♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥
♥MULTİ = MİRA ( Multiye bakın lütfen ben yaptım nasıl omuş ?♥
♥ARKADAŞLAR KİŞİ SAYISI 1k OLMUŞ ÇOK SEVİNDİM DESTEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER... :-) :-) :-) ♥
" Oğlum yürü git ! ! ! "
Çağatay " Gitmicem "
" Sen ne yapıyorsun benim odamda ? "
Çağatay " Ne yapıyom biliyon mu ? "
" Bende onu diyom ya ! ne yapıyon ? " sinirlice
Çağatay " Senin barbie' li yatağında uzanıyom "
" Yaa uzanma daha yeni o çarşafım ilk ben uzancaktım "
Çağatay " Aaaa yeni mi hayırlı olsun " dalga geçerek.
" Bir daha hayatta kullanmam o çarşafı ! "
Çağatay " Sen benim yatağımda uzanmakla da kalmıyosun uyuyorsun ! Ben hiç iğreniyor muyum ? "
Çağatay " Yeni çarşafın Winx club' lu olsun o kızlar çok güzeller " dalga geçerek.
Çağatay " Özellikle Stella Miyusa çok güzel kızlar "
" Bakıyorum da kızların adlarını ezberlemişsin ! " Offf zaten bir dahaki çarşafım öyle olacaktı ama bu Pislik Çağatay' ın yüzünden hayatta yapmam !
" Hayatında ilk defa bir kızla uyuyorsun tabi buna uyuma denmez ama her neyse Pardon iki kız dicektim Stella ile Miyusa ama bir çizgi film karakterleriyle anca ! "
Çağatay " Nerden biliyosun Mira ? Unutma hayatımda yattığım kızlar arasında sende varsın " bunu duymamla dondum kaldım.
Çağatay " Mira "
Çağatay " Miraa "
Çağatay " Mira iyi misin ? " kapıya vurarak.
Çağatay " Miraaa öldün mü ? "
Çağatay " Miraa hayatta mısın ? "
Çağatay " Mira ses ver valla kapıyı kırcam "
Çağatay " Mira korkutuyorsun beni Miraa "
Çağatay " Mira kapının önündeysen çekil kapıyı kırıyorum ! "
" KIRMA LAN ÖLMEDİM ! ! ! "
Çağatay " Korkuttun beni "
" Öl Çağatay ! "
Çağatay " Pislikleşme ! "
" İstersen Wınx Club' lu çarşafı senin yatağına yapalım böylece hergün uyursun o kızlarla ! "
Çağatay " Yaa olmaz ki "
" Neden tavan yapmış egon mu düşer ? "
Çağatay " Hadi çık artık ! Ne kustun yaa " konuyu değiştirerek.
Çağatay " Tabi o kadar şey yersen 10 tane poğaça belki daha fazla yedin kek yedin 100 tane kurabiye yedin 200 tane süt içtin üzerine portakal suyu içtin yetmezmiş gibi bir de limonata içtin ! Ben hayatımda böyle yiyenini görmedim. Haa biri vardı oda aynı senin gibi yiyiyordu hiç durmadan hayvan gibi abuk sabuk şeyler yiyiyordu ! Aynı sen ! "
" Bahsettiğin kişi kim ? " meraklı biçimde yani okadar merak ettim ki Çağatay' ın bana hakaret ettiği kelimelere aldırış dahi etmedim.
Çağatay " BİZİM ESKİ KÖPEĞİMİZ YAA ! ! ! HATTA ADI DA MİRA' YDI...."
" Defol git yaa bende durmuş dinliyorum Aptal gibi "
Çağatay " Sen zaten aptalsın. Ama Mira gerçekten bir köpeğimiz vardı. Tamam adı Mira değildi ama vardı yani "
" Eeee "
Çağatay " Bi an düşündüm de Çağatay' a ne kadar haksızlık ettiğimi anladım. "
" Çağatay mı ? Köpeğe kendi adını mı vermiştin "
Çağatay " Evet "
" Benciiillll ! Hem niye haksızlık etmişsin Çağatay' a " Çağatay derken bastırarak dedim.
Çağatay " Çünkü o bile senin gibi yemiyordu. "
" Bana laf mı soktun ? "
Çağatay " Yok canım ne lafı olur mu öyle şey "
Çağatay " Hadi çıksana artık 3 gün oldu ! "
" Yaaa sen aşağı insene belki özel birşey ! "
Çağatay " Off Senin özelin benim özelim mi var Mira çık sıkıldım "
" Tabi ki var ! Hem sen git ben daha dişi mi fırçalicam "
Çağatay " Dişini 2dk önce fırçaladın "
" Nerden bildin ? "
Çağatay " Sağır değilim seslerden duyabiliyorum ama bâyâ ses geldi kaç dk diş fırçalıyon sen hatta saat mı demeliyim çık artık "
" Ya git başımdan sinirimi bozuyorsun "
Çağatay " Off Kızım çıksana "
" Hadi ben gelicem sen git lütfen "
Çağatay " Sen lütfen mi dedin ? Sen ve kibarlık hee kesin bişey oldu! Özel Gününde Olduğunu Mu Anladın ? "
" SENİN YÜZÜNDEN ! ! ! ÖZEL GÜN ÖZEL GÜN DEDİN SONUNDA OLDUM ! ! ! ŞOM AĞIZLI PİSLİK SİKTİR OL GİT ! ! ! "
Çağatay " Sakin ol Mira ağzına küfür hiç yakışmıyor "
" Sen de sinirletme insanı "
Çağatay " Karşımdaki insan mı emin değilim ama ! "
" Ne dedin sen ? "
Çağatay " Şey diyorum Eğer şeyin yoksa gidip marketten alim " neyi dediğini anladınız dimi ? ? ? Hadi amaaa söyletmeyin şu kelimeyi bana ! !
" NEYİM ? "
Çağatay " ŞEY ! "
" NEY ? "
Çağatay " ŞEY YAAA ! "
" NEY YAAA ! "
Çağatay " HANİ SADECE HAVVA KIZLARININ KULLANDIĞI ŞEY ? "
" NİYE ADEM OĞULLARI KULLANAMIYO MU ? "
Çağatay " KULLANAMAZLAR Kİ "
" NİYE ? "
Çağatay " ONLARDA ÖYLE BİŞEY YOK İSTERSELER DE YANİ İSTİCEKLERİNİ SANMIYORUM AMA KULLANAMAZLAR İŞTE ! "
" ŞİFRELİ KONUŞMASANA ! ! ! "
Çağatay " ŞEY DİYORUM MİRA ŞEY KUŞ BEYİNLİ ANLASANA ! ! ! "
" NEY DİYOSUN NEY KUŞ BEYİNLİ SÖYLESENE ! ! ! "
Çağatay " YA ŞEY HANİİİ "
" YA NEY HANİİİİ "
Çağatay " PET MİRA PET ! ! ! "
" PET BARDAK MI ? ? ? "
Çağatay " ALLAH BELANI VERMESİN KUŞ BEYİNLİ MİRA ! ! ! "
♥ARKADAŞLAR NORMALDE BU BÖLÜM ÇOK ÇOK UZUN AŞIRI KOMİK BEN YAZARKEN GÜLMEKTEN ÖLDÜM SİZİ DÜŞÜNEMİYORUM BİLE BÖLÜMÜN DEVAMINI EN KISA SÜREDE YAZICAM BİDE ÇAĞATAY' IN İNTİKAMINI OKUSANIZ GÜLMEKTEN ÖLÜRSÜNÜZ... ♥
♥UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM...♥
♥EMEĞE SAYGI DUYUP YORUM YAPANLARA VOTE VERENLERE ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER SİZİ ÇOK SEVİYORUM TATLI OKUYUCULARIM...♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzen
Teen FictionYazın gelişi; yeni insanların, yeni yerlerin, yeni olayların bazen de yeni bir kuzenin habercisi olabiliyor. İşte benim hikayem de bir yazın gelişiyle başlıyor. Ama bu yazın bana neler getireceğini bilmiyorum sadece yaşayıp görücem.