya " Çağatay hızla merdivenlerden koşmaya başladı bende arkasından gittim.

" Dur kaçma pislik " Çağatay  arka bahçeye kaçtı havuzun tarafında bende havuzun karşısındayım.

Çağatay " Neyi açıklicaksın oyuna getirdin beni örümcek adam filminden öğrendim dimi söylemiştim ya fobimi kullandın pislik o örümceği nerden buldun sen!!! " sinirli bir biçimde

Çağatay " Benim örümcek Hobim var çeşit çeşit oyuncak örümcek biriktiriyorum. Ama bak kıymetini bil en sevdiğim örümceğimi koydum "

" Birde dalga geçiyor pislik, O örümceklerin hepsini atacaksın "

Çağatay " Hayır Mira hobimden vazgeçemem "

" Başlarım senin hobine "

Çağatay " Fena mı oldu kardeş kardeş uyuduk işte "

" Kardeş kardeş uyuduk diyo ya " sinirle

Çağatay " Kardeş değilde ne deseydim Neyi ima ediyosun Mira " pıch smile yaparak

" Sen pisliğin önde gidenisin aptal, beyinsiz, kandırdın beni, pis yalancı, sapık " havuzun etrafında koşarak Çağatay' ı yakalamaya çalışıyorum.

Çağatay " Hatırlarsan anlaşmayı sen bozdun bana akşamdan sabaha kadar sarılan sensin "

" Bakıyorum bu durumdan çok hoşlanmışsın " sinirlice

Çağatay " Sen uyanma diye rahatsız etmedim. "

" Tabi tabi öyledir " diyerek Çağatay' a tam yaklaşmıştım ki ters bir hamleyle beni şaşırtınca ayağımın takılmasıyla havuza düştüm.

" Ahh, yaaa yüzme bilmiyorum boğuluyorum " Havuza düşünce Çağatay gülmeye başlamıştı takii yüzme bilmiyorum diyene dek ağızından bir küfür kaçıp tabi ilk kez Çağatay' ın Ağzından küfür duyuyorum telefonunu cebinden çıkarıp rastgele çimlerin üzerine atarak havuza atladı. Kahramanım benim oysa ki numara yapıyordum. Tabiki de yüzme biliyorum Pislik Çağatay da bir ıslansın. Beni havuzdan çıkarıp havuzun yanındaki soğuk zemine koydu bende boğulma numarası yapıyorum belki biraz korkar da aklı başına gelir diye.

Çağatay " İyi misin " yanağıma dokunarak

Çağatay " Mira Miraa " yanağıma yavaşça dokunarak, Sanırım bu pislik bana Sunitenefüs yapacak çünkü nefesini yüzümde hissedebiliyorum.

" Sakıınn " diyerek üzerimde duran Çağatay' a istemsizce birden tokat attım. Tokat atmamla sarsılan Çağatay  havuzun hemen bitişiğinde durduğu için havuza düştü.

Çağatay " Beni çok korkuttun boğuldun sandım " havuzdan başını çıkararak

" Numara yaptım boşuna kaç sene tiyatroda oynamadım yılların tecrübesi canım "

Çağatay " Dur kıpırdama saçında böcek var "

" Al onu al onu al yaaa Çağatay korkuyorum "

Çağatay " Gördüğün gibi havuzdayım eğil alayım " Çagatay' ın dediğini gibi havuzun kenarında eğildim Çağatay pisliği de kolumdan tutarak havuza çekti beni yalancııı böcek miş diyodu bide.

" Aptal pis yalancı beni hep kandırıyorsun "

Çağatay " Sende hep kanıyorsun Aptal "

" Sensin geri zekalı senin yüzünden ıslandım daha gidip hazırlancam ya "

Çağatay " Bende hazırlancam herhalde Mira "

" Alt tarafı pantolon, T-shirt, ceket giyiyorsun ya ben daha elbisem var duşum, saçım, makyajım, ayakkabım, takım var "

Çağatay " Havuza girerek duş aldın zaten tekrar almana gerek yok " sırıtarak

" Salak " havuzdan çıkıp odama gittim ılık bir duş alıp bornozumu giyerek odama geldim. Saçlarımı kurutup kalemle topuz yaptım alışveriş de aldığım elbiseleri dolaba yerleştirdim. Bu Çağatay ne çok açık saçık seviyormuş hepsi dekolteli. Çağatay' ın aldığı bir elbiseyi giydim rengi siyah askılı diz kapağımın üzerinde bâyâ kısa yani kalın topuklu kısa borda botlarımı giydim Kahretsin sırtımdaki fermuarı kapatamıyorum Offf olmuyor yaa o sırada Çağatay dingonun ahırı gibi odama girdi.

" Çüş ama insan bir kapıyı çalar ya çıplak olsaydım ! "

Çağatay " Yine mi yaa, tüh yine kaçırdım senin şu çıplak halini "

" Pissss Sapıııkkkk "

Çağatay " Hep demiyor musun ya çıplak olsaydım diye, bi şu çıplak haline denk gelemedim dedim alt tarafı ve bunu diyince sapık oluyorum "

" İyi artık kapıyı kitlicem bana başka çare bırakmadın her seferinde dingonun ahırı gibi giriyosun "

Çağatay " Gerçekten de öyle sanki "

" Çık odamdan ! " o sırada telefonum çaldı.

Çağatay " Kim Güney mi ? "

" Taktın sende Güney' e heee "

" Efendim anne " Çağatay'a git işareti yaparak, odamı karıştırıyor pisliiikkk.

Annem " Nasılsın tatlım ? "

" İyiyim, siz ? "

Annem " İyiyiz tatlım, ne yapıyorsunuz ? "

" Hazırlanıyorum Güney beni arkadaşlarıyla tanıştıracak " O anda nedense Çağatay bana kötü kötü baktı

Annem " Güney mi ? "

" Güney mi dedim ben ? "

Çağatay " Evet Güney dedin ben Güney miyim ? " sessizce söyledi sinirlice.

" Yanlışlıkla dedim Çağatay dicektim benzer isimler dimi annecim "

Annem " Benzemiyor bence "

" Siz ne yapıyorsunuz ?

Annem " Otel çok güzel sana bir şey demek için aramıştım "

" Neymiş o ? "

Annem " Bir hafta daha kalıcaz burda "

" Neeeee " Ben! Çağatay!! ev!!! bir hafta boyunca yalnız olmak şaka mı bu ?

♥UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUM VE VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN... ÖPÜLDÜNÜZ:-) :-) :-) ♥

                                 ♥EMEĞE SAYGI DUYUP YORUM YAPANLARA VOTE VERENLERE ÇOK TEŞEKKÜRLER SİZİ ÇOK SEVİYORUM♥






Üvey KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin