♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥
♥MULTİ = MİRA♥
Karnımda duran ağırlığı hissederek uyandım. Hayvan Çağatay' ın 30 tonluk koluymuş pislik birde yakın temas yok diyordu. Kolunu kuala gibi sarmış belime. Aptal, Pislik, Hayvan Çağatay' ın kolunu yavaşça kaldırdım belimden. Yataktan kalkıp parmak uçlarımla giderek odadan çıktım neden diyecek olursanız Kas hayvanı uyanmasın diye !
Saat 06:44' tü aşağı inip kahvaltı için poğaça, börek, kek yapmaya karar verdim mutfağa gidip malzemeleri aradım. Malzemeleri bulduktan sonra yapmaya başladım.♥ 2 SAAT SONRA ♥
Fırında ki poğaçaya baktım pişmişti elime eldivenleri takıp fırından çıkardım dezgeninin üzerine koymak için arkamı döndüğümde Çağatay' ı aniden tam karşımda görünce yanlışlıkla tam tepsiyi düşürecekken Çağatay tuttu tutmasıyla inlemesi bir oldu sıcak tepsiyi hemen dezgenin üstüne koydu ve eline baktı ben de o an panikledim.
" Özür dilerim " diyerek hemen eldiveni çıkarıp Çağatay' ın elini çeşmeyi açıp suyun altına koydum.
" Çok özür dilerim benim hatam acıyı mu ? Gerçekten bilerek olmadı özür dilerim " panikleyerek
Çağatay " Mira... "
" Valla bilerek yapmadım özür dilerim " Çağatay' ın sözünü keserek
Çağatay " Tamam Mira... "
" Acıyo dimi tabi acıyo ben gidip krem falan getirim hemen gelicem " diyerek tam gidecekken Çağatay kolumu tuttu.
Çağatay " Sakin ol İyiyim ben kreme de gerek yok "
" Ama acıyodur " parmağına dokunarak.
" Ayy acıdı mı ? " elimi hemen parmağından çekerek.
Çağatay " Hayır Mira "
" Ben gidim krem getirim " diyerek tam gidecekken Çağatay yine kolumu tutup engel oldu.
Çağatay " Mira gerek yok ! Artık sakin ol "
" Sakinim ben " diyerek poğaçaları servis tabağına yerleştirdim.
Çağatay " Bunlar ne böyle ? "
" Bil bakalım ne ? Neye benziyor Çağatay ? Poğaça, kek, börek tanıdık geldi mi ? "
Çağatay Dalga geçme bende biliyorum ne olduğunu neden yaptın demek istemiştim "
" O zaman neden yaptın deseydin bende öyle cevaplardım. "
Çağatay " Off Miraaa ! Neden bu kadar çok yaptın ? "
" Neresi çok ya ? "
Çağatay " 1 tepsi börek ! 2 tepsi poğaça ! 3 kalıp kek ! Sen çıldırdın mı ? "
" Ya senin için yaptım "
Çağatay " Kim sana yap dedi ? Tamam 1-2 tane yerim de fazlasını yiyemem ! Hem neden durduk yere yaptın ki ÖZEL GÜNÜNDE falan mısın ? "
" Daha çok var ! Yaa ! Sanane benim günümden allahım birde açıklama yapıyorum ya ! "
Çağatay " Yani annem zorla dizi izlettiğin de kızlar böyle şeyler yapardı sebebi ise ya YA ÖZEL GÜNLERİ YADA SEVGİLİLERİNDEN......... NEYSE YAAA DEPRESYON FALAN İŞTE " Çağatay da şunu fark ettim. Genelde düşünmeden konuşurdu aklına gelen herşeyi hemen söylerdi. İşte Çağatay' ın bu huyunu çok seviyorum. SEVGİLİLERİNDEN dediği zaman o an aklına bişey geldi ve bu yüzden devamını getirmeyip geveledi beni üzmek istememişti ama bilmiyordu ki benim göründüm gibi mutlu neşeli biri olmadığımı yaşadıklarımı bilse benim ne kadar yanlış biri olarak tanıdığını anlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzen
Teen FictionYazın gelişi; yeni insanların, yeni yerlerin, yeni olayların bazen de yeni bir kuzenin habercisi olabiliyor. İşte benim hikayem de bir yazın gelişiyle başlıyor. Ama bu yazın bana neler getireceğini bilmiyorum sadece yaşayıp görücem.