♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥
♥ MULTİ = MİRA♥
ÇAĞATAY' IN DEDİĞİ GİBİ ONSUZ YAPAMIYORUM NEDEN ACABA ? ? ?
Off neden olacak ? İnsan yanlız kalınca canı sıkılır benimki de o hesap yani ! ! !
Ben şimdi ne yapıcam ? En iyisi temizlik yapım ne zamandır bu koskocaman ev temizlenmedi ! Çağatay sağolsun ! ! ! Pislik şey ! Aptal !
Üzerimi giydikten sonra başliyim. Dolabımın önüne geçip dar bulut rengi dizleri yırtık bir model pantolon üzerine de beyaz bol omuzu düşük T-shirt alıp giydim. Saçımı da kalemle dağınık topuz yaptım. Gerekli temizlik şeylerini bulduktan sonra temizliğe başladım. Tüm odaları elektrikli süpürge makinesiyle süpürdüm. Toz aldım her yeri tabi ki de. Yatakları düzelttim. Kocaman çoğunluğu ansiklopedi ve romandan oluşan uzun ve büyük bi o kadar da görkemli olan kitaplık dolabının tüm kitaplarını çıkarıp rafların tozunu aldım. Bâyâ zordu! ! !Allahım ölücem ! Sıra maaf ettiğim mutfakta ! Mutfağında halledip salondaki yerlere kadar uzun olan camlı arka bahçe kapısını sildim. Dikilecek olan tüm çicekleri arka bahçeye taşıdım. Son olarak da yerleri sildim. Salondaki zemini sildikten sonra koltuğa yığıldım. O sırada anahtar sesinin gelmesiyle Çağatay olduğunu anlayıp hemen kafamı koltuktan kaldırdım. Ve Çağatay kapıyı açtı ! Elinde poşetlerle ! Alışveriş yapmış ! BENSİZ!" Sakın içeri girme ! ! ! " tam Çağatay atacak iken dedim o da durdu.
Çağatay " Neden ? "
" Yerleri yeni sildim kurusun 5dk sonra gidersin " koltuktan kalkmayarak dedim tabi yan olduğum için Çağatay' ı görebiliyorum.
Çağatay " Neee ! ! ! 5dk mı ? Kafayı mı yedin sen ? "
" Bak bende kalkmıyorum yerimden koltukta oturuyorum. "
Çağatay " Ben 5dk boyunca burda mı beklicem ? "
" Abartma Çağatay sanki 1 saat dedim ! "
Çağatay " Banane yaa " diyerek tam girecekken söze giriştim.
" Sakın girme ! Bak ölümü gör girme ! "
Çağatay " Iyyy ne biçim espiri o öyle ? " tiksinerek
" Birazdan kurur yerler sabret biraz Çağatay "
Çağatay " Girim mi artık ? " biraz geçtikten sonra dedi.
" Sabret 2dk 30 saniye kaldı " saate bakarak.
Çağatay " Birde saat mı tuttun ? "
" Evet, tutmasa mıydım ? "
Çağatay " Offf Valla Güneş Geçecek Başıma ! ! ! "
" İnşallah ! ! ! " sessizce
Çağatay " Efendim ? " haahaaha anlamamıştı Aptal !
" Diyorum ki geçsin ölmezsin ya ? "
Çağatay " Ölürüm Bayan Çok Bilmiş ! "
" Son 10 saniye 10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - " Aptal Çağatay içeri girip Mutfağa geçti salon ve mutfak birleşik olduğu için salondan mutfaktaki Çağatay' yı görebiliyorum.
" Yaa niye girdin daha 5sn vardı ! "
Çağatay " 5 mi ? Matematiğin kaç senin ? " alaycı tavırla
" 0 da bi sayı bi kare ? "
Çağatay " Etkisiz eleman ! "
" Senin matematiğin kaç 1 mi yoksa etkisiz eleman gibi 0 mı ? "
" Ya daha vardı niye girdin ? "
Çağatay " Sn vardı abartma Mira ! "
" Neler aldın " diyerek mutfağa gidip poşetlere baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzen
Teen FictionYazın gelişi; yeni insanların, yeni yerlerin, yeni olayların bazen de yeni bir kuzenin habercisi olabiliyor. İşte benim hikayem de bir yazın gelişiyle başlıyor. Ama bu yazın bana neler getireceğini bilmiyorum sadece yaşayıp görücem.