♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥
♥MULTİ = ÖZAY ! ENES ! BATU ! DEMİR ! CEMRE !♥
Özay " Üzgünüm seni üzmek istememiştim " diyerek sarıldı ben ise ağladım Demir için değil 2 yıllık aşka harcadığım zamana!!! Demir' in kalbimde açtığı büyük yara hiç geçmicek belki de yeni bir aşkla geçicek takiii ben bir erkeğe güvenene kadar.
♥YAZARIN AĞZINDAN ♥
Çağatay Mira' yı merak ettiği için dışarı çıktı ve gördüğü manzara karşısında şok oldu MİRA VE ÖZAY SARILIYOR............!!!!!!............
Özay ve Mira' yı öyle görünce yerine geri döndü!!!!!♥MİRA' NIN AĞZINDAN ♥
" Çağatay merak etmiştir gidelim artık "
Özay " Sen git sonra ben gelirim yanlış anlamasınlar. "
" Tamam " Gözyaşlarımı silip Çağatay' ın yanına oturdum. "
Çağatay " Ortalıktan kayboldun ? "
" Lavoboya gittim " Çağatay' a yalan atmak hiç hoşuma gitmiyor.
Çağatay " Ağladın mı sen gözlerin kızarmış ? "
" Hayır, göz kalemi sürünce battı da acıttı biraz ondandır " yine yalan Offf, Çağatay yanındaki çantama baktı sonra da bana baktı inanmadı sanırım zaten üzgün olunca iyi bir yalancı değilimdir. Neyse ki çantanı yanına almamşsın Mira demedi. Çağatay' ın çok yakına oturdum hatta fazlasıyla iki elimle Çağatay' ın kolunu tutup başımı omzuna koydum. Böyle bişey yapınca Çağatay şaşırmıştı.
Çağatay " İyi misin "
" İyiyim " zar zor gülümseyerek dedim. O sırada Özay geldi.
Enes " Harika söyledin " elinde içkiyle gelerek.
" Dinledin mi gerçekten ? " emin olmayan bir tavırla.
Enes " Tabiki dinledim "
" O kızla konuşanda bendim zaten ! "
Enes " Bi kulağım sende bi kulağım kızdaydı . Senin uykun mu geldi ? "
Çağatay " Uykun mu geldi ? " omzunu oynatmayıp kafasını bana doğru çevirerek dedi.
" Yorgunum sadece "
Çağatay " Gidelim mi ? "
Batu " Ama daha çok erken geceye kadar buradayız "
" Eğlencenizi bozmiyim ben "
Çağatay " Hadi gidelim " ayağa kalkarak
" Amaaa "
Çağatay " Başka zaman yine geliriz " Özay, Enes ve Batu' dan ayrılıp clubden çıkıp arabaya bindik Çağatay arabayı çalıştırmasıyla başımı cama yasladım. Eskileri düşündükçe istemsizce gözyaşlarım akmaya başladı.
Çağatay " İyi misin " tedirgince
" Hayır "
Çağatay " Sahile gidelim mi ? "
" Tamam "
Sahile geldiğimizde çok az kişi vardı saat geç olunca tabi bu kadar az kişinin olması çok normal kumların üstüne yan yana oturduk. Nehir gibi akan gözyaşlarıma hıçkırıklarım da dahil oldu.
Çağatay " Anlatmak istersen dinlerim "
" Bu gün eski sevgilimi gördüm çok mutu bir şekilde sevgilisi ile birlikteydi şarkı söylerken onlarda club' deydi bana yaptıkları geldi aklıma kalbim biten yasına yenikten başladı.... " gözyaşlarım durmak sızın şiddetini arttırdı.
Çağatay " Anlatıp kendini üzme " sözümü keserek elini arkadan omzuma koyarak dedi. Bende başımı Çağatay' ın omzuna koydum.
Çağatay " Onu hâlâ seviyor musun ? "
" SEVMEK Mİ ? HAYIR ASLA TAM TERSİNE ONDAN NEFRET EDİYORUM!!! KİM KENDİNE İHANET EDEN BİRİNİ SEVER Kİ ? "
Çağatay " Neee ??? "
" Evet doğru duydun "
Çağatay " Dünya çok acımasız ! "
" Aslında dünya değil insanlar acımasız !!! Baksana onca yıldız var bu yıldızların olduğu kadar da insanlar var ACIMASIZ ! BENCİL ! KÖTÜ ! İYİ ! İNSANLAR " gök yüzüne bakarak
Çağatay " Bak bir yıldız kaydı " eliyle göstererek " Hadi dilek tutalım " ikimiz de gözlerimizi kapatıp bir dilek tuttuk.
Çağatay " Ne tuttun ? "
" Sen ne tuttun ? "
Çağatay " Dilek söylenmez söylense de kabul olmaz "
" Madem gerçekleşmez bana niye soruyon ne tuttun diye ? "
Çağatay " Hayırlı bişey olmadığı için ! kabul olmasada sorun olmaz da o yüzden "
" Nerden biliyon hayırsız olduğunu ? "
Çağatay " Bak Mira bu konuda anlaşalım boşu boşuna tartışmayalım saçma sapan bişey diledin dimi kabul et ! "
" Hiç de bile tuttuğum dilek çok güzel "
Çağatay " Benim dileğim de harika "
" Çağatay hani az önce dilek kaydı ya "
Çağatay " Evet "
" Bir kişi daha hayata gözlerini yumdu. İnanışa göre yıldızın kaydığını gören herkesin dileklerini yerine getirmek zorundadır o kişi. "
Çağatay " Desene dileğim kabul olacak "
" Ne diledin ? "
Çağatay " Olmaz söyleyemem "
" İpucu ver bariii "
Çağatay " Sen bana ipucu ver "
" Amaaa söylersem gerçekleşmez kiiii hadi söyle çok merak ettim " dudak büzerek
Çağatay " Maalesef gerçekleşince söylerim NASIL OLSA GERÇEKLEŞİNCE YANIMDA OLACAKSIN!!!! "
♥ BİRŞEY FARK ETTİNİZ Mİ ? EVET DOĞRU BİLDİNİZ ÇAĞATAY MİRA' YA İPUCUNU VERMİŞTİ AMA MİRA ANLADI MI SİZCE ? ? ? ♥
♥ YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM TATLI OKUYUCULARIM....:-) :-) :-) ♥
♥YORUM YAPANLARA VOTE VERENLERE ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER SİZİ ÇOK SEVİYORUM....:-) :-) :-) ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzen
Teen FictionYazın gelişi; yeni insanların, yeni yerlerin, yeni olayların bazen de yeni bir kuzenin habercisi olabiliyor. İşte benim hikayem de bir yazın gelişiyle başlıyor. Ama bu yazın bana neler getireceğini bilmiyorum sadece yaşayıp görücem.