-16-

76 4 5
                                    

Müdürün odasında sıralanmıştık. Çok tanıdık bir o kadar da uzaktım. Bu kapıyı ne kadar aşındırdığımı düşündüm. Zamanın da bu oda beni boğar burada olmaktan çekinirdim. Yanım da dikilen Afşine baktım. Gözleri ilgisizce ortalığı süzmekle meşguldü. Kıvırcık saçları kirpiklerini  örtmüş, biçimli dudakları sıkıntıyla büzülmüş. Gerçekten çekici cehennem kadar çekici hemde. Düşüncelerim müdür Mehmet Bey'in sesiyle kesiliyor.

"Çabuk neler olduğunu anlatın. Bu terbiyesizliği sorumlusu kim? Okulumda böyle bir karışıklık çıkarmaya nasıl cesaret edersiniz?" gürlemesiyle kahkahalarımı serbest bırakmam bir oluyor. Odadakiler büyüttükleri gözleriyle bana bakıyor. Üstümde ki ceketi çıkarıp müdür masasının önündeki koltuklardan birine atıyorum diğerinede ben oturuyorum. Bacaklarımı masanın üstünden Mehmet Bey'in göğsüne doğru uzatıyorum. Evet görgü kurallarını siktir ettim şu an.

"Benim anlatmamı ister misiniz?" Cevap vermesine izin vermeden devam ediyorum. "Sizin elit ve uslu  öğrencilerinizden beş kişi tek olan Sedat'a saldırıyor. Mehmet Bey, teke tek bir kavga olsaydı inanın Sedat dayak yese bile olaya karışmazdım. Ama ne kadar adaletsizler  görüyorsunuz. Sonrası ise... Gördüğünüz gibi bizden dayak yediler." Yüzünü buruşturan esmere dönüyor gözlerim. Çocuğa göz kırpıp devam ediyorum. ''Hem benim ne kadar uslu bir kız olduğumu bilirsiniz böyle vurdulu kırdılı şeylerden de hiç hoşlanmam lisanslı bir dövüşçü olmam sizi çelişkiye düşürmesin'' 

''Derhal terkedin  burayı'' kıpkırmızı olmuş suratıyla adeta haykırması beklendikti. ''derhal!''

''Ve sen Duru'' işaret parmağı tehdit edercesine üzerime doğrultulmuştu. ''Anıl Beyle görüşeceğim. Bu işten böyle kurtulamayacaksın.'' Sevimlice gülümsediğimde kaşları daha da çatıldı. Şu an zevkten dört köşeyim ah bu gün güzel bir gün olacak. 

Müdür odasından çıkınca dışarda ki uğultular artmış herkes bizi izliyordu. Onlara güzel malzeme vermeliyim diye düşündüm. önce dönüp esmer sünepeye öpücük attım. Sonra ne mi yaptım? Yanımda dikilen Afşinin elini ellerime kenetleyerek çıkışa doğru yürümeye başladım.

Sizce de bombanın pimini çekmiş olmadım mı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİGARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin