♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥
♥MULTİ = Sonsuzluk işareti♥
Çağatay " MAALESEF GERÇEKLEŞİNCE SÖYLERİM NASIL OLSA GERÇEKLEŞİNCE YANIMDA OLACAKSIN "
" Yaniiii tatil bitmeden gerçekleşecek bir dilek diimiiii bildim "
Çağatay " Maalesef bilemediniz "
" Hadi söylesene " omzuna vurarak
Çağatay " Senin aklına asla gelmicek birşey "
" Yaaa ben safım ya gelmez aklıma " isyan eder gibi
Çağatay " Doğru söylüyorsun sen safsın Mira ama iyi olan saflardansın "
" Seninde benden bir farkın yok "
Çağatay " Geç oldu hadi kalkalım "
" Tamam "
Sessiz geçen yolculuğun ardından eve geldik. Birbirimize iyi geceler diyip odalarımıza ayrıldık. Önce ılık bir duş aldım. Ardından mice house' lü şortumu üzerine beyaz spor atletimi giydim. Saçlarımı kurutmadan yatağıma uzandım. Yatakta bir sağa bir sola dönmekten uykum gelmiyordu. Eskiden üzgün olduğumda Ela ve Gülçin gelirdi. Beraber sarılıp uyurduk. En sonunda dayanamayıp yastığıma sarılıp Çağatay' ın odasına girdim.
Çağatay " Senin kapı çalma kuralına ne oldu " yastığından başını kaldırıp dedi.
" İyi yaa bende sana özeniyorum işte hem ne demişler üzüm üzüme baka baka sorarır. "
Çağatay " O sakın kararır olmasın. "
" Her neyse kay sol tarafa "
Çağatay " Benimle mi uyucaksın ? Gerçi niye soruyosam yastığınla geldiğine göre benimle uyucaksın ama senin işin belli olmaz belki korktuğun için falan yanına almışta olabilirsin hani sarılmak için aynı şu anda yaptığın gibi. Ama yinede soruyorum gerçekten benimle mi uyucaksın ? "
" Saçmalamayı kes de kay sola "
Çağatay " Neden benim kokumu çok mu seviyorsun ? "
" Yaa hayranım sana bir imzanı alım tam olsun ! "
Çağatay " İlanı AŞK etmeye gerek yoktu beni ne kadar çok sevdiğini biliyorum zaten sol tarafta geç demen yeterliydi. "
" Bak dalga geçiyor birde ben ne diyorum sabahtan beri " yastığımı ona atarak yanına gittim.
Çağatay " Bakıyorum da alışkanlık yaptı benimle uyumak "
" Ya hadi ama uykum geldi benim susda uyucam "
Çağatay " Bir şartla "
" Şart mı ? " sırıtarak
Çağatay " Hep senin mi şartların olacak ! "
" Neymiş saçma şartın ? "
Çağatay " Lütfen Mira şartlarıma saygı duy "
" Tamam tamam dinliyorum "
Çağatay " Tek Ve Son Şartım = SAKIN AMA SAKIN YAKIN TEMAS DA BULUNMAK YOK ! ! ! "
" YALVARSAN DA DOKUNMAM ! ! ! "
Çağatay " O gün gördük nasıl kuala gibi yapıştığını valla kualaların kardeşi olduğunu bilmiyordum. "
" Neee! ben mi sana sarıldım senin gözlerinde sorun var herhalde " diyerek Çağatay' ı sol tarafa iteleyerek sağ tarafta geçtim. Tam gözlerimi kapatıp uyucak iken Çağatay' ın konuşmasıyla gözlerimi açtım.
Çağatay " İYİ GECELER " bastıra bastıra dedi. Pislik sırf uykun bozulsun diye yaptı.
" SANADA " bastıra bastıra diyip Çağatay' ın tarafına döndüm.
" Çağatay "
Çağatay " Efendim "
" Diğer tarafa dönsene "
Çağatay " Niye diğer tarafa döneyim "
" Gözlerini açıp bana bakarsan uyuyamam da o yüzden ! "
Çağatay " Sana bakan mı var ? "
" Sen bakıyon ya "
Çağatay " Ben niye dönüyom sen dön "
" Ben rahatsız oluyorum kendi tarafına dön "
Çağatay " Hem yatağıma el koyuyosun hemde nasıl uyuyacağıma karışıyorsun "
" Bak Çağatay normalde benim bir erkekle uyuyamama fobim var ama gördüğüm gibi bu fobimin de üstesinden geldim zorluk çıkarma da diğer tarafa dön ! "
Çağatay " Seninle evlenecek adama acıyorum Mira "
" Bende seninle evlenecek kıza demek çok isterdim ama seninle kimse evlenmeyeceği için diyemiyorum. "
Çağatay " Valla senin önüne çıkacak her aptalla evleneceğin için gönül rahatlığıyla diyebilirim ben "
" Hiç de bile "
Çağatay " O kadar safsın ki birisi hayat memat meselesi benimle evlenir misin dese anında evlenirsin "
" Belki, evet böyle bişey olsaydı olabilirdi sanırım ? " emin olmayarak
Çağatay " Sana saf olduğunu söylemiş miydim "
" Her dakka başı söylüyorsun zaten ! "
Çağatay " Saf olduğun için olabilir mi ? "
" Offf diğer tarafa dön hadi "
Çağatay " Yatak benim yatağın bulunduğun odada bu yüzden burda kuralları ben koyarım ! Sen gitsene yatağına "
" Bu kadar bencil olma yatak yatak iki kişilik sen sol ben sağda yatabiliriz. "
Çağatay " Sordun mu benimle yatağını paylaşır mısın diye ? Hayır sormadın ! "
" Off sus uyucam ! Zaten yatak çok sert sabahları heryerim tutuluyor benim yatağım böyle sert değil ! Çağatay' ın yatağı değil mi aynı onun gibi sert ! "
Çağatay " Sanki hergün benim yatağımda yatıyosunda bide sabahları heryeri tutuluyomuş " sessizce
" Birşey mi dedin ? "
Çağatay " İyi geceler " duvar tarafına dönerek.
" İyi geceler " diyerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.
♥♥♥
♥Umarım Beğenmişsinizdir Yorum Ve Votelerinizi Bekliyorum Tatlı Okuyucularım...♥
♥YORUM YAPAN VOTE VEREN TÜM OKUYUCULARIMA SONSUZ TEŞEKKÜRLER SİZİ ÇOK SEVİYORUM...♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzen
Teen FictionYazın gelişi; yeni insanların, yeni yerlerin, yeni olayların bazen de yeni bir kuzenin habercisi olabiliyor. İşte benim hikayem de bir yazın gelişiyle başlıyor. Ama bu yazın bana neler getireceğini bilmiyorum sadece yaşayıp görücem.