♥Alışveriş♥

3.3K 149 10
                                    

BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥

MULTİ = Çağatay ve Mira ♥

" Hayır Çağatay alışverişe gitmeyelim "

Çağatay " Bu konu tartışmaya açık bir konu değil akşama clube gidiyoruz bizimkiler seni görmek istiyor. "

" Alışverişe gitmeyelim " yalvarırcasına.

" Öfke nöbeti geçirtirsin sen bana  " sinirli bir tavırla

Çağatay " Hayır gerçekten hiçbir şeye karışmicam " kesinlikle bu bi yalan Çağatay karışmasa ölür.

" Offf " yüzümü asınca Çağatay bana baktı.

" Önüne bak Çağatay kaza yapıcaz ! " sırıtarak

Çağatay " Gitmek istemiyorsan gitmeyelim " SANIRIM VİCDANA GELDİ BİZİM Kİ !!!

" Gerçekten mi ? "

Çağatay " Tabiki de oraya Gİ-Dİ-LE-CEK " NE VİCDANI YAA VİCDANSIZIN ÖNDE GİDENİ ONDA VİCDAN NE ARAR VİCDANIN V' Sİ BİLE YOKTUR ÇAĞATAY DA PİSLİK ŞEY!!!

" Kaç kişi sizin tayfa ? "

Çağatay " 7 kişi ama bazıları tatile gitmiş olabilir. Amerika' dan döndüğümden beri yüz yüze görüşmedim hiç "

" Kız var mı hiç ? "

Çağatay " Sude' yle Tuğçe var diğerleri sevgili yapmışsa başkaları da vardır. Batu kesin sevgili yapmıştır dk başı sevgili değiştirdiği için "

"AVM' ye gitmeden önce şu eşofmanlardan kurtulalım "

Çağatay " Tamam şurda küçük bir dükkan zaten " diyerek dükkana gittik salaş birşeyler alıp giydim Çağatay da rahat birşeyler alıp giydikten sonra parasını ödeyip çıktık. Tekrar arabaya binerek AVM' ye gittik.

" Çağatay şimdiden uyarıyorum hiçbir şeye karışmicaksın ! " AVM' ye doğru yürüyerek.

Çağatay " Tamam karışmicam sen keyfine bak " diyerek AVM' ye giriş yaptık. Çağatay önden gidip elbise seçmeye başladı. Şimdiden anlaşmayı bozdu her zaman ki Çağatay' dan da bu beklenirdi zaten. 6-7 tane elbiseyi alıp elime verdi.

" Çağatay hani karışmicaktın "

Çağatay " Kiiiiimmm ben mi ? "

" Yok dedem ! Hem bunlar ne biçim elbiseler ben bunları hayatta giymem ! " diyerek elbiseleri Çağatay' a geri verdim. Ben de kendime düzgün elbiseler baktım birkaç elbise seçip kabine gittim. ilk giydiğim elbise uzun, askılı beyaz bir elbiseydi. Elbiseyi giyip Çağatay' ın yanına döndüm.

Çağatay " Buuneeee !!! " diye haykırdı oturduğu koltukta.

" Neye benziyo sence !!! Kör elbise ya ! "

Çağatay " Elbise değil kefen yoksa şimdiden almayı mı düşünüyorsun ? Şimdi olmasaydı söz öldüğünde son model kefen alıcam sana "

" Nerden biliyosun belki önce sen ölürsün "

Çağatay " Allah korusun de ben daha çok gencim "

" İNŞALLAH AMİN "

Çağatay " Söz kefenini ben alıcam pembe renge ne dersin ? İzin verirler mi acaba ? "

" Tövbe yarabbim " diyerek 2. elbiseyi denemek için kabine gittim bu sefer uzun kolları sarkmalı beyaz- siyah bir elbise giyerek Çağatay' ın yanına döndüm.

Üvey KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin