♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥
Multi= Çağatay
" Nee hayır NO NO NO "
Annem " Ayağın kötü mü ? "
" Hayır çok iyi "
Annem " Eee o zaman sorun ne ? "
" Ben sizsiz ne yapıcam "
Annem " Kuzenin var ya onla vakit geçirirsin " zaten ne varsa pislik KUZEN de var
" Offf Tamam anne, daha hazırlancam sonra görüşürüz olur mu ? "
Annem " Tamam kızım "diyip kapattı, o sırada Çağatay' ın telefonu çaldı.
Çağatay " Efendim anne "
Çağatay " Evet "
Çağatay " Hı hı "
Çağatay " Kesinlikle "
Çağatay " Bizde çok iyiyiz "
Çağatay " Hayır anneciğim "
Çağatay " Bir dinle lütfen açıklayabilirim "
Çağatay " Mira rahatsız oluyormuş bu yüzden şimdiliğine hizmetçileri gönderdi "
" Ben miii ! Doğruyu söylesene eve kız atacaktım Mira yoluma taş koydu Desene !!! Birde iftira atıyor bana!!! " sessizce söyledim Çağatay da SUS işareti yaptı.
Çağatay " Evet annecim siz takılın yaa alt tarafı 1 hafta, ben Mira' ya bakıcılık yaparım sorun değil "
Çağatay " Tamam tamam, İyileşti çok iyi sonra görüşürüz " diyip kapattı.
" Niye suçu benim üzerime attın pis iftiracı yalancı "
Çağatay " Annem sana kızmazdı da o yüzden asıl ispitçiliği hizmetçiler yaptı pis ispiyoncular, anlamalıydım zaten para teklif edince kabul etmemelerinden "
" Birde rüşvet mi teklif ettin ? "
Çağatay " Yooo ne rüşveti alttarafı para almadılar zaten "
" Biz halk arasında para teklif edenlere rüşvet diyoruz "
Çağatay " Evimizde yılan beslemişiz de haberim yokmuş pis ispiyoncular "
" O söz koynumda yılan beslemişim olmasın ? "
Çağatay " Ne koynumda beslicem yaa onları ispiyoncular "
" Asıl söylemeseydiler haksızlık yapardılar, sende tüm suçu bana attın pislik, çık odamdan hazırlancam "
Çağatay " Benim hazırlanmam 5 dk sürer "
" Hadiii git bir duş al cicili bicili kıyafetler giy beni de meşgul etme " sırtından ittirerek odadan çıkardım.
Çağatay " Yaa gelim mi ? " kapıyı açıp, kapının ardından başını çıkararak.
" Defol Çağatay " dediğimde, Çağatay da kapıyı kapattı.
Çağatay " Canım sıkılıyor geleyim mi ? " tekrar kapıyı açıp, kapının ardından kafasını çıkararak.
" Yaaa git hazırlan, hadiiii Çağataaayy " sırıtarak
Çağatay " Tamam ya " diyip kapattı.
Çağatay " Lütfeeeennn "
" Amaaaa yeter artık Çağatay O- da- na " sırıtarak
Çağatay " Offf " gözlerini bölerterek kapıyı kapattı. Umarım bu kapıyı son kapatışıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzen
Teen FictionYazın gelişi; yeni insanların, yeni yerlerin, yeni olayların bazen de yeni bir kuzenin habercisi olabiliyor. İşte benim hikayem de bir yazın gelişiyle başlıyor. Ama bu yazın bana neler getireceğini bilmiyorum sadece yaşayıp görücem.