♥İHANET♥

3.4K 128 15
                                    

♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥

♥MULTİ= DEMİR & MİRA...♥

♥BÖLÜM ŞARKISI= SELENA GOMEZ- THE HEART WANTS WHAT IT WANT ♥ kesinlikle bu şarkıyla birlikte okuyun ;-)

" HA SİKTİR " Gördüğüm kişiyle şok oldum karşımdaki ÖZAY' DI lanet olsun ki, Özay da anlık bir şok yaşadı. Bi anda yanlışlıkla söylediğim kelimeyle Çağatay sırıtmıştı.

" Özay " şaşkınlıkla

Özay " Naber kanka " yüzündeki şaşkın ifadeyi silip alaycı bir tavıra bürünerek bana sarıldı bende kollarım düz bir şekilde şaşkınlığımı atmaya çalışıyorum. Bana sarıldıktan sonra Çağatay' la selamlaştı.

Çağatay " Siz tanışıyor musunuz? "

Özay " Evet "

" Hayır "

Çağatay " Evet mi Hayır mı ? "

Özay " Nasıl hayır Mira tanışıyoruz ya, hafızanı mı kaybettin yoksa ? Evet Çağatay tanışıyoruz Mira hâlâ şaşkınlığını atamadı üzerinden "

" Ne olur yalvarırım bana arkadaş olduğunuzu söylemeyin "

Özay " Madem çok istiyosun tamam söylemeyiz ama gerçekler bu Mira " pich smile yaparak.

" Olmaz olsaydınız " sessizce

Çağatay " Efendim "

" Bence sen gayet duydun net yani "

Özay " Hadi arkadaşları bekletmeyelim clube girelim " ben halime ağlayım bari, artık tatilimin %94' ün de Özay da olcak hiç iyi olmadı bu Off.
İçeri girdik bangır bangır müzik çalıyordu DJ çok tatlııı. Çağatay' ların her zamanki oturdukları yer burası olmalı bir köşede Deri rengi siyah    L koltuklarla dekore edilmiş,tam orta da büyük ve uzun camdan yapılmış sehpa vardı üzerinde ise cipsler içkiler atıştırmalık abur cuburlar var.

Çağatay " Tanıştırayım, Mira Enes "

" Merhaba " el sıkışarak "

Enes " Tanıştığıma sevindim, Başkan sevgili mi yaptın ? "

" Çüüüşşş "

Çağatay " Hayır sevgilim değil "

Çağatay' ın diğer arkadaşı " Madem sevgilin değil ben takılabilir miyim ? "

" Yuuuhhhh "

Çağatay " O beni Kuzenim " sinirli bir şekilde

Özay " Öhü öhü öhü  " içtiği içki boğazında kaldı KUZEN kelimesini duyunca.

" İyi misin Özay ? " pich smile yaparak

Özay " Siz KUZEN misiniz ? "

" Evet kanka niye şaşırdın ki ? "

Çağatay " Bu da Batu " el sıkıştım Batu' yla da

Batu " Pardon Başkan öyle demek istememiştim. Çok özür dilerim Mira "

" Önemli değil " diyerek Çağatay' ın yanına oturdum. Acaba ne demek istiyordu salak yaa allahım şu Özay da tam karşımda sinir bozucu şey, Enes' le Batu da ÖZAY' ın yanına da oturuyorlardı.

Batu " Ne içersin A' dan Z' ye içki çeşitlerimiz var "

" Ben içki içmem kola varsa kola alayım "

Üvey KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin